Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Barlinek: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Moczkowo, gmina Barlinek
Numer ogłoszenia: 17868 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Barlinku , ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7462450 w. 16, faks 095 7461704.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.barlinek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Moczkowo, gmina Barlinek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Budowa oświetlenia drogowego w Moczkowie, gmina Barlinek, w następującym zakresie: a) Linia oświetlenia drogowego w Moczkowie I - stawianie słupów oświetleniowych typu SR10 z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego TBS/lub równoważne- 7 szt., - stawianie słupów oświetleniowych typu SR 6 z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego TBS/lub równoważne- 3 szt., - montaż wysięgnika typu W16/1/1/1,5- szt. 7, - montaż wysięgnika typu W16/1/1/0,5- szt. 3, - montaż na wysięgniku słupa oprawy oświetleniowej typu SGS 203 1xSON-TP 150W-7 szt., - montaż na wysięgniku słupa oprawy oświetleniowej typu SGS 103 1xSON-TP 70W-3 szt., - układanie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe 754m, - ułożenie rur ochronnych typu DVK 75 dla zabezpieczenia projektowanych kabli energetycznych- 61m, - montaż uziomu ochronnego. b) Linia oświetlenia drogowego w Moczkowie II - stawianie słupów oświetleniowych typu SR10 z wnęką dla zamontowania złącza bezpiecznikowego TBS/lub równoważne- 7 szt., - montaż wysięgnika typu W16/1/1/1,5- szt. 7, - montaż na wysięgniku słupa oprawy oświetleniowej typu SGS 203 1xSON-TP 150W-7 szt., - układanie kabla YAKY 4x35 mm2 zasilającego słupy oświetleniowe 298m, - ułożenie rur ochronnych typu DVK 75 dla zabezpieczenia projektowanych kabli energetycznych- 45m, - montaż uziomu ochronnego. 2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w: a) Projektach budowlanych: - Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Moczkowo ul. Gorzowska od bud. Nr 24 do 21- Załącznik nr 9 do SIWZ; - Budowa linii oświetlenia drogowego w miejscowości Moczkowo ul. Gorzowska od bud. Nr 29 do 27- Załącznik nr 10 do SIWZ; b) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót: - miejscowość Moczkowo I- obejmująca działki nr 270, 306 (obręb Moczkowo) gmina Barlinek- Załącznik nr 11 do SIWZ; - miejscowość Moczkowo II- obejmująca działki nr 306 (obręb Moczkowo) gmina Barlinek- Załącznik nr 12 do SIWZ; c) Przedmiarze robót: - Linia oświetlenia drogowego Barlinek Moczkowo I- Załącznik nr 13 do SIWZ; - Linia oświetlenia drogowego Barlinek Moczkowo II- Załącznik nr 14 do SIWZ; UWAGA! Przywołany wyżej przedmiar ma charakter pomocniczy - nie należy załączać kosztorysu ofertowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł, najpóźniej do dnia 12.02.2010r. do godz. 1100. 2. Wadium może być wniesione w jednej z kilku następujących form: a) w pieniądzu - przelewem, na konto zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku nr 18 8355 000900000387 2000 0013, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Zamawiający uzna wadium w pieniądzu, jeśli fizycznie znajdzie się ono na koncie Zamawiającego do dnia 12.02.2010r. do godz. 1100. Dowód wniesienia wadium w pozostałych formach o których mowa w pkt 2 należy dołączyć do oferty w oryginale. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, c) zamawiający unieważni postępowanie o udzielenia zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek: a) wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) wykonawcy, który zostanie wykluczony z postępowania, c) wykonawcy, którego oferta zostanie odrzucona. 6. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7. Zamawiający jest obowiązany zatrzymać wadium jeżeli: a) wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia wymaganych oświadczeń lub dokumentów, nie uzupełnił oferty o żądane oświadczenia lub dokumenty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) dysponują osobami zapewniającymi realizację zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przynależność do izby inżynierów, b) spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, c) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - prawo zamówień publicznych, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) udzielą gwarancji na wykonane prace na minimum 2 lata, f) złożą komplet wymaganych dokumentów wymienionych w Rozdziale VI. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom. Pod pojęciem podwykonawca należy rozumieć osoby prawne, jednostki organizacyjne, nie posiadające osobowości prawnej itd. które wspólnie z wykonawcą będą realizowały zamówienie publiczne w oparciu o stosowne umowy (zlecenia) z nim zawarte. Pod pojęciem podwykonawca nie należy rozumieć osób prawnych, jednostek organizacyjnych, nie posiadających osobowości prawnej itd., które będą dostarczały materiały, sprzęt bądź świadczyły usługi niezbędne w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający żąda przedstawienia umowy z podwykonawcą do wglądu. 3. Wykonawca, który nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i/lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi dołączyć do wypełnionego oświadczenia (Załącznik nr 2 do SIWZ) pisemne zobowiązania innych podmiotów, które udostępnią mu sprzęt, wyposażenie techniczne, urządzenia itp. oraz osoby do wykonania zamówienia (Załącznik nr 2a do SIWZ). Tym samym o zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w chwili trwania postępowania nie dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, ale wykaże, iż takim potencjałem i osobami będzie dysponować przy realizacji zamówienia publicznego. 4. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegała na zasadzie spełnia - nie spełnia. 5. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 6. Niespełnienie któregokolwiek z warunku spowoduje odrzucenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu zamawiający żąda złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - Załącznik nr 1 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do występowania w obrocie prawnym i do wykonania zamówienia w zakresie usług objętych przetargiem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenia w trybie art. 22 ust.1 i 24 Prawa Zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, d) zobowiązanie innych podmiotów, które udostępnią potencjał techniczny i/lub osoby do realizacji zamówienia - Załącznik nr 2a do SIWZ (jeśli dotyczy), e) oświadczenia o nie zaleganiu z opłacaniem podatków do właściwego Urzędu Skarbowego oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda: a) wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. - co najmniej 2 robót budowlanych w zakresie robót dotyczących budowy linii oświetlenia drogowego w ilości minimum 10 sztuk slupów oświetleniowych każda lub o wartości minimum 50.000 zł każda oraz daty i miejsca wykonania - Załącznik nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 2 lit. a, zostały wykonane należycie /referencje/, c) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, w tym: - jedna osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i sieci elektrycznych, - dwie osoby posiadające następujące uprawnienia: E do 1 kV. Praca pod napięciem, praca w technologii przewodów preizolowanych - Załącznik nr 5 do SIWZ, d) dokumentów potwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz ich przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (ze składką opłaconą co najmniej na czas związania ofertą), e) wykazu sprzętu, który zostanie użyty w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, f) informacji o częściach zamówienia, które będą realizowane przez podwykonawców - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. W celu potwierdzenia warunków udzielenia zamówienia zamawiający żąda złożenia zaparafowanego projektu umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Wszystkie wymagane od oferenta dokumenty, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a wynikające z Prawa zamówień publicznych, oferent zobowiązany jest załączyć w oryginale lub potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.barlinek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barlinku
ul. Niepodległości 20
74-320 Barlinek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Barlinku Biuro Obsługi Interesanta ul. Niepodległości 20 74-320 Barlinek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BARLINKA
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do oznaczania parametrów biochemicznych.
- Utrzymanie w schronisku zwierząt bezdomnych z terenu Gminy Barlinek i zapobieganie bezdomności zwierząt
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie doradztwa i nadzoru w ramach zadania "Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego wód termalnych Barlinek GT-1 w miejscowości Barlinek"
więcej: przetargi w Barlinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- "Budowa przejścia dla pieszych na skrzyżowaniu al. Piaskowej z ul. Przybyłkiewicza" w ramach zadania inwestycyjnego "Przebudowa przejść dla pieszych na drogach powiatowych w mieście Tarnowie"
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Piotra Skargi w Tarnowie w zakresie budowy chodnika, przejścia dla pieszych wraz z oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą"
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3943P Kiełczewo - Bonikowo o ścieżkę rowerową wraz z budową oświetlenia ulicznego
- Rozwój turystyki oraz odnowa, przebudowa i zagospodarowanie przestrzeni publicznej w gminie Książki
- Budowa oświetlenia na terenie Gminy Głuchołazy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.