eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRoboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-17

Gdańsk: Roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca
Numer ogłoszenia: 178697 - 2012; data zamieszczenia: 17.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227564 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kody Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień(CPV): 45000000-7 roboty budowlane; 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne; 45330000-9 roboty instalacyjne wod. - kan. i sanitarne; 45331210-1 instalowanie wentylacji; 45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne; 45421100-5 instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów. 2. Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe w budynku Stacji Limnologicznej Uniwersytetu Gdańskiego zlokalizowanej w Borucinie, gm. Stężyca. Zakres prac obejmuje : 1) kompleksowy remont 4 łazienek w budynku głównym (administracyjnym), 2) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont daszku nad wejściem w pawilonie dla studentów. Ad1) Kompleksowy remont 4 łazienek w budynku głównym (administracyjnym) Roboty budowlane w tym: - roboty rozbiórkowe , skucie tynków, przebicia stropów, - roboty murarskie, naprawa stropów po przebiciach, wykonanie nowych tynków, - malowanie ścian i sufitów dwukrotnie farbą akrylową, zmywalną do pomieszczeń mokrych grzyboodporną w jasnym kolorze np. dulux, sigma lub równoważną z przygotowaniem podłoża, wygładzeniem i szpachlowaniem, - wymiana posadzek wraz z podbudową (wymiana wszystkich warstw posadzkowych) z warstwą wierzchnią z terakoty antypoślizgowej w pomieszczeniach sanitariatów, - wymiana płytek ściennych na płytki w dwóch kolorach w standardzie Opoczno, Cersanit, Tubądzin lub równoważne z dekorem, z fugami do pomieszczeń mokrych z dostawą i montażem nad umywalkami luster klejonych w pomieszczeniach sanitariatów, - przestawienie ścianki działowej rozdzielającej pomieszczenia sanitariatów damskich i męskich na piętrze do osi symetrii, tak aby w/w pomieszczenia miały jednakową szerokość, - zabudowa z płyt wodoodpornych gipsowo-kartonowych pionów i instalacji (w tym kanałów wentylacji mechanicznej) z wstawieniem drzwiczek rewizyjnych np. do zaworów, - wymiana drzwi wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach na drzwi z okleiną drewnianą (fornir) z przeszkleniem górnym szkłem matowym z podcięciem dolnym zapewniającym wentylację, z ościeżami regulowanymi np. typu Porta lub równoważne, z obróbkami oraz pomalowaniem wokół (estetyka pomieszczeń w tym korytarza nie może ulec pogorszeniu po wykonaniu prac) Roboty sanitarne w tym: - demontaż pionów i przewodów wod.- kan wraz z armaturą, kanałów i kratek wentylacyjnych oraz przepływowych podgrzewaczy wody, - remont przewodów wod-kan i c.w.u. wraz z cyrkulacją w pomieszczeniach hydroforni, kotłowni i pomieszczeniu przyległym do niej oraz w przygotowalni i korytarzu w zakresie związanym z remontem sanitariatów, - montaż pionów i instalacji wodociągowej oraz kanalizacyjnej z zastosowaniem przewodów z PCV niskoszumowego, - montaż grzałki elektrycznej o mocy 6 kW z osprzętem w istniejącym podgrzewaczu pojemnościowym zamontowanym w kotłowni, - montaż w kotłowni na przewodzie cyrkulacyjnym pompy o wydajności nie mniejszej niż 50 l/h i wys. podnoszenia min. 2,0 m z zaworami odcinającymi i obejściem z zaworem, - wymiana zlewu na zlewozmywak z blachy nierdzewnej, - montaż misek ustępowych wiszących np. systemu firmy Geberit lub równoważne, - montaż umywalek z półpostumentami w standardzie np. Nova Top firmy Koło lub równoważne, - montaż baterii umywalkowych stojących jednouchwytowych np. w standardzie firmy Oras lub równoważne (z gwarancją na min. 5 lat), przy wyborze baterii należy uwzględnić ,że będą one pracować na wodzie twardej (z własnego ujęcia Stacji) - wykonanie brodzików murowanych z drzwiami ze szkła hartowanego nieprzezroczystego szerokości 90 cm np. typu Koło lub równoważne, - montaż wpustów podłogowych z kołnierzem izolacyjnym i wyjmowanym syfonem np. typu Viega lub równoważne, - wymiana przewodów wody zimnej na trasie oznakowanej na rysunku, - montaż magnetyzera w hydroforni, - wykonanie odpowietrzenia pionów kanalizacji sanitarnej, - montaż zaworów czerpalnych, - montaż zaworów odcinających, - czyszczenie mechaniczne zbiorczego przewodu kanalizacji sanitarnej ułożonego pod posadzką na poziomie parteru, - wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki 2-u płytowe, 2-u konwektorowe, o mocy grzewczej nie niższej niż moc grzewcza istniejących grzejników, wraz z wymianą rur przyłącznych fi 15 oraz zaworów termostatycznych z głowicami wzmocnionymi zabezpieczonymi przed kradzieżą i zaworów odcinających fi 15 na powrotach z grzejników, - wymiana przewodu zasilającego c.o. fi 40 na nowy po trasie pokazanej na rysunku. - wykonanie płukania i próby szczelności instalacji co, na której były prowadzone roboty, - wykonanie izolacji przewodów otulinami z pianki PE grubości min 20 mm w osłonie z PCW, - wykonanie wentylacji mechanicznej z montażem osobnego wentylatora wydajności min. 150m3/h dla każdego pomieszczenia WC sterowanego na parterze przez wyłączniki światła ze zwłoką, na piętrze czujką ruchu. Miejsce montażu czujki ruchu musi zostać uzgodnione z inspektorem nadzoru przed montażem. Roboty elektryczne w tym: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi,4 przepływowymi podgrzewaczami wody zlokalizowanymi na I piętrze, tablicy TP, - montaż nowej instalacji elektrycznej gniazd wtykowych i oświetleniowej z oprawami oświetleniowymi, osprzętem wraz z wykonaniem nowej tablicy bezpiecznikowej TP z przystosowaniem do nowych obwodów, - rozbudowa tablicy RG o dodatkowe zabezpieczenia, - montaż instalacji elektrycznej zasilającej oraz sterującej dla potrzeb wentylacji mechanicznej (na parterze sterowanie wentylatorami wykonać wyłącznikami oświetlenia) wraz z podłączeniem, uruchomieniem, regulacją czujek ruchu i pracy wentylatorów, Roboty towarzyszące w tym: - rozbiórkowe, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów elektrycznych tym natężenia oświetlenia, prób w tym szczelności, wydajności wentylacji, zapewnienie opinii kominiarskiej, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. Ad 2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz remont daszku nad wejściem w pawilonie dla studentów. Roboty budowlane w tym: - wymiana okien na okna PCV z profilami drewnopodobnymi od strony zewnętrznej (dopasowane do okien w budynku głównym - przed zamówieniem uzgodnić kolor z Administracją obiektu), wewnątrz w kolorze białym, minimum 5-cio komorowe rozwierno-uchylne o identycznym podziale jak okna istniejące z szybami typu termofloat o współczynniku K nie większym niż 1,1 z okuciami antywłamaniowymi i klamkami metalowymi, - wymiana parapetów zewnętrznych na stalowe powlekane w kolorze dopasowanym do koloru elewacji i wewnętrznych na parapety z konglomeratu szerokości 15 cm, - wymiana drzwi wewnętrznych we wszystkich pomieszczeniach na drzwi drewniane pełne wraz z ościeżnicą regulowaną, - wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi ocieplone z ramiakiem dębowym, obłożony dwiema wytłoczkami z włókna szklanego z wypełnienie twardą pianką poliuretanową z ościeżnicą dębową, uszczelką wpuszczoną i progiem dębowym, - wymiana glazury w pomieszczeniu kuchni na płytki w dwóch kolorach w standardzie Opoczno, Tubądzin lub równoważne, - malowanie farbami akrylowymi w kolorze jasnym pomieszczeń i korytarza z naprawą podłoża i szpachlowaniem wraz z malowaniem farba olejną lamperii na korytarzu do wysokości 1,5 m, - naprawa daszku nad wejściem papą termozgrzewalną (dwie warstwy) z wymiana blacharki - naprawa tynku przy drzwiach wejściowych wraz z malowaniem tynku na zewnątrz - wymiana schodów zewnętrznych na schody betonowe z wycieraczką, Roboty towarzyszące w tym: - roboty rozbiórkowe, przygotowawcze, zabezpieczające, porządkowe, wykonanie pomiarów elektrycznych, wydajności wentylacji, sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 2 egz. itp. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania na bieżąco porządku w rejonie prowadzonych prac oraz terenu np. wywożenia na bieżąco materiałów z rozbiórki. Kolorystykę oraz dobór materiałów wykończeniowych np. płytki, oprawy oświetleniowe należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną i specyfikacją technicznej wykonania i odbioru robót a ponadto uzgodnić w formie pisemnej z przedstawicielem użytkownika i inspektorem nadzoru. 3. Zakres robót przedstawia załącznik nr 9 - dokumentacja techniczna ze specyfikacją techniczną. Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania ponosi Wykonawca). Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji min. 36 miesięcy, okres obowiązywania rękojmi nie może zakończyć się wcześniej niż z upływem 3 miesięcy od dnia zakończenia okresu gwarancji. 4. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu. 5. Należy przyjąć wysoką jakość wykonywanych robót. 6. Wszelkie podane w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej rozwiązania materiałowe oraz wskazania producentów i dystrybutorów materiałów i urządzeń są przykładowe i służą określeniu standardów technicznych jakie są wymagane przy realizacji zamówienia i mogą być zastąpione równoważnymi. W przypadku zastosowania innych materiałów niż zaproponowane, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że są to materiały równoważne. 7. Zamawiający będzie traktował zaoferowany przez Wykonawcę wyrób lub materiał, jako równoważny w stosunku do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia wyrobu lub produktu referencyjnego, jeżeli Wykonawca wykaże, że zaoferowany wyrób lub materiał posiada zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. W szczególności posiadał będzie zbliżone właściwości funkcjonalne, jakościowe, wytrzymałościowe właściwe dla danego produktu referencyjnego wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.31.00.00-3, 45.42.11.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiebiorstwo Handlowo - Usługowe LEMA Spólka Jawna Tysler Leszek, Pomierski Mariusz, ul. Bażyńskiego 32, 80-309 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140373,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 159722,57

  • Oferta z najniższą ceną: 159722,57 / Oferta z najwyższą ceną: 196816,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.