To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Ozimek: PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - dostawa i montaż elementów wyposażenia
Numer ogłoszenia: 178699 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162721 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Ozimka, ul. Ks. J. Dzierżona 4B, 46-040 Ozimek, woj. opolskie, tel. 77 46 22 869, faks 77 46 22 811.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL.SPORACKIEJ 19 W KRASIEJOWIE NA POMIESZCZENIE BIBLIOTEKI PUBLICZNEJ ORAZ IZBĘ HISTORII WSI - dostawa i montaż elementów wyposażenia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia do nowo utworzonej biblioteki i izby historii wsi w Krasiejowie przy ul. Sporackiej 19. Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - operacja, która odpowiada warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. II.Zamówienie obejmuje dostawę elementów wyposażenia, mebli i ich montaż w szczególności tj.: regały biblioteczne i na pisma oraz ladę biblioteczną, 2 komputery, witryny szklane, biurka, krzesła, a także pozostałe elementy wyposażenia pomieszczeń. III.Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia są określone w Projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ. IV.Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia uwzględniając wymagania Zamawiającego w zakresie kolorystyki mebli. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. V.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (umowy) w miejsce wskazane przez Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. VI.Zamawiający wymaga, aby na oferowane meble Wykonawca udzielił następujących gwarancji jakości na przedmiot zamówienia - umowy (licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia - umowy) na okres:24 miesiące,Wykonawca wyda Zamawiającemu jednocześnie z przedmiotem zamówienia dokumenty gwarancyjne, co do jakości przedmiotu umowy wystawione przez siebie lub producenta. VII.Zaleca się, aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał wizji lokalnej terenu przyszłej inwestycji. VIII.Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby, w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. IX.Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. X.Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. XI.Pod pojęciem parametry rozumie się w szczególności: funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, rodzaj materiału, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom i urządzeniom...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00 - Regały 39.15.50.00 - Meble biblioteczne 39.15.51.00 - Wyposażenie bibliotek 39.17.10.00 - Witryny wystawowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Operacja współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - operacja, która odpowiada warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MORS SP Z O O
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MORS SP Z O O
- PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE DOM, UL. KOŚNEGO 64/2, 45-372 OPOLE, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61953,87
Oferta z najniższą ceną: 61953,87 / Oferta z najwyższą ceną: 123000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OZIMKA
- "Remont nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 103349 O - ul. Cmentarnej, pętli autobusowej na działce 126/36 i drogi gminnej nr 103339 O - ul. Gen. Wł. Sikorskiego w m. Ozimek".
- "Przebudowa ulic Jesionowej, Sosnowej i Leśnej w Ozimku wraz z odwodnieniem"
- "Wykonanie nawierzchni dróg asfaltowych " część 1-5
więcej: przetargi w Ozimku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa i montaż wyposażenia sali konferencyjnej na terenie ośrodka turystycznego Akwa Marina
- Dostawa mebli dla szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski
- Zakup wyposażenia oraz urządzeń na potrzeby Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem
- Wykonanie, dostawa i montaż regałów magazynowych w pomieszczeniach budynku kampusu Akademii Muzycznej imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
więcej: Regały »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.