eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie II etapu inwestycji w ramach zadania Budowa boiska zadaszonego w Gimnazjum Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Świętych Cyryla i Metodego 9

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Zielona Góra: Wykonanie II etapu inwestycji w ramach zadania Budowa boiska zadaszonego w Gimnazjum Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Świętych Cyryla i Metodego 9
Numer ogłoszenia: 178709 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0684564100,4564406 do 08, fax 068 4564155, 4564455.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie II etapu inwestycji w ramach zadania Budowa boiska zadaszonego w Gimnazjum Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Świętych Cyryla i Metodego 9.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie II etapu inwestycji w ramach zadania Budowa boiska zadaszonego w Gimnazjum Nr 2 w Zielonej Górze przy ul. Świętych Cyryla i Metodego 9, który obejmuje budowę części zaplecza, w skład którego wchodzą: magazyn sprzętu, pomieszczenie gospodarcze, kotłownia gazowa i fragment korytarza, a także wykonanie posadzki sportowej boiska zadaszonego oraz instalacje c.o., wentylacji mechanicznej, wewnętrznej instalacji wod. - kan., c.w.u., p.poż., wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 3.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o opracowane przez PROFIL BIS Sp. z o.o. Specyfikacje Techniczne stanowiące załącznik Nr 8 do SIWZ oraz dokumentację projektową: 3.2.1. branży budowlanej stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ; 3.2.2. branży elektrycznej stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ; 3.2.3. branży sanitarnej (cz. I) stanowiącą załącznik nr 11 do SIWZ; 3.2.4. branży sanitarnej (cz. II) stanowiącą załącznik nr 12 do SIWZ. 3.3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzi: 3.3.1. Wykonanie zaplecza boiska zadaszonego - zakres prac obejmuje budowę części zaplecza w technologii tradycyjnej w skład którego wchodzą magazyn sprzętu, pomieszczenie gospodarcze, kotłownia i fragment korytarza (łącznie 78,40 m2). Ściany konstrukcyjne i działowe z bloczków silikatowych, stropodach pełny płaski kryty papą termozgrzewalną, stolarka okienna PCV, świetlik nad korytarzem konstrukcja aluminiowa, wykończenie zgodnie z projektem wykonawczym; 3.3.2. Wykonanie boiska zadaszonego - zakres prac obejmuje wykonanie wszystkich warstw podkładowych i izolacyjnych pod posadzkę oraz nawierzchnia sportowa z zaznaczonymi polami i liniami do gier sportowych zgodnie z parametrami określonymi w projekcie wykonawczym (pow. 1.197,84 m2). Wykonanie wykończenia ściany szczytowej żelbetowej od wewnątrz materiałem PCV jak pozostałe ściany (pow. 230,60 m2); 3.3.3. Wykonanie robót instalacyjnych - zakres prac obejmuje wykonanie instalacji c.o. z kotłownią gazową oraz systemem ogrzewania boiska zadaszonego (aparaty grzewczo - wentylacyjne - 4 szt.), instalacji wentylacji mechanicznej, wewnętrznej instalacji wod. - kan., c.w.u., p.poż., wewnętrznej instalacji elektrycznej; 3.3.4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - Wykonawca zobowiązany jest przed zgłoszeniem Zamawiającemu odbioru końcowego uzyskać pozwolenie na użytkowanie obiektu. W tym celu po stronie Wykonawcy jest zawiadomienie właściwych organów zgodnie z Prawem Budowlanym i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 3.4. Wyszczególnienie prac zawierają przedmiary robót, załączone wyłącznie w celach informacyjnych, stanowiące załączniki od nr 13A do nr 13D do SIWZ; 3.5. Uwaga: Wszelkie nazwy własne użyte w SIWZ należy traktować jako wskazanie parametrów jakościowych i należy je rozumieć jako takie lub równoważne. 3.6. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje również wykonanie wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją przedmiotu zamówienia bez zakłóceń. 3.7. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji należytego wykonania robót na okres 3 lat od dnia odbioru końcowego oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. 3.8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo - finansowy realizacji inwestycji. 3.9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 18.020,00 złotych (słownie: osiemnaście tysięcy dwadzieścia złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału: 1.1. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane o minimalnej wartości 800.000,00 zł brutto każda w zakresie obiektów użyteczności publicznej, w tym co najmniej jednej sali gimnastycznej lub hali sportowej, udokumentowane, że zostały wykonane należycie; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.) oraz 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1.3) - 6.1.11) SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; 4) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; 5) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzonych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; 10) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 11) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; 12) zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; 13) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego nr pokoju 407 osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w kasie urzędu w wysokości 407,80 zł (422,90 zł przy przesyłce pocztą).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Zielona Góra, 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22, pokój 407.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.