eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiKONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2015-07-16

Piotrków Trybunalski: KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
Numer og³oszenia: 178734 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarz±d Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Kasztanowa 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. ³ódzkie, tel. 44 7339253, faks 44 7339252.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdium.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO-¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: I. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA: 1) Demonta¿ elementów ¶wietlnych z ich posegregowaniem, napraw± uszkodzonych i dostarczeniem do miejsca sk³adowania wskazanego przez Zamawiaj±cego w ilo¶ci - 1453 elementów, 2) Monta¿ elementów ¶wietlnych w ilo¶ci - 1453 elementów, 3) Utrzymanie, konserwacjê elementów ¶wietlnych tj. wymianê spalonych ¿arówek, wymiana uszkodzonych przewodów zasilaj±cych elementy ¶wietlne, zabezpieczeñ, mocowañ w ilo¶ci - 1453 elementów, itp. 1. Koszty materia³ów wykorzystanych do wykonania prac oraz sprzêtu niezbêdnego do wykonania prac objêtych umow± ponosi Wykonawca . 2. Wszystkie odpady powsta³e w wyniku wykonania us³ugi s± w³asno¶ci± Wykonawcy. Koszty zwi±zane z usuwaniem, sk³adowaniem i utylizacj± odpadów ponosi w ca³o¶ci Wykonawca. 3. Wykonawca bêdzie uzgadnia³ z Zamawiaj±cym dok³adny termin monta¿u i demonta¿u iluminacji ¶wietlnych. 4. Wykonawca bêdzie zobowi±zany prowadziæ ca³odobowy system przyjmowania zg³oszeñ w sprawie nieprawid³owego funkcjonowania iluminacji ¶wietlnych. Zg³oszenia przyjmowane bêd± pod nr tel. podanym przez Wykonawcê. Wykonawca ma obowi±zek powiadomiæ pisemnie Zamawiaj±cego o ka¿dej zmianie numeru telefonu, w terminie 12 godzin od zmiany, a zmiana ta nie bêdzie traktowana jako zmiana umowy. 5. Wszelkie prace zwi±zane z konserwacj± napraw± iluminacji ¶wietlnych wykonywane bêd± zgodnie z: - wymogami dotycz±cymi przepisów budowy urz±dzeñ elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotycz±ce ich eksploatacji z zastosowaniem urz±dzeñ posiadaj±cych certyfikaty jako¶ci oraz zgodno¶ci z wymogami norm i bezpieczeñstwa. 6. Wykonawca us³ugi polegaj±cej na: konserwacji i naprawie iluminacji ¶wietlnych zapewni organizacjê pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zak³adach energetycznych oraz innych zak³adach pracy przy urz±dzeniach elektroenergetycznych. 7. Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ us³ugê monta¿u i demonta¿u iluminacji ¶wietlnych w terminach: a) monta¿ - od 01 do 05 grudnia 2015 r. - demonta¿ - od 20 do 25 stycznia 2016 r., b) monta¿ - od 01 do 05 grudnia 2016 r. - demonta¿ - od 20 do 25 stycznia 2017 r. 8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie utrzymywaæ, konserwowaæ, naprawiaæ elementy ¶wietlne w okresie od 01 grudnia do 20 stycznia nastêpnego roku, którego dotyczy us³uga. II. ZASADY WYKONANIA PRAC: 1. Wszystkie odpady powsta³e w wyniku wykonania us³ugi s± w³asno¶ci± Wykonawcy. Koszty zwi±zane z usuwaniem, sk³adowaniem i utylizacj± odpadów ponosi w ca³o¶ci Wykonawca. 2. Prace objête umow±, o których mowa w § 1 ust.2 pkt 3, Wykonawca bêdzie wykonywa³ sukcesywnie w czasie trwania umowy w sposób zapewniaj±cy prawid³owe dzia³anie iluminacji ¶wietlnych. 3. W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie realizowa³ us³ugê objêt± niniejsz± umow± niezgodnie z jej zapisami, bez nale¿ytej staranno¶ci, niezgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, normami technicznymi, zasadami BHP Zamawiaj±cy ma prawo: - nakazaæ Wykonawcy zaprzestanie wykonywania us³ugi, - odst±piæ od umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci z winy Wykonawcy , - powierzyæ poprawienie lub wykonanie prac objêtych niniejsz± umow± innym podmiotom na koszt i ryzyko Wykonawcy, - potr±ciæ z wynagrodzenia Wykonawcy nale¿no¶ci z tytu³u kar umownych. III. ODPOWIEDZIALNO¦Æ WYKONAWCY: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za nale¿yte zabezpieczenie terenu podczas prowadzenia prac, za prawid³ow± organizacjê i zabezpieczenie ruchu w czasie trwania prac oraz za zapewnienie warunków bezpieczeñstwa i higieny przy wykonywaniu us³ugi. Prace bêd± prowadzone zgodnie z wymogami przepisów budowy urz±dzeñ elektrycznych i w oparciu o aktualne akty prawne dotycz±ce ich eksploatacji z zastosowaniem urz±dzeñ i materia³ów posiadaj±cych certyfikaty jako¶ci oraz zgodno¶ci z wymogami norm i bezpieczeñstwa. 2. Wykonawca zapewni organizacjê pracy w oparciu o ustalenia ustawy Prawo Energetyczne w sprawie BHP w zak³adach energetycznych oraz innych zak³adach pracy przy urz±dzeniach elektroenergetycznych. 3. Wykonawca odpowiada za w³asne dzia³ania, uchybienia i zaniechania przy wykonywaniu zobowi±zañ, okre¶lonych niniejsz± umow±. 4. Wykonawca odpowiada za szkody i straty powsta³e w pracach, materia³ach i sprzêcie spowodowane dzia³aniem lub zaniechaniem Wykonawcy podczas wykonywania zobowi±zañ wynikaj±cych z niniejszej umowy. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty z tytu³u strat materialnych powsta³ych w wyniku zdarzeñ losowych w czasie realizacji prac objêtych umow± oraz z tytu³u odpowiedzialno¶ci cywilnej. 6. Wykonawca bêdzie utrzymywa³ teren prac w stanie uporz±dkowanym i przeznaczy go wy³±cznie na cel zawi±zany z realizacj± umowy. Po zakoñczeniu prac Wykonawca pozostawi ca³y teren prac w stanie czystym i nadaj±cym siê do u¿ytkowania. 7. Niezale¿nie od obowi±zku okre¶lonego w umowie w § 2 ust.2 Wykonawca zobowi±zuje siê do wymiany lub naprawy uszkodzonych iluminacji w ci±gu 1 godz. od zg³oszenia przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy powiadomi Wykonawcê o tym fakcie telefonicznie lub faksem. 8. Wykonawca bêdzie uzgadnia³ z Zamawiaj±cym dok³adny termin monta¿u i demonta¿u iluminacji ¶wietlnych. 9. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ ca³odobowy system przyjmowania zg³oszeñ w sprawie nieprawid³owego funkcjonowania iluminacji ¶wietlnych..

II.1.5)

  przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 50.80.00.00 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.01.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 1.2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy: a) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) porêczeniach bankowych; c) porêczeniach pieniê¿nych spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 ze zm.). 1.3. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji powinno byæ z³o¿one w oryginale i musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub porêczenie obejmowa³y odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego wskazany w pkt 1.2.a) musi wp³yn±æ najpó¼niej przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieni±dzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadz±cy rachunek Zamawiaj±cego potwierdzi, ¿e otrzyma³ taki przelew przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Na poleceniu przelewu nale¿y zamie¶ciæ adnotacjê: Wadium w przetargu nieograniczonym na: KONSERWACJÊ I NAPRAWÊ ILUMINACJI ¦WIETLNYCH (ZIMOWO -¦WI¡TECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci porêczeñ i gwarancji bankowych, porêczeñ spó³dzielczych kas oszczêdno¶ciowo - kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej nale¿y za³±czyæ do oferty w formie kopii dokumentu, a orygina³ z³o¿yæ w oddzielnej kopercie oznaczonej orygina³ wadium, która bêdzie za³±czona do oferty (wewn±trz opakowania oferty). 1.5. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn lez±cych po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ dokumentów lub o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 25 ust. 1, pe³nomocnictw, listy podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej, lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy odstêpuje od opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie na podstawie o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.1. IDW w SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawiæ wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych g³ównych us³ug, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Wykonawca musi wykazaæ siê realizacj± min. 1 us³ugi podobnej do niniejszego przedmiotu zamówienia tj. za us³ugê potwierdzaj±c± spe³nienie tego warunku w Zamawiaj±cy uzna wykonanie przez Wykonawcê us³ugi polegaj±cej na konserwacji i naprawie urz±dzeñ elektrycznych o¶wietleniowych. Nale¿y wykorzystaæ Formularz 3.5 do siwz. Ocena spe³nienia wymaganych warunków odbywa siê, zgodnie z regu³±: spe³nia albo nie spe³nia, na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, przez Wykonawcê, zgodnych z niniejsz± siwz. Niespe³nienie, chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. UWAGA ! Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (wzór ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW stanowi za³±cznik do SIWZ).

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawiæ wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robot budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca musi mieæ dostêpne w celu realizacji zamówienia nastêpuj±ce narzêdzia i urz±dzenia techniczne: - ¶rodek transportu materia³ów - min. 2 szt. - podno¶nik samochodowy - min. 2 szt. Nale¿y wykorzystaæ Formularz 3.6. do siwz. Ocena spe³nienia wymaganych warunków odbywa siê, zgodnie z regu³±: spe³nia albo nie spe³nia, na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, przez Wykonawcê, zgodnych z niniejsz± siwz. Niespe³nienie, chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. UWAGA ! Wykonawca mo¿e polegaæ na potencjale technicznym innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (wzór ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW stanowi za³±cznik do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi przedstawiæ wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca musi wskazaæ osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, legitymuj±ce siê wymaganymi uprawnieniami oraz do¶wiadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostan± im powierzone. Wykonawca na ka¿d± funkcjê wymienion± poni¿ej, wska¿e osoby, które spe³niaj± nastêpuj±ce wymagania: 1) KIEROWNIK PRAC ma posiadaæ: - ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji sieci na stanowisku dozoru E i D do 1kV; - uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci: instalacyjno-in¿ynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych lub instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych; - przynale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego. 2) PRACOWNICY WYZNACZENI DO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA - co najmniej 2 (dwie) osoby maj± posiadaæ: - ¶wiadectwo kwalifikacyjne uprawniaj±ce do zajmowania siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E do 1 kV; - przeszkolone w technologii prac pod napiêciem. Nale¿y wykorzystaæ Formularz 3.3. do siwz. Ocena spe³nienia wymaganych warunków odbywa siê, zgodnie z regu³±: spe³nia albo nie spe³nia, na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, przez Wykonawcê, zgodnych z niniejsz± siwz. Niespe³nienie, chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. UWAGA ! Wykonawca mo¿e polegaæ na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (wzór ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW stanowi za³±cznik do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ OP£ACON¡ POLISÊ, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, opiewaj±c± na kwotê minimum 150.000,00 z³. Ocena spe³nienia wymaganych warunków odbywa siê, zgodnie z regu³±: spe³nia albo nie spe³nia, na podstawie dokumentów za³±czonych do oferty, przez Wykonawcê, zgodnych z niniejsz± siwz. Niespe³nienie, chocia¿by jednego warunku skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania. UWAGA ! Wykonawca mo¿e polegaæ na zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (wzór ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW stanowi za³±cznik do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone w formie orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii. 4. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty (orygina³ lub kopia potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) wzglêdnie do podpisania innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert±, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±. 5. Dowód wniesienia wadium w wysoko¶ci 5.000,00 z³ lub orygina³ gwarancji albo porêczenia, je¶li wadium wnoszone jest w formie innej ni¿ pieni±dz z³o¿ony zgodnie z zapisem pkt 11 IDW w SIWZ. 6. Pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku je¶li Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu). 7. Dowody, o których mowa w pkt 8.2. IDW w SIWZ (w przypadku, gdy Zamawiaj±cy jest podmiotem na rzecz, którego us³ugi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 8.1.2., zosta³y wcze¶niej wykonane, Wykonawca nie ma obowi±zku przedk³adania dowodów, o których mowa w pkt. 8.2. IDW w SIWZ). Wymagania formalne dotycz±ce sk³adanych o¶wiadczeñ i dokumentów: 1. Dokumenty s± sk³adane w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. 2. Formularz oferty, formularz cenowy, o¶wiadczenia i formularze dotycz±ce spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu musz± zostaæ z³o¿one w formie orygina³u. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotycz±cych odpowiednio Wykonawcy lub innych podmiotów musz± byæ po¶wiadczane za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub te podmioty. Po¶wiadczenie za zgodno¶æ z orygina³em powinno byæ sporz±dzone w sposób umo¿liwiaj±cy identyfikacjê podpisu (np. wraz z imienn± piecz±tk± osoby po¶wiadczaj±cej kopiê dokumentu za zgodno¶æ z orygina³em). 4. Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia orygina³u lub notarialnie po¶wiadczonej kopii dokumentu wy³±cznie wtedy, gdy z³o¿ona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi w±tpliwo¶ci co do jej prawdziwo¶ci. 5. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym s± sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski. 6. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w stopniu niezbêdnym dla nale¿ytego wykonania zamówienia oraz, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub dokumenty dotycz±ce: a) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcê przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku jaki bêdzie ³±czy³ Wykonawcê z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udzia³u innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca na potwierdzenie spe³nienia powy¿ej opisanej sytuacji mo¿e wykorzystaæ WZÓR ZOBOWI¡ZANIA DO UDOSTÊPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiaj±cego. ponadto: Je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te bêd± bra³y udzia³ w realizacji zamówienia Zamawiaj±cy ¿±da wykazania za pomoc± o¶wiadczenia o braku podstaw do wykluczenia, i¿ w stosunku do tych podmiotów nie zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 24 ust 1 ustawy PZP oraz przed³o¿enia dokumentów dotycz±cych tych podmiotów w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, o których mowa w pkt. 8.6. IDW (SIWZ). W takim przypadku dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu przez Podwykonawcê maj± byæ przedstawione Zamawiaj±cemu w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej za zgodno¶ci z orygina³em przez Wykonawcê lub te podmioty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin p³atno¶ci - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia postanowienia umowy mog± ulec zmianom, je¿eli zmiany bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, lub konieczno¶æ wprowadzenia zmian wynikaæ bêdzie z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowieñ umowy dotyczyæ mog± w szczególno¶ci: - oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; - regulacji prawnych wprowadzonych w ¿ycie po dniu podpisania umowy, wywo³uj±cych potrzebê zmiany umowy wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany; - terminów realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkiem wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana mo¿e byæ jedynie okoliczno¶ciami le¿±cymi wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego lub okoliczno¶ciami niezale¿nymi zarówno od Zamawiaj±cego jak i od Wykonawcy tj.: np. udzielenie zamówieñ dodatkowych, których wykonanie wp³ywa na zmianê terminu wykonania umowy, okoliczno¶ci zaistnia³e w trakcie realizacji przedmiotu umowy np.: warunki atmosferyczne, kolizje z sieciami infrastruktury, uniemo¿liwiaj±ce lub utrudniaj±ce terminowe wykonanie przedmiotu umowy itp.; - zmiany Podwykonawcy; - zmiany zakresu czê¶ci zamówienia powierzonej Podwykonawcom; - zmiany podmiotu trzeciego, na zasobach którego polega Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e nowy podmiot lub Wykonawca samodzielnie bêdzie spe³nia³ warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie nie mniejszym ni¿ wskazane na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia; - rezygnacji Podwykonawcy z udzia³u przy realizacji zamówienia. - zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i us³ug (VAT); 2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne. - je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron. Wprowadzenie zmian postanowieñ umowy wymaga aneksu sporz±dzonego w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Zmiany nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdium-piotrkow.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: ZARZ¡D DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 POK. 9 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI WERSJA PAPIEROWA DOSTÊPNA PO Z£O¯ENIU WNIOSKU O WYDANIE SIWZ, WZÓR WNIOSKU NA STRONIE ZDiUM..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 09:00, miejsce: ZARZ¡D DRÓG I UTRZYMANIA MIASTA UL. KASZTANOWA 31 pok. 15 (sekretariat) 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.