eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelnoOrganizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Strzelno: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 178740 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie , ul. Sportowa 6, 88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3182228, faks 52 3182202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.strzelno.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w ramach realizowanego przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Strzelnie projektu systemowego Twoja szansa współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie realizowane będzie w formie szkoleń w zakresach tematycznych. 2. Zamówienie podzielono na 2 części z których każda jest oddzielnym postępowaniem: CZĘŚĆ I 3. Przedmiotem zamówienia na część I jest usługa obejmująca przeprowadzenie następujących szkoleń w zakresach tematycznych: 3.1.1.Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego dla 1 uczestnika 3.1.2.Szkolenie zawodowe pt.: Operator maszyn do prac ziemnych dla 1 uczestnika 3.1.3.Szkolenie zawodowe pt.: Opiekunka osób starszych dla 2 uczestników 3.1.4.Szkolenie zawodowe pt.: Florystyka i zdobienie przedmiotów dla 2 uczestników 3.1.5.Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik administracyjno-biurowy dla 1 uczestnika 3.1.6.Szkolenie zawodowe pt.: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 9 uczestników 3.1.7.Szkolenie zawodowe pt.: Księgowość małej firmy dla 1 uczestnika 3.1.8.Szkolenie zawodowe pt.: Kurs fryzjerski dla 2 uczestników 3.1.9.Szkolenie zawodowe pt.: Spawacz w metodzie 111 dla 1 uczestnika 3.2. Zakres zamówienia: 3.2.1. Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie kierowców wózków jezdniowych do samodzielnej pracy w transporcie wewnątrzzakładowym oraz uzyskanie uprawnień do wymiany butli gazowej propan-butan w wózkach jezdniowych. Łączny czas trwania przygotowania teoretycznego i praktycznego z zakresu obsługi hurtowni i wózka jezdniowego: 120 godzin. W ofercie powinna być uwzględniona opłata egzaminacyjna, materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie, w tym psychotechniczne oraz poczęstunek. 3.2.2. Szkolenie zawodowe pt.: Operator maszyn do prac ziemnych Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi maszyny do prac ziemnych- koparko-ładowarki. Czas trwania szkolenia: 176 godzin. Zakres programowy powinien być zgodny z wymogami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. W ofercie powinna być uwzględniona opłata egzaminacyjna ,materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie w tym psychotechniczne oraz poczęstunek 3.2.3. Szkolenie zawodowe pt.: Opiekunka osób starszych Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu: - geriatrii, - udzielania pierwszej pomocy, - promocji zdrowia, - prowadzenia dokumentacji pracy opiekuna. Celem szkolenia jest również nabycie praktycznych umiejętności związanych z codzienną opieką nad osobą starszą oraz posługiwaniem się sprzętem i aparaturą medyczną. Szkolenie winno trwać 150 godzin, z czego 50% stanowić powinna część teoretyczną i 50% powinna stanowić część praktyczną realizowaną w Placówce Służby Zdrowia. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie oraz poczęstunek. 3.2.4. Szkolenie zawodowe pt.: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności dotyczących marketingowych technik sprzedaży rozszerzonych o obsługę programów magazynowych i fakturujących oraz obsługę sprzętu fiskalnego z uwzględnieniem: - kilka typów kas fiskalnych; - obsługa komputera; - drukarki fiskalnej. Czas trwania szkolenia: 60 godzin W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 3.2.5. Szkolenie zawodowe pt.: Florystyka i zdobienie przedmiotów Szkolenie ma na celu zapoznanie z metodyką tworzenia bukietów, wiązanek, stroików oraz ozdób z wykorzystaniem materiałów florystycznych. Uczestnik szkolenia nabywa praktyczne umiejętności związane z dekorowaniem przedmiotów takich jak: torby na upominki, kartki okolicznościowe, ozdoby związane z aranżacją wnętrz. Szkolenie powinno trwać 120 godzin. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 3.2.6. Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik administracyjno - biurowy Cel szkolenia: nabycie przez uczestników umiejętności: - obsługiwania sprzętu biurowego, - szybkiego pisania, - prowadzenia korespondencji biurowej, - organizacji pracy w biurze. Uczestnik powinien poznać zasady: savoir - vivre, autoprezentacji, public relations oraz podstawowe zasady obsługi kadrowo - płacowej. Czas trwania szkolenia: 120 godzin. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 3.2.7. Szkolenie zawodowe: Księgowość małej firmy Cel szkolenia: nabycie przez uczestnika umiejętności prowadzenia rozrachunków działalności gospodarczej w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. Uczestnik powinien poznać: programy księgowo- płacowe, pozna zasady prowadzenia rozliczeń ZUS i US. Czas trwania szkolenia 120 godzin, w wymiarze 5 godzin dziennie przez 24 dni. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 3.2.8. Szkolenie zawodowe: Kurs fryzjerski Cel szkolenia: nabycie przez uczestników umiejętności w zakresie oceny gatunku i stanu włosów, udzielenia fachowej porady, strzyżenia na sucho i mokro, modelowania fryzury, utrwalania fryzury oraz zabiegów upiększających i pielęgnacyjnych na włosach. Czas trwania szkolenia 150 godzin, w wymiarze 5 godzin dziennie przez 30 dni , w formie ćwiczeń teoretycznych i praktycznych. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 3.2.9 Szkolenie zawodowe: Spawacz w metodzie 111 Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu zdobycie uprawnień w zakresie metod spawania stali elektrodami otulonymi (111). Zakres programowy zgodny z wymogami Instytutu Spawalnictwa. Czas trwania szkolenia 163 godziny, w wymiarze średnio 6 godzin dziennie przez około 30 dni. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe, poczęstunek, opłata egzaminacyjna, niezbędne badania lekarskie w tym badania psychotechniczne. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 4. Wymagania dotyczące organizacji szkoleń 4.1. Zamawiający wymaga, aby program szkoleń zawodowych zawierał treści odpowiadające tematyce zagadnień. 4.2. Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewnione niezbędne materiały szkoleniowe. np. podręczniki, zeszyty, długopisy, zakreślacze itp., które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie . 4.3. Zajęcia muszą być realizowane według planu nauczania obejmującego liczbę godzin wskazanych w SIWZ, zajęcia winny odbywać się w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem, sobót, niedziel i świąt, w godzinach między 8.00 a 17.00. Dopuszcza się zmiany czasu realizacji szkolenia po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym. 4.4. Do realizacji szkoleń zawodowych Wykonawca zapewni sale szkoleniowe oraz wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia. Wykonawca jest również zobowiązany zapewnić wyposażenie techniczne oraz dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. 4.5. Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania szkoleń zawodowych poczęstunek tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę i napoje zimne, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 4 godziny - ciepły posiłek. 4.6. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę do 10-ej godziny zajęć. Wykonawca informuje o tym fakcie pisemnie Zamawiającego, który skieruje w jej miejsce następną osobę, a jednostka szkoląca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła. 4.7.Wykonawca zapewnia salę wykładową wraz z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z ww wytycznymi. 4.9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. 4.10. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: - Dziennik zajęć - Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia - Certyfikat-zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. 4.11. W przypadku każdorazowej absencji uczestnika zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestnika zajęć. 4.12. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). 4.13. Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. 4.14. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. 4.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. 4.16. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek. CZĘŚĆ II 5. Przedmiotem zamówienia na część II jest przeprowadzenie kursów prawa jazdy zakończonych uzyskaniem zaświadczenia uprawniającego do przystąpienia do egzaminu na prawo jazdy tej kategorii, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 5.1. kat. B 13 osób - uczestników projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 5.2. kat. C dla 1 osoby - uczestnika projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 5.3. kat. C i C+E dla 1 osoby - uczestnika projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 6. Kurs winien się odbywać w liczbie godzin wymaganej celem dopuszczenia do egzaminu państwowego (w tym zajęć teoretycznych i praktycznych) 7. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia miejsca do przeprowadzenia zajęć teoretycznych na własny koszt na terenie miasta Strzelno, a w przypadku zajęć praktycznych Wykonawca ma obowiązek odbierać kursantów z ich miejsca zamieszkania. 8. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu państwowego. 9. Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019). 10. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 10.1. Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy, 10.2. Przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii - Zamawiającemu, 10.3. Realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, 10.4. Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, 10.5. Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. 10.6. Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności, 10.7. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, 10.8. Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń-certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, 10.10.Przeprowadzenie teoretycznego egzaminu wewnętrznego, 10.11.Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń-certyfikatów ukończenia Kursu, kserokopii ww zaświadczeń-certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW. 11. Cena kursu powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z przeprowadzeniem kursu prawa jazdy kat. B, C, C+E, w tym w szczególności: 11.1. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych. 11.2. Opłacenie badań lekarskich. 11.3. Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy. 12. Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych poczęstunek tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę i napoje zimne, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 4 godziny - ciepły posiłek. 13. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, jako leżących po stronie Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wartości 20 % zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia w zakresie prowadzenia szkoleń, uprawnienia w zakresie doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy. DLA CZĘŚCI II Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców prowadzonego przez starostę właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności objętej wpisem zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2010 r. Nr 220, poz. 1447 i Nr 239, poz. 1593) w zw. z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011, Nr 30 poz. 151).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I Wiedza i doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu szkoleń obejmujących szkolenia warsztatowe, treningi, szkolenia zawodowe i kursy z zakresu objętego zamówieniem. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać że zrealizował należycie lub realizuje należycie - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej 2 kompleksowe szkolenia odpowiadające tematyce stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości każdego szkolenia minimum 15.000,00 zł, z tym, że kompleksowe szkolenie rozumiane jest, jako zorganizowanie i przeprowadzenie w ramach 1 szkolenia zarówno warsztatów i treningów, które obejmują usługi doradcze, poradnictwo prawne w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. DLA CZĘŚCI II Wiedza i doświadczenie - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający wiedzę i doświadczenie w organizowaniu i prowadzeniu kursów prawa jazdy kat. B lub C lub C+E. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, że zrealizował należycie lub realizuje należycie -w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - co najmniej 1 kompleksowe szkolenie odpowiadające tematyce stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. kursów prawa jazdy kat. B, lub C lub C+E o łącznej wartości minimum 15 000,00 zł, w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) bazą lokalową wraz z wyposażeniem technicznym i dydaktycznym do przeprowadzenia szkoleń w odległości nie większej niż 25 km od m. Strzelno. DLA CZĘŚCI II Potencjał techniczny - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponującym odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował w czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania): - salą wykładową spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019), usytuowaną w odległości nie większej niż 25 km od m. Strzelno. - 1 samochodem dla kategorii B, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019), - 1 samochodem dla kategorii C i C+E,, spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019), - placem manewrowym spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I Osoby zdolne do wykonania zamówienia - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) kadrą dydaktyczną, która posiada kwalifikacje odpowiadające kierunkowi danego szkolenia. DLA CZĘŚCI II Osoby zdolne do wykonania zamówienia - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował czasie wykonania umowy (wraz z informacją o podstawie dysponowania) co najmniej 1 osobą będącą instruktorem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2011, Nr 30 poz. 151).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA CZĘŚCI I Sytuacja ekonomiczna - ubezpieczenie OC - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą 50 000,00 zł. DLA CZĘŚCI II Sytuacja ekonomiczna - ubezpieczenie OC - o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w celu zweryfikowania przez Zamawiającego jego zdolności do należytego wykonania udzielanego zamówienia oraz oceny spełnienia warunku musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą 50 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi, dla których należy przedstawić dowody uznaje się usługi niezbędne do spełnienia warunku, o którym mowa w pkt. V ust. 4.1. SIWZ dla części I i w pkt. V ust. 4.2. SIWZ dla części II.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z zastosowaniem odpowiednio terminów przewidzianych w pkt. III.4.3.1

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy będącej załącznikiem nr 10 do SIWZ, co Wykonawca potwierdza w formularzu oferty. 2. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1. Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania umowy. b) przedłużenie się procedury udzielenia zamówienia z uwagi na wniesienie przez wykonawców środków ochrony prawnej c) prace objęte umową, zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy; 2.2. Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę pod wykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji prac. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę lub Wykonawca samodzielnie spełni je w stopniu ni mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, których nie można było przewidzieć w chwili sporządzenia niniejszej specyfikacji i w chwili zawarcia umowy, a których zmiana ma bezpośredni wpływ na wykonanie umowy np. gdyby wskutek wydarzeń losowych osoby wskazane w umowie nie mogły pełnić swoich czynności w okresie obowiązywania umowy; W przypadku osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy ze strony Wykonawcy zmiana którejkolwiek z osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana pisemnie przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje zmianę wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych w ofercie Wykonawcy, a dokonana zmiana nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy. 2.4. Zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.5. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa wart. 357 1 k.c. - Jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażąco stratą, czego strony nie przewidziały przy zawarciu umowy, sąd może po rozważeniu interesów stron, zgodnie z zasadami współżycia społecznego, oznaczać sposób wykonania zobowiązania, wysokość świadczenia lub nawet orzec o rozwiązaniu umowy 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.strzelno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzelnie, ul. Sportowa 6, pok. nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Strzelnie, ul. Sportowa 6, pok. nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Twoja szansa współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na część I jest usługa obejmująca przeprowadzenie następujących szkoleń w zakresach tematycznych: 1.1.Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego dla 1 uczestnika 1.2.Szkolenie zawodowe pt.: Operator maszyn do prac ziemnych dla 1 uczestnika 1.3.Szkolenie zawodowe pt.: Opiekunka osób starszych dla 2 uczestników 1.4.Szkolenie zawodowe pt.: Florystyka i zdobienie przedmiotów dla 2 uczestników 1.5.Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik administracyjno-biurowy dla 1 uczestnika 1.6.Szkolenie zawodowe pt.: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej dla 9 uczestników 1.7.Szkolenie zawodowe pt.: Księgowość małej firmy dla 1 uczestnika 1.8.Szkolenie zawodowe pt.: Kurs fryzjerski dla 2 uczestników 1.9.Szkolenie zawodowe pt.: Spawacz w metodzie 111 dla 1 uczestnika 2.Zakres zamówienia: 2.1. Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik hurtowni z obsługą wózka jezdniowego Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie kierowców wózków jezdniowych do samodzielnej pracy w transporcie wewnątrzzakładowym oraz uzyskanie uprawnień do wymiany butli gazowej propan-butan w wózkach jezdniowych. Łączny czas trwania przygotowania teoretycznego i praktycznego z zakresu obsługi hurtowni i wózka jezdniowego: 120 godzin. W ofercie powinna być uwzględniona opłata egzaminacyjna, materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie, w tym psychotechniczne oraz poczęstunek. 2.2. Szkolenie zawodowe pt.: Operator maszyn do prac ziemnych Celem szkolenia jest zdobycie uprawnień w zakresie obsługi maszyny do prac ziemnych- koparko-ładowarki. Czas trwania szkolenia: 176 godzin. Zakres programowy powinien być zgodny z wymogami Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego. W ofercie powinna być uwzględniona opłata egzaminacyjna ,materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie w tym psychotechniczne oraz poczęstunek 2.3. Szkolenie zawodowe pt.: Opiekunka osób starszych Szkolenie ma na celu nabycie przez uczestników wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu: - geriatrii, - udzielania pierwszej pomocy, - promocji zdrowia, - prowadzenia dokumentacji pracy opiekuna. Celem szkolenia jest również nabycie praktycznych umiejętności związanych z codzienną opieką nad osobą starszą oraz posługiwaniem się sprzętem i aparaturą medyczną. Szkolenie winno trwać 150 godzin, z czego 50% stanowić powinna część teoretyczną i 50% powinna stanowić część praktyczną realizowaną w Placówce Służby Zdrowia. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe, niezbędne badania lekarskie oraz poczęstunek. 2.4. Szkolenie zawodowe pt.: Nowoczesny sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej Celem szkolenia jest nabycie przez uczestnika umiejętności dotyczących marketingowych technik sprzedaży rozszerzonych o obsługę programów magazynowych i fakturujących oraz obsługę sprzętu fiskalnego z uwzględnieniem: - kilka typów kas fiskalnych; - obsługa komputera; - drukarki fiskalnej. Czas trwania szkolenia: 60 godzin W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 2.5. Szkolenie zawodowe pt.: Florystyka i zdobienie przedmiotów Szkolenie ma na celu zapoznanie z metodyką tworzenia bukietów, wiązanek, stroików oraz ozdób z wykorzystaniem materiałów florystycznych. Uczestnik szkolenia nabywa praktyczne umiejętności związane z dekorowaniem przedmiotów takich jak: torby na upominki, kartki okolicznościowe, ozdoby związane z aranżacją wnętrz. Szkolenie powinno trwać 120 godzin. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 2.6. Szkolenie zawodowe pt.: Pracownik administracyjno - biurowy Cel szkolenia: nabycie przez uczestników umiejętności: - obsługiwania sprzętu biurowego, - szybkiego pisania, - prowadzenia korespondencji biurowej, - organizacji pracy w biurze. Uczestnik powinien poznać zasady: savoir - vivre, autoprezentacji, public relations oraz podstawowe zasady obsługi kadrowo - płacowej. Czas trwania szkolenia: 120 godzin. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 2.7. Szkolenie zawodowe: Księgowość małej firmy Cel szkolenia: nabycie przez uczestnika umiejętności prowadzenia rozrachunków działalności gospodarczej w mikro, małych i średnich przedsiębiorstwach. Uczestnik powinien poznać: programy księgowo- płacowe, pozna zasady prowadzenia rozliczeń ZUS i US. Czas trwania szkolenia 120 godzin, w wymiarze 5 godzin dziennie przez 24 dni. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 2.8. Szkolenie zawodowe: Kurs fryzjerski Cel szkolenia: nabycie przez uczestników umiejętności w zakresie oceny gatunku i stanu włosów, udzielenia fachowej porady, strzyżenia na sucho i mokro, modelowania fryzury, utrwalania fryzury oraz zabiegów upiększających i pielęgnacyjnych na włosach. Czas trwania szkolenia 150 godzin, w wymiarze 5 godzin dziennie przez 30 dni , w formie ćwiczeń teoretycznych i praktycznych. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe oraz poczęstunek. 2.9 Szkolenie zawodowe: Spawacz w metodzie 111 Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu zdobycie uprawnień w zakresie metod spawania stali elektrodami otulonymi (111). Zakres programowy zgodny z wymogami Instytutu Spawalnictwa. Czas trwania szkolenia 163 godziny, w wymiarze średnio 6 godzin dziennie przez około 30 dni. W ofercie powinny być uwzględnione materiały szkoleniowe, poczęstunek, opłata egzaminacyjna, niezbędne badania lekarskie w tym badania psychotechniczne. O szczegółowych terminach i godzinach zajęć Wykonawca poinformuje odrębnym pismem w terminie 3 dni po podpisaniu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność, o czym poinformuje Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany osób skierowanych na szkolenie do czasu rozpoczęcia szkolenia oraz w czasie jego trwania, jeżeli będzie możliwa i celowa realizacja programu szkolenia. 3. Wymagania dotyczące organizacji szkoleń 3.1. Zamawiający wymaga, aby program szkoleń zawodowych zawierał treści odpowiadające tematyce zagadnień. 3.2. Uczestnicy szkolenia muszą mieć zapewnione niezbędne materiały szkoleniowe. np. podręczniki, zeszyty, długopisy, zakreślacze itp., które po zakończeniu szkolenia przejdą w ich posiadanie . 3.3. Zajęcia muszą być realizowane według planu nauczania obejmującego liczbę godzin wskazanych w SIWZ, zajęcia winny odbywać się w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem, sobót, niedziel i świąt, w godzinach między 8.00 a 17.00. Dopuszcza się zmiany czasu realizacji szkolenia po uprzednim uzgodnieniu tej kwestii z Zamawiającym. 3.4. Do realizacji szkoleń zawodowych Wykonawca zapewni sale szkoleniowe oraz wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia. Wykonawca jest również zobowiązany zapewnić wyposażenie techniczne oraz dydaktyczne niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć. 3.5. Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania szkoleń zawodowych poczęstunek tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę i napoje zimne, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 4 godziny - ciepły posiłek. 3.6. W przypadku przerwania szkolenia przez skierowaną osobę do 10-ej godziny zajęć. Wykonawca informuje o tym fakcie pisemnie Zamawiającego, który skieruje w jej miejsce następną osobę, a jednostka szkoląca dołoży starań aby osoba dołączona do grupy uzupełniła zakres szkolenia, w którym nie uczestniczyła. 3.7. Wykonawca zapewnia salę wykładową wraz z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca realizacji zajęć w przypadku zaistnienia okoliczności powodujących taką konieczność. Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę pisemnie. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić UP materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w zajęciach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL - zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie dokumenty dotyczące wykonania usługi muszą być oznaczone zgodnie z w/w wytycznymi. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika zajęć, w którym będą zawarte informacje: wykaz obecności, tematyka zrealizowanych usług wspierających. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie pięciu dni roboczych dostarczyć: - Dziennik zajęć - Egzemplarz materiałów dydaktycznych - zgodnie z tematem przeprowadzonego szkolenia - Certyfikat/zaświadczenie ukończenia wsparcia dla uczestnika. 3.11. W przypadku każdorazowej absencji uczestnika zajęć, przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego. Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu na podstawie zaświadczenia lekarskiego o stanie zdrowia bądź oświadczenia złożonego przez uczestnika zajęć. 3.12. Koszt pobytu, dojazdu i wyżywienia trenera pokrywa Wykonawca (ujęte w cenie). 3.13. Program szkolenia musi obejmować wszystkie wskazane zagadnienia. 3.14. Wykonawca ma obowiązek współpracować z Zamawiającym w zakresie realizacji zamówienia. 3.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń. 3.16. Wykonawca jest zobowiązany zapewnienia w trakcie zajęć napojów (kawa, herbata) oraz dwóch rodzajów kruchych ciastek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia na część II jest przeprowadzenie kursów prawa jazdy zakończonych uzyskaniem zaświadczenia uprawniającego do przystąpienia do egzaminu na prawo jazdy tej kategorii, zgodnie z poniższymi wytycznymi: 1.1 kat. B 13 osób - uczestników projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.2. kat. C dla 1 osoby - uczestnika projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1.3. kat. C, C+E dla 1 osoby - uczestnika projektu systemowego pn. TWOJA SZANSA współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Kurs winien się odbywać w liczbie godzin wymaganej celem dopuszczenia do egzaminu państwowego (w tym zajęć teoretycznych i praktycznych) 3. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia miejsca do przeprowadzenia zajęć teoretycznych na własny koszt na terenie miasta Strzelno, a w przypadku zajęć praktycznych Wykonawca ma obowiązek odbierać kursantów z ich miejsca zamieszkania. 4. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do przystąpienia do egzaminu państwowego. 5. Program kursu musi być zgodny z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012 Nr 0, poz. 1019). 6. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 7.1. Uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu ramowego rozkładu zajęć i przedłożenia go Zamawiającemu przy podpisaniu umowy, 7.2. Przekazania każdemu uczestnikowi 1 kompletu materiałów szkoleniowych (oznakowanych w logotypy: UE, EFS, PO KL) oraz 1 egzemplarza lub kserokopii - Zamawiającemu, 7.3. Realizacji Przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności, 7.4. Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia, 7.5. Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. 7.6. Prowadzenie dziennika zajęć, list obecności, 7.7. Bieżącego informowania Zamawiającego o przypadkach nieobecności uczestników na Zajęciach, 7.8. Wydania oryginałów i kserokopii zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu oznakowanych logo EFS, PO KL, UE w terminie 7 dni od zakończenia realizacji Przedmiotu zamówienia, 7.9.Przeprowadzenie teoretycznego egzaminu wewnętrznego, 7.10.Złożenia Zamawiającemu w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji Przedmiotu zamówienia: dziennika zajęć, kompletu list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,1 egzemplarza materiałów szkoleniowych lub kserokopii, zaświadczeń/certyfikatów ukończenia Kursu, kserokopii w/w zaświadczeń/certyfikatów, kserokopii ubezpieczenia NNW. 8. Cena kursu powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z przeprowadzeniem kursu prawa jazdy kat. B, C, C+E, w tym w szczególności: 9. Ubezpieczenie uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych. 9.2. Opłacenie badań lekarskich. 9.3. Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy. 10. Wykonawca zapewni codziennie uczestnikom na czas trwania warsztatów, treningów oraz szkoleń zawodowych poczęstunek tj. ciastka, paluszki oraz napoje ciepłe tj. kawę, herbatę i napoje zimne, a w przypadku zajęć trwających dłużej niż 4 godziny - ciepły posiłek. 11. Wykonawca jest zobowiązany do ponoszenia wszelkich kosztów niezbędnych w celu prawidłowej realizacji Przedmiotu zamówienia, nieprzewidzianych w umowie, jako leżących po stronie Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.