eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinPromocja Miasta Lublin poprzez sport podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej, rozgrywanego w Lublinie w dniach 4-6 kwietnia 2014 r..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Lublin: Promocja Miasta Lublin poprzez sport podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej, rozgrywanego w Lublinie w dniach 4-6 kwietnia 2014 r..
Numer ogłoszenia: 178746 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 83924 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Promocja Miasta Lublin poprzez sport podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej, rozgrywanego w Lublinie w dniach 4-6 kwietnia 2014 r...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przyznanie Miastu Lublin tytułu Współgospodarza Turnieju; 2) przyznanie prawa posługiwania się wizerunkiem grupowym Reprezentacji Polski w piłce ręcznej mężczyzn w celach promocyjnych i reklamowych; 3) wykorzystywanie logo Związku Piłki Ręcznej w Polsce w celach promocyjnych i informacyjnych w związku z organizacją turnieju; 4) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji na bandach elektronicznych wokół boiska w wymiarze nie mniejszym niż 10 minut podczas każdego meczu; 5) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji na naklejkach umieszczonych na boisku meczowym - dwie naklejki o wymiarach nie mniejszych niż 3 m x 1,5 m podczas każdego meczu; 6) umieszczenie podczas każdego meczu 14 banerów z logotypem Lublin Miasto Inspiracji o wymiarach 3 m x 1,5 m, przekazanych przez Zamawiającego 7) umieszczenie dwóch roll-upów przekazanych przez Zamawiającego w sali VIP; 8) umieszczenie jednego roll-upu przekazanego przez Zamawiającego w sali konferencyjnej; 9) umieszczenie podczas każdego meczu w hali dwóch balonów z logotypem Lublin Miasto Inspiracji przekazanych przez Zamawiającego; 10) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji w stopce sponsorskiej na wszelkich materiałach promocyjnych wydawanych przed turniejem w wymiarze minimum 5% dostępnego miejsca reklamowego; 11) umieszczenie logotypu Lublin Miasto Inspiracji na zaproszeniach w stopce sponsorskiej w wymiarze minimum 5% dostępnego miejsca reklamowego; 12) umieszczenie logotypu Lublin Miasto inspiracji na biletach w stopce Sponsorskiej w wymiarze 5% dostępnego miejsca reklamowego; 13) umieszczenie minimum 2 billboardów sponsorskich o długości 8 sekund Miasta Lublin (przekazanych przez Zamawiającego) podczas transmisji każdego meczu w TV;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polski Związek Piłki Ręcznej, ul. Puławska 300, 02-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 184500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 184500,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Sport to jeden z podstawowych i ważniejszych elementów skutecznej reklamy i promocji skierowanej do szerokiego grona odbiorców (publiczności, konsumentów) nastawionego na rozrywkę, która dostarcza pozytywnych bodźców emocjonalnych. Przedmiotem zamówienia jest promocja Miasta Lublin poprzez sport. Promocja poprzez sport jest wskazywana jako jedna z najskuteczniejszych platform komunikowania się z potencjalnym konsumentem. Promocja miasta stanowi jedno z zadań własnych gminy, o czym stanowi art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2011 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.). Promocja i marketing poprzez sport spełnia oczekiwania Miasta w kwestii kreowania odpowiedniego wizerunku Lublina, odpowiedniego pozycjonowania miasta na mapie kraju poprzez zewnętrzną promocję, jak również użycie odpowiednich narzędzi marketingowych, do promowania Lublina wewnątrz - w ramach organizowanych widowisk sportowych. Promocja Miasta Lublin poprzez sport stanowi również bodziec do wzmocnienia rozwoju gospodarczego, jak również może stanowić impuls do odwiedzenia Lublina w celach turystycznych. Wykorzystanie zarówno wizerunku reprezentacji Polski w piłce ręcznej mężczyzn, jak i piłki ręcznej jako dyscypliny sportu, gwarantuje budowanie pozytywnego wizerunku Miasta Lublin w całym kraju, a w przypadku meczy międzynarodowych również poza jego granicami. Zainteresowanie meczami reprezentacji narodowej w piłce ręcznej mężczyzn przekłada się na oglądalność. Badania przeprowadzone w styczniu 2014 r. na zlecenie TVP wskazują, że mecze reprezentacji Polski w piłce ręcznej mężczyzn rozgrywane podczas Mistrzostw Europy obserwowało w TVP2 prawie 6,15 mln widzów. Średnia oglądalność wszystkich meczy z udziałem reprezentacji podczas Mistrzostw Europy wyniosła aż 4,569 mln. Emocje towarzyszące oglądaniu i uczestnictwie w widowiskach sportowych wzmacniają więzi społeczne, zwiększają poczucie dumy lokalnej oraz mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie aktywności fizycznej mieszkańców. Pozwalają też zapewnić dostęp mieszkańców do imprez sportowych wysokiej rangi. Z tych względów zasadna jest promocja w trakcie meczy rozgrywanych w ramach Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej rozgrywanego w Lublinie w dniach 4-6 kwietnia 2014 r. z udziałem drużyn Polski i trzech reprezentacji narodowych z krajów Europy. Związek Piłki Ręcznej w Polsce jako organizator Turnieju jest jedynym wykonawcą, który jest w stanie zagwarantować świadczenie usługi jaką jest promocja Miasta Lublin poprzez sport podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej mężczyzn. Na podstawie zawieranych umów Związek Piłki Ręcznej w Polsce posiada wyłączność na dysponowanie powierzchnią reklamową zarówno na boisku jak i wokół boiska. Ponadto, Związek jest jedynym dysponentem powierzchni hali przeznaczonej na reklamę podczas organizowanych meczów. Zawierane umowy dotyczące wynajmu obiektów, na których odbywają się mecze, konferencje prasowe czy też spotkania zaproszonych gości gwarantują możliwość umieszczania na wyłączność reklam w trakcie trwania meczy lub organizowanych spotkań. Na podstawie art. 14. ust. 1. ustawy o z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie Związek Piłki Ręcznej w Polsce posiada wyłączność na dysponowanie wizerunkiem zawodników w stroju reprezentacji i jest uprawniony do wykorzystania tego wizerunku do swoich celów. Ponadto Związek Piłki Ręcznej w Polsce jest jedynym organizatorem pomeczowych konferencji prasowych związanych z turniejem oraz posiada prawa medialne do przedmiotowego Turnieju. Jest więc w stanie zagwarantować umieszczenie billboardów sponsorskich podczas realizowanych transmisji TV w stacjach ogólnopolskich. Drużyna reprezentacji narodowej w piłce ręcznej mężczyzn cieszy się ogromną popularnością i jest rozpoznawalna zarówno w Polsce, jak również poza jej granicami. Popularność reprezentacji mężczyzn w piłce ręcznej przekłada się, o czym wcześniej już pisano, na medialność i zainteresowanie nie tylko telewizji ale również i dziennikarzy prasowych i radiowych w tym, z uwagi na międzynarodowy charakter turnieju, również zagranicznych. Związek Piłki Ręcznej w Polsce w związku z organizacją Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej wydawać będzie różnego rodzaju promocyjne materiały drukowane, które mogą być nośnikiem reklamy, do powierzchni tych posiada wyłączne prawo. Jako podmiot odpowiadający za rozgrywki różnych klas rozgrywkowych piłki ręcznej w Polsce oraz organizację turniejów międzynarodowych w różnych kategoriach wiekowych Związek Piłki Ręcznej w Polsce sprawdza się w organizacji dużych imprez sportowych. Daje to gwarancje należytego wykonania usług promocyjnych podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej. Szeroki zakres oddziaływania promocyjnego w trakcie meczów Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej jest szansą na budowanie pozytywnego wizerunku Miasta. Mając na uwadze powyższe, należy stwierdzić, iż zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Prawo zamówień publicznych Związek Piłki Ręcznej w Polsce jest jedynym wykonawcą z przyczyn technicznych o charakterze obiektywnym usługi promocji Miasta Lublin poprzez sport podczas Międzynarodowego Turnieju Reprezentacji Mężczyzn w piłce ręcznej, rozgrywanego w Lublinie w dniach 4-6 kwietnia 2014 r., zaś dzięki pozytywnemu wizerunkowi zarówno reprezentacji narodowej, jak i piłki ręcznej jako dyscypliny sportu, jest w stanie zagwarantować długofalowe efekty promocyjne.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.