To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Górki Wielkie: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie.
Numer ogłoszenia: 178777 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 166167 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Publicznych w Górkach Wielkich, Ul. Szkolna 1, 43-436 Górki Wielkie, woj. śląskie, tel. 33 853 92 78, faks 33 853 99 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych - II postępowanie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych dla Zespołu Szkół Publicznych w Górkach Wielkich z podziałem na 10części: Część I Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin; CPV 15.11.00.00-2 Część II Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego, CPV 15.11.20.00-6 Część III Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych; CPV 15.50.00.00-3 Część IV Zamówienia - dostawa mrożonek; CPV 15.33.11.70-9 Część V Zamówienia - dostawa warzyw i owoców; CPV 03.20.00.00-3 Część VI Zamówienia - dostawa ziemniaków; CPV 03.21.00.00-6 Część VII Zamówienia - dostawa jaj; CPV 03.14.25.00-3 Część VIII Zamówienia - dostawa ryb CPV 15.20.00.00-0 Część IX Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych; CPV 15.80.00.00-6 Część X Zamówienia - dostawa soków ; CPV 15.98.00.00-1 2. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy po zamówieniu złożonym telefonicznie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego. Dostawa powinna nastąpić w dniu wyznaczonym przez zamawiającego w godzinach 7,00 - 9,00 i realizowana będzie środkiem transportu Wykonawcy na jego koszt. Dostarczony towar powinien być w początkowym okresie terminie przydatności do spożycia 3. Oferowane produkty żywnościowe muszą być wysokiej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarno - epidemiologiczne i zasady systemu HACCP. 4. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: -świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych i ryb oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. 5.Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 6. Zamawiający zastrzega sobie że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarzowych świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości i wartości dostaw w sytuacjach niezależnych do Zamawiającego oraz w przypadku wystąpienia sytuacji, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia (np. zmniejszenie stanów osobowych). 8. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości i wartości dostaw przewidzianych w umowie. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: wyczerpania ilości oraz asortymentu uszczegółowionego w formularzu ofertowym zgodnym z zadaniem. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym(załącznik nr 5 do SIWZ). 10.Zamawiający przewiduje prawo opcji na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Pzp - do wysokości 10% wartości wynagrodzenia ofertowego określonego w umowie; 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 12.Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznikach użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości, wartości odżywczej, smaku, barwy, gramatury, wydajności. Wykonawca musi taki produkt zaznaczyć w załączniku..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.11.20.00 - Drób 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 03.14.25.00 - Jaja 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe 03.21.00.00 - Zboża i ziemniaki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zamówienia - dostawa mięsa i wędlin..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łoboda Marek Zakład Przetwórstwa Mięsnego
jakie przetargi wygrała firma
Łoboda Marek Zakład Przetwórstwa Mięsnego
- Zakład Przetwórstwa Mięsnego Marek Łoboda, ul. Rysie 5, 34-322 Gilowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 67068,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63964,95
Oferta z najniższą ceną: 63964,95 / Oferta z najwyższą ceną: 67886,70
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zamówienia - dostawa mięsa drobiowego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAWA WIERZBICKA HURTOWNIA DROBIU I JAJ
- Hurtownia Drobiu i Jaj Mirosława Wierzbicka, ul. Łęgowa 28, 43-430 Skoczów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26539,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25917,68
Oferta z najniższą ceną: 25917,68 / Oferta z najwyższą ceną: 28842,45
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zamówienia - dostawa produktów nabiałowych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Andersen Poland Sp. z.o.o., Ul. Kolbego 13, 32-600 Oświęcim, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24532,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24997,82
Oferta z najniższą ceną: 24997,82 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,38
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zamówienia - dostawa mrożonek.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek 43-300 Bielsko - Biała ul. Rzeźnicza 2, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5253,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4507,89
Oferta z najniższą ceną: 4507,89 / Oferta z najwyższą ceną: 4601,63
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zamówienia - dostawa warzyw i owoców.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26095,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21386,96
Oferta z najniższą ceną: 21386,96 / Oferta z najwyższą ceną: 21386,96
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Zamówienia - dostawa ziemniaków.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7088,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7791,00
Oferta z najniższą ceną: 7791,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7791,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zamówienia - dostawa jaj
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3808,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3373,65
Oferta z najniższą ceną: 3373,65 / Oferta z najwyższą ceną: 4498,20
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Zamówienia - dostawa ryb
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H. Błażej Błażej Firganek, ul. Rzeźnicza 2, 43-300 Bielsko - Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12622,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11826,67
Oferta z najniższą ceną: 11826,67 / Oferta z najwyższą ceną: 13112,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Zamówienia - dostawa pozostałych artykułów spożywczych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krystyna Jucha Hurtownia Spożywcza "MIX"
jakie przetargi wygrała firma
Krystyna Jucha Hurtownia Spożywcza "MIX"
- Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha, Jasienica 493, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29175,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30144,92
Oferta z najniższą ceną: 30144,92 / Oferta z najwyższą ceną: 41999,87
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Zamówienia - dostawa soków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hurtownia Spożywcza MIX Krystyna Jucha 43-385 Jasienica ul. Cieszyńska 493, Jasienica 493, 43-385 Jasienica, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7768,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8448,30
Oferta z najniższą ceną: 8302,35 / Oferta z najwyższą ceną: 9013,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.