To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-10
Lubartów: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia: budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów wraz z zakupem niezbędnych maszyn i urządzeń w miejscowości Wólka Rokicka, Gmina Lubartów.
Numer ogłoszenia: 178781 - 2016; data zamieszczenia: 10.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139691 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej, ul. Lubelska 68, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 8543615, faks 81 8543615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zamówienia dodatkowego do zamówienia: budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów wraz z zakupem niezbędnych maszyn i urządzeń w miejscowości Wólka Rokicka, Gmina Lubartów..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje prace polegające na: 1. Zaprojektowaniu systemu rozsączającego (złożonego z min. dwóch oddzielnych zbiorników ze względu na ciasną zabudowę działki i brak wolnego miejsca do zagospodarowania), umożliwiającego odprowadzenie nadwyżki wód deszczowych z dróg, części połaci dachowych do gruntu. 2. Zaprojektowaniu punktu czerpalnego z przyłączem kłowym w postaci hydrantu naziemnego na palcu dojrzewania w celu umożliwienia wywozu nadwyżki odcieków z pryzm kompostowych taborem asenizacyjnym, 3. uzyskaniu zamiennych pozwoleń na budowę do uzyskanych pozwoleń. 4. wykonania systemu rozsączania umożliwiającego odprowadzenie wód deszczowych do gruntu, 5. wykonania punktu czerpalnego na palcu dojrzewania w celu umożliwienia wywozu odcieków taborem asenizacyjnym, 6. wykonaniu operatu wodno-prawnego oraz uzyskaniu pozwolenia wodno-prawnego. 7. wykonania niezbędnych dodatkowych prac projektowych i uzgodnień w zakresie: -Zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego zagospodarowania terenu, - Zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego zbiornika odcieków z placu dojrzewania w tym instalacji odbioru nadwyżki odcieków, - Zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej z systemem rozsączania deszczówki..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTAL WARSZAWA S.A., ul. Siennicka 29, 04-394 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 511001,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 492920,52
Oferta z najniższą ceną: 492920,52 / Oferta z najwyższą ceną: 492920,52
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są roboty dodatkowe nieobjęte zamówieniem podstawowym, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a od ich wykonania jest uzależnione wykonanie zamówienia podstawowego: budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów wraz z zakupem niezbędnych maszyn i urządzeń w miejscowości Wólka Rokicka, Gmina Lubartów. W ramach realizacji zamówienia podstawowego należało zgodnie zapisami decyzji nr RG.6220.13.2013 z dn. 09.10.2014 r. o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zapewnić odbiór nadmiaru wód opadowych poprzez odprowadzenie ich do rowu drogowego oraz odprowadzenia odcieków z placu dojrzewania stabilizatu do oczyszczalni ścieków. 1. W trakcie realizacji prac projektowych Generalny Wykonawca nie uzyskał zgody od Zarządcy Drogi na odprowadzenie wód deszczowych do rowu drogowego, odmowa uzasadniona była zapisami ustawy o drogach publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 460 z późń. zm.). 2. W trakcie realizacji prac projektowych Generalny Wykonawca nie uzyskał zgody od MPWiK Sp. z o.o. w Lublinie na odprowadzenie ścieków przemysłowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej ze względu na brak możliwości przyjęcia ścieków przez Oczyszczalnię w Rokitnie. W związku z powyższym nastąpiła konieczność zmiany zapisów Decyzji Środowiskowej w zakresie sposobu odprowadzenia nadmiaru wód deszczowych oraz sposobu odprowadzenia ścieków przemysłowych, a co za tym idzie konieczność przeprojektowania systemu kanalizacji deszczowej z rozbudową o dodatkowe elementy tj. system rozsączania. Wynikłe zmiany projektowe wprowadzają konieczność uzyskania zmiany decyzji pozwoleń na budowę oraz uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego. Przyjęte rozwiązania projektowe wprowadzają konieczność wykonania dodatkowych robót budowlanych niemożliwych do przewidzenia na etapie postępowania przetargowego, jak również są konieczne do wykonania w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie realizowanego Zakładu Zagospodarowani Odpadów . Pierwotna dokumentacja projektowa - Program Funkcjonalno Użytkowy oraz decyzja nr RG.6220.13.2013 z dn. 09.10.2014 r. o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia nie obejmuje swoim zakresem robót. Inwestor pierwotny zakładał, że realizacja zapisów decyzji będzie możliwa do realizacji. Dopiero w trakcie uzyskiwania właściwych zgód już na etapie wykonawstwa projektu okazało się, że nie uda się uzyskać stosownych zgód w zakresie odprowadzenia wód deszczowych oraz odcieków z placu stabilizacji. W związku z powyższym wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, co stanowi przesłankę z art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. b) ustawy Prawo zamówień publicznych do zlecenia dotychczasowemu wykonawcy wykonania ww. zamówienia dodatkowego.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzież i tekstylia
- Roboty budowlane w celu utworzenia oraz utrzymania nowych miejsc przedszkolnych oraz dostosowania 5 ośrodków wychowania przedszkolnego do potrzeb edukacji włączającej
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Opracowanie projektu rewitalizacji centrum Lubartowa.
- Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Lubartów
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.