Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Wrocław: Świadczenie usług doradczych w zakresie rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowa Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 178801 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław - Biuro Narodowego Forum Muzyki , lac Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 777 82 45, faks 71 777 82 86.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług doradczych w zakresie rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowa Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do realizacji kompleksowych usług doradczych dotyczących rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko dla Projektu Budowy Narodowego Forum Muzyki we Wrocławiu, w tym doradztwo we właściwej realizacji zapisów umowy o dofinansowanie nr POIS.11.02.00-00-001/08-00 z dnia 30.05.2009 r. (wraz z późniejszymi zmianami), w szczególności: 1.1 bieżące konsultowanie i opiniowanie wszelkich zagadnień Projektu (w tym w szczegól-ności dotyczących ewentualnych zmian w Projekcie, robót dodatkowych, zamówień uzupełniających, wskaźników produktu i rezultatu) związanych z prawidłowym rozliczaniem dofinansowania oraz zachowaniem trwałości projektu; 1.2 konsultowanie rozliczania płatności zaliczkowych, konsultowanie i opiniowanie wniosków o zaliczkę, konsultowanie, udział w przygotowaniu oraz weryfikacja wniosków o płatność w zakresie wszystkich zadań w Projekcie, w tym w szczególności w zakresie części sprawozdawczej wniosków; 1.3 aktualizowanie Harmonogramu realizacji Projektu, Planu finansowania Projektu, Planu wystąpień o środki dotacji rozwojowej, stanowiące odpowiednio załączniki nr 3, 3a, 3b do umowy o dofinansowanie Projektu, wynikające z wprowadzanych w Projekcie zmian; 1.4 opiniowanie korespondencji w zakresie rozliczania Projektu z instytucjami odpowiedzialnymi za wdrażanie i monitorowanie ( Instytucja Zarządzająca, Instytucja Pośrednicząca, Instytucja Pośrednicząca II Stopnia); 1.5 sporządzanie projektów aneksów do Umowy o dofinansowanie wraz z załącznikami; 1.6 udział w spotkaniach (oraz merytoryczne wsparcie Zamawiającego) dotyczących przedmiotu zamówienia inicjowanych przez Zamawiającego, Instytucje odpowiedzialne za przyznanie i rozliczanie dofinansowania lub Wykonawcę; 1.7 konsultowanie zgodności realizowanych działań w zakresie informacji i promocji z zapisami Umowy o dofinansowanie Projektu oraz wytycznymi krajowymi i europejskimi; 1.8 weryfikacja przekazywanych przez Zamawiającego materiałów przygotowywanych przez Inżyniera kontraktu pod kątem ich zgodności z Umową o dofinansowanie, wytycznymi krajowymi i europejskimi; 1.9 bieżące konsultowanie i udział w przygotowaniu realizacji innych zadań zleconych przez IZ, IP, IPII i Zamawiającego jak np. monitoring Projektu, sporządzanie zapotrzebowania na środki budżetowe, analizy w zakresie skutków zmian w projekcie, rozliczeń finansowanych, prawidłowości przeprowadzonych lub planowanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w kontekście Wytycznych i innych dokumentów związanych z prawidłowym rozliczeniem dofinansowania itp.; 1.10 stała współpraca z Zamawiającym wyznaczonej dyspozycyjnej osoby ze strony Wykonawcy w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do bieżącej współpracy z Zamawiającym, polegającej m. in. na kontaktach bezpośrednich (pisemnie, telefonicznie, e-mailowo, osobiście w siedzibie Zamawiającego - minimum dwa razy w tygodniu). 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za formalną i merytoryczną stronę przygotowanych przez siebie dokumentów. Odpowiedzialność ta potwierdzana będzie poprzez pisemne parafowanie przez Wykonawcę ww. dokumentów. 3. Wszelkie czynności Wykonawcy podjęte w ramach realizacji przedmiotu umowy będą wykonywane w sposób zapewniający zachowanie zgodności dokonywanych rozliczeń dofinansowania z postanowieniami ww. Umowy o dofinansowanie (wraz z późniejszymi zmianami) oraz mającymi zastosowanie w tym zakresie aktualnymi na dzień podejmowania przez Wykonawcę czynności wytycznymi krajowymi i europejskimi, a w szczególności z Wytycznymi w zakresie wybranych zagadnień związanych z przygotowaniem projektów inwestycyjnych, w tym projektów generujących dochód, Wytycznymi w zakresie trybu dokonywania płatności i rozliczeń, Wytycznymi w zakresie sprawozdawczości POIiŚ, Wytycz-nymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POIiŚ, Wytycznymi w zakresie kontroli realizacji POIiŚ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zgodny z opisem przedmiotu zamówienia podstawowego określonego w pkt II.1.3); w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w wykonaniu (lub wykonywaniu) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi, polegającej na świadczeniu doradztwa w zakresie rozliczania dofinansowania pozyskanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla projektu dużego w rozumieniu art. 39 Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1260/1999, polegającego na realizacji roboty budowlanej, o wartości usługi minimum 60000 brutto PLN dla każdego kontraktu; UWAGA: w przypadku wskazania przez Wykonawcę usługi, będącej w trakcie wykonywania, Wykonawca musi podać kwotę na jaką ta umowa już została wykonana przed upływem terminu składania ofert, przy zachowaniu ww. minimum.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zmiana treści umowy może nastąpić - z uwzględnieniem postanowień art. 144 ustawy Pzp, w przypadku zaistnienia jednej lub więcej z poniższych okoliczności: 2.1 zmiany uwarunkowań formalnych i prawnych realizacji Umów o roboty budowlane, Umowy z Inżynierem kontraktu, Umowy z Projektantem, Umowy z doradcą w zakresie akustyki, Umowy na promocję projektu lub Umowy o dofinansowanie; 2.2 zmian, które spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego; 2.3 zmian zakresu i czasu trwania (harmonogramu realizacji Projektu) Umów o roboty budowlane, Umowy z Inżynierem kontraktu, Umowy z Projektantem, Umowy z doradcą w zakresie akustyki, Umowy na promocję projektu lub Umowy o dofinansowanie; 2.4 zmian przepisów, skutkujących koniecznością zmian treści zawartej umowy; 2.5 zmian podyktowanych koniecznością dostosowania treści umowy do wymagań i wytycznych, w tym w szczególności warunków dotyczących kwalifikowalności wydatków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wrocławia - Biuro Narodowego Forum Muzyki
ul. Świdnicka 53;
50-030 Wrocław
pok. 203.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia - Biuro Narodowego Forum Muzyki ul. Świdnicka 53; 50-030 Wrocław, pok.203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 8 im. J. Piłsudskiego we Wrocławiu CPV 55.52.31.00-3, 55.52.40.00-9, 55.52.00.00-1, 55.52.12.00-0.
- WM/SZP/TP/68/2024/G_Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych rozbiórek budynków garażowych i gospodarczych, stanowiących własność Gminy Wrocław wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- 105.2024 Dostawa głowic ultrasonograficznych na potrzeby Zakładu Anatomii Prawidłowej Katedra Morfologii i Embriologii Człowieka Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA mieszkańców Gminy Głuszyca poprzez BUDOWĘ CHODNIKA w ciągu DW 381
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Legnickiej 27 we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania nr 07510 pn.: "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego we Wrocławiu."
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.