eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań1. Remont posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st. - III etap; 2. Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D:160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych; 3. Naprawa kominków w budynku Muzycznym; 4. Wymiana 24 szt. skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm; 5. Wymiana wykładzin.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Poznań: 1. Remont posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st. - III etap; 2. Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D:160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych; 3. Naprawa kominków w budynku Muzycznym; 4. Wymiana 24 szt. skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm; 5. Wymiana wykładzin.
Numer ogłoszenia: 178830 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st. im. M. Karłowicza , ul. Solna 12, 61-736 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8522856, faks 061 8522993.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posm2st.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II st..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st. - III etap; 2. Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D:160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych; 3. Naprawa kominków w budynku Muzycznym; 4. Wymiana 24 szt. skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm; 5. Wymiana wykładzin..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Remont (373 m2) posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st. - III etap; 2. Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D:160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych; 3. Naprawa kominków w budynku Muzycznym; 4. Wymiana 24 szt. skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm; 5. Wymiana 484,90 m2 wykładzin..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające, stanowiące nie więcej niż 50 % zamówienia podstawowego, dotyczyć może wyłącznie powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0, 45.33.23.00-6, 45.45.30.00-7, 45.42.11.31-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana może dotyczyć terminu wykonania umowy, w przypadku wstrzymania robót lub przerwy w pracach, powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.posm2st.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 61-736 Poznań, ul. Solna 12, pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 61-736 Poznań, ul. Solna 12, pok. nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st. - III etap.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont 373 m2 posadzek w ciągach korytarzowych POSM II st..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D: 160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Montaż osadnika piasku w kuchni oraz przebudowa rury spustowej D: 160 mm i uszczelnienie świetlików okiennych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa kominków w budynku muzycznym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Naprawa kominków w budynku muzycznym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wymiana 24 skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana 24 skrzydeł drzwiowych szer. 80 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.31-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wymiana wykładzin..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładzin na wykładziny dywanowe i PCV, o łącznej powierzchni 484,90 m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.