eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzPrzedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY, w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- w zakresie szkolenia -Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego -Stylizacja sylwetki i autoprezentacja

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Racibórz: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY, w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- w zakresie szkolenia : -Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego -Stylizacja sylwetki i autoprezentacja
Numer ogłoszenia: 178867 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143143 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Sienkiewicza 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152650, faks 032 4190659.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w ramach Projektu - Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY, w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- w zakresie szkolenia : -Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego -Stylizacja sylwetki i autoprezentacja.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatów: Zarządzanie czasem własnym oraz budżetem gospodarstwa domowego . 1) w szkoleniu weźmie udział 30 osób w podziale na dwie grupy, po 15 osób w każdej grupie, 2) szkolenie obejmuje dla jednej grupy 16 godzin lekcyjnych (1 godz. =45 min.), w podziale na trzy dni warsztatów, tj. 2 x po 6 godzin i 1 x 4 godzin, w godzinach od 8.00-16.00, 3) łącznie 32 godziny szkolenia dla obu grup. 4) termin szkolenia miesiąc sierpień 2010, w kolejno po sobie następujących dniach roboczych z wyłączeniem 3 i 17.08.2010 r 5) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 3 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, nie wliczane do godzin szkolenia, 6) program szkolenia musi obejmować następujące zagadnienia: a) zarządzanie celami i czasem -planowanie działań w budżecie domowym, b) zarządzanie budżetem domowym- czyli planowanie wydatków i oszczędności, c) psychologia wyboru- zakupy codzienne i okazyjne, d) negocjacje w codziennych sprawach i zakupach. e) asertywność w kontaktach z handlowcowi. 3.1.2 Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia w formie warsztatów: Stylizacja sylwetki i autoprezentacja. 1) w szkoleniu weźmie udział 30 osób w podziale na dwie grupy, po 15 osób w każdej grupie, 2) szkolenie obejmuje dla jednej grupy 18 godzin lekcyjnych (1 godz. =45 min.), w podziale na dwa dni warsztatów, tj. 2 x po 9 godzin w godzinach od 8.00-16.00, 3) łącznie 36 godziny szkolenia dla obu grup. 4) termin szkolenia miesiąc sierpień 2010, w kolejno po sobie następujących dniach roboczych, z wyłączeniem 3 i 17.08.2010 r 5) uczestnikom przysługuje 30 min przerwy po 4 godzinie lekcyjnej szkolenia z przeznaczeniem na Catering, nie wliczane do godzin szkolenia, 6) Program szkolenia musi być ukierunkowany zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn i obejmować zagadnienia: a) stylizacja wyglądu zewnętrznego, stosowanie makijażu, pielęgnacja cery i rąk w tym ćwiczenia praktyczne b) stylizacja fryzur w tym ćwiczenia praktyczne (bez strzyżenia), c) skuteczna autoprezentacja z elementami saviur - vivre 7) Kosmetyki niezbędne do przeprowadzenia zajęć muszą być nowe i przechodzą po zakończeniu na własność Zamawiającego, ( wykaz należy dołączyć do Oferty) 3.2 Szkolenie - warsztaty zostaną zrealizowane w Sali Zamawiającego w Raciborzu przy ul.C.Skłodowskiej 5/1b . 3.3Wykonawca: 1) musi zapewnić kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, 2) musi zapewnić materiały dydaktyczne i ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia , 3) musi zapewnić kawę, herbatę, zimne napoje przez cały czas trwania szkolenia oraz zorganizować w czasie długiej przerwy kanapki lub ciepły posiłek (podawany w opakowaniach /naczyniach jednorazowych) w ilości odpowiadającej do liczby uczestników w danym dniu szkolenia. Koszt cateringu wchodzi w skład kosztów szkolenia i wynosi 12zł brutto dziennie na jednego uczestnika, 4) po zakończonych zajęciach pomieszczenia pozostawia w czystości, 5) odpowiada za przestrzeganie warunków BHP podczas szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W ramach współfinanswania z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Projektu -Aktywizacja i integracja zawodowa osób bezrobotnych w Raciborzu DROGA do PRACY- w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1 Poddziałania 7.11 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU A PRIORI, ul.Podhalańska 25 A, 44-335 Jastrzębie Zdrój, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15540,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15630,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.