Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Mikołów: Wykonanie szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla części Powiatu Mikołowskiego.
Numer ogłoszenia: 178887 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Mikołowskiego , ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, faks (032) 32-48-147, 32-48-132.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla części Powiatu Mikołowskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: 1.Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy dla części powiatu mikołowskiego. 2.Ilość punktów istniejących (nominalnie) na obszarze opracowania: ok. 735 3.Projektowana ilość punktów osnowy poziomej II i III klasy: ok. 830 Przedmiot zamówienia obejmuje dwa etapy: Etap I - Inwentaryzacja punktów istniejącej osnowy poziomej I,II i III klasy. Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy. Etap II - Realizacja projektu osnowy poziomej II i III klasy. 2.2Dane o obiekcie: Powiat mikołowski jest powiatem ziemskim, leżącym w granicach województwa śląskiego. Powstał w ramach reformy administracyjnej kraju w roku 1999. Geograficznie powiat mikołowski położony jest w południowo-zachodniej Polsce na granicy Wyżyny Śląsko-Krakowskiej i Kotliny Oświęcimskiej, zaś administracyjnie w południowo-zachodniej części województwa śląskiego i Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego. Sąsiaduje z miastami na prawach powiatu: Katowicami, Rudą Śląską, Tychami i Żorami, oraz powiatami ziemskimi: gliwickim, pszczyńskim i rybnickim. Powierzchnia powiatu wynosi 231,53 km2, liczba mieszkańców to 90 800 a gęstość zaludnienia 392 osoby/km2 . Wskaźnik urbanizacji wynosi 87%. W skład powiatu wchodzą miasta: Mikołów, Łaziska Górne i Orzesze oraz gminy: Ornontowice i Wyry. Miasta powiatu przecina droga krajowa nr 81, Katowice-Skoczów-Cieszyn oraz droga krajowa nr 44, Gliwice-Oświęcim-Kraków. Po północnej stronie miasta biegnie autostrada A-4 (Zgorzelec-Medyka), po wschodniej, w trakcie budowy jest autostrada A-1 (Ostrawa-Gdańsk). Mikołów posiada również dogodne połączenia komunikacyjne z innymi miastami województwa. Przez teren powiatu przebiegają linie kolejowe Racibórz-Katowice oraz Orzesze Jaśkowice-Tychy. Dane dotyczące powierzchni będących przedmiotem zadania miejscowości przedstawiają się następująco: Miasto Łaziska Górne: teren zurbanizowany to 49% powierzchni miasta, użytki rolne stanowią 41% powierzchni a użytki leśne to 10% powierzchni. wieś Gostyń: 1100ha Gmina Ornontowice : 1500 ha 2.3Zakres zamówienia: a)Inwentaryzacja punktów istniejącej osnowy poziomej I, II i III klasy b)Opracowanie projektu modernizacji szczegółowej osnowy poziomej II i III klasy c)Realizacja projektu osnowy poziomej II i III klasy. d)Operat techniczny. 2.4.Inwentaryzacja punktów osnowy poziomej I, II i III klasy 1.Inwentaryzacji podlegają punkty zlokalizowane na obszarze opracowania, oraz, jeśli wynika to z uwarunkowań konstrukcji sieci - również poza jego granicami. 2.Inwentaryzację punktów osnów poziomych należy przeprowadzić na podstawie wywiadu terenowego sprawdzając wszystkie punkty pod kątem ich stanu fizycznego i przydatności do wykorzystania w nowej osnowie. Punkty należy odszukać na podstawie opisów topograficznych, a w przypadkach gdy jest to niemożliwe (zmiana sytuacji) - metodą poligonową lub GPS (RTK). 4.W szczególności należy: 4.1 Na podstawie dostępnych materiałów odszukać znaki podziemne (płyty), naziemne (słupy, trzpienie) i ścienne (półpoligony) 4.2 Stwierdzić, czy rodzaj stabilizacji jest zgodny z dotychczasowymi danymi, sprawdzić centryczność ustawienia słupa nad płytą a w przypadku punktów I i II klasy podać wektory przesunięć. 4.3 Stwierdzić, czy i w jakim stopniu punkt został uszkodzony; w przypadku uszkodzenia podać dalszy tok postępowania np. konieczność wymiany znaku, zmiany typu stabilizacji itp. 4.4 W przypadku punktów osnowy I i II klasy sprawdzić wizury na punkty kierunkowe a w przypadku punktów osnowy III klasy - wizury na punkty sąsiednie. 4.5 W przypadku znaków naziemnych znajdujących się obecnie znacznie poniżej poziomu gruntu podnieść je do poziomu gruntu, zachowując centryczność w stosunku do znaku podziemnego. 4.6 W przypadku nie odnalezienia znaku podać metodę szukania i prawdopodobną przyczynę braku punktu. 4.7 Podać czy punkt nadaje się do pomiaru metodą GPS (czy spełnia warunki zgodnie z wytycznymi G-2.5), oraz czy jest/był w zakresie wpływów eksploatacji górniczej. 4.8 Zaktualizować opis topograficzny (miary, adres, właściciel) 5. Na podstawie danych z wywiadu terenowego sporządzić protokoły inwentaryzacji zgodnie z załączonym wzorem, osobno dla każdej klasy osnowy, z podziałem do arkusza mapy w skali 1:10000 układu 1965/V, zawierające dane podane w punktach 4.2 - 4.4 oraz 4.6 - 4.8 6. Na podkładzie mapy topograficznej w skali 1:10000 w kroju arkusza układu 1965/V sporządzić szkic inwentaryzacji punktów osnowy poziomej zawierający dane o punktach istniejących, zniszczonych, niedostępnych i nieodnalezionych. Na szkic wnieść podział arkusza mapy dla układu 2000/6. 7. Dokumentację techniczną w formie operatu z inwentaryzacji (części zasobu przejściowego w 1 egzemplarzu) przekazać do PODGiK przed opracowaniem projektu technicznego Pożądany termin realizacji zamówienia: Etap I - do 17.12.2010 roku licząc od daty podpisania umowy; Etap II - do 19.09.2011 roku licząc od daty podpisania umowy;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum 1 usługę polegającą na założeniu lub modernizacji osnowy poziomej III klasy na obszarze minimum 3000 ha , o wartości minimum 100 000 zł (brutto) oraz wykonali minimum 1 usługę na terenach objętych szkodami górniczymi polegającą na założeniu lub modernizacji osnowy poziomej III klasy , o wartości minimum 100 000 zł ( brutto); Wykonawca musi się wykazać w sumie minimum 2 wykonanymi usługami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują : - minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii , w zakresie pierwszym, zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące: Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują :- minimum 3 osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii , w zakresie pierwszym, zgodnie z ustawą Prawo Geodezyjne i Kartograficzne;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy nie opisuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1). wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ 2) Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzialenia zamówienia pełnomocnictwo/upoważnieniem dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. 4.W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów ( np. pisemne oświadczenie podmiotu trzeciego, umowa przedwstępna, umowa generalna o współpracy ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień umowy może nastąpić tylko na warunkach opisanych w art.144 ustawy Prawo zamówień Publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.mikolow.bipgov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul.Żwirki i Wigury 4a, wejście B, Biuro Podawcze; sobiście lub za zaliczeniem pocztowym; Koszt: 5 PLN plus koszt wysyłki..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Pwiatowe w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a, wejście A, I piętro, pokój nr 211 - kancelaria..
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 17.08.2010.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Budowa łącznika ulic Polna - Piwna w Mikołowie.
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- "Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu/przebudowy dróg dla miejscowości zlokalizowanych na terenie Gminy Chojnów"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Tarnogród.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.