To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Nowy Sącz: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, zadanie nr 1. Droga wojewódzka Nr 957, 962 - zamówienie uzupełniające do umowy nr 18/2011/RDW-NS z dnia 21.06.2011 r.
Numer ogłoszenia: 178904 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 158066 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, ul. Kilińskiego 70, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435860, faks 018 4442054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa - zarządzanie drogami wojewódzkimi.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego - część V Rejon Dróg Wojewódzkich w Nowym Sączu, zadanie nr 1. Droga wojewódzka Nr 957, 962 - zamówienie uzupełniające do umowy nr 18/2011/RDW-NS z dnia 21.06.2011 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje jednokrotne koszenie trawy i niszczenie chwastów na poboczach, skarpach i rowach w ciągu drogi wojewódzkiej nr 957 (odc. 090 km 0+000 - odc. 190 km 3+038) i nr 962 (odc. 010 km 0+000 - odc. 040 km 1+014), w ilości 171 905 m2, z zakresu letniego utrzymania dróg wojewódzkich, w ramach grupy robót: Grupa nr 5 - Estetyka - Koszenie traw. Opis i zakres usługi określają Specyfikacje Techniczne (ST) stanowiące zał. nr 1 Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: j.w.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe STACHOŃ Krzysztof Stachoń, ul. Ustup 23b, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12733,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15471,45
Oferta z najniższą ceną: 15471,45 / Oferta z najwyższą ceną: 15471,45
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w miesiącu marcu 2011 r. przeprowadził postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (zamówienie podstawowe) w trybie przetarg nieograniczony pn.: Kompleksowe (letnie i zimowe) utrzymanie dróg wojewódzkich na terenie województwa małopolskiego w latach 2011 do 2014 z podziałem na zadania (nr postępowania ZDW-DI-3-271-10/11). W wyniku powyższego postępowania została wybrana najkorzystniejsza oferta Przedsiębiorstwa Wielobranżowego STACHOŃ Krzysztof Stachoń ul. Ustup 23b, 34-500 Zakopane i została zawarta umowa nr 18/2011/RDW-NS z dn. 21.06.2011 r. na kwotę 2 218 819,40 zł. brutto. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przewidział udzielenie zamówień uzupełniających. Zakres zamówień uzupełniających jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekracza 50% jej wartości oraz zostaje udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Pzp - ...w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Dostawa paliwa do pojazdów Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Nowym Sączu oraz oddziale w Nowym Targu
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Dostawa odczynników do oznaczania parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz odczynników do elektroforezy wraz z dzierżawą analizatorów.
- BZP.271.114.2024 Wykonanie robót niezbędnych do oddania przewidzianego umową zadania inwestycyjnego pod nazwą : "Rozbiórka budynku gospodarczego położonego przy ul. Krakowskiej 31 w Nowym Sączu".
- Obsługa recepcji w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu - Wydział Rozwoju Kompetencji w Zakopanem
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie bieżące terenów zielonych na obszarach zarządzanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. - z wyłączeniem Wspólnot Mieszkaniowych
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Wykonywanie pielęgnacji zieleni miejskiej w 2025 r.
- Utrzymanie zieleni na terenach zarządzanych przez Zakład Budynków Komunalnych w Oleśnicy w okresie 01.03.2025 do 31.12.2025 r.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości terenu przy siedzibie Zamawiającego oraz sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z dostawą środków czystości w siedzibie DWUP , z podziałem na 2 części.
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.