Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-20
Opole: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw
Numer ogłoszenia: 178917 - 2014; data zamieszczenia: 20.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki , ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, woj. opolskie, tel. 77 40 33 600, faks 77 40 33 609.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ocrg.opolskie.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Nazwa zamówienia: Dostawy sprzętu biurowego, agd, rtv, nagłośnienia w ramach projektu pn.: Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw Przedmiot zamówienia podzielono na 6 zadań tj.: części: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt. Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt. Przedmiot zamówienia w zadaniach od 1-6 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw. Wykonawcy mogą skradać oferty na dowolną ilość części - zadań, z których każda stanowi odrębne zamówienie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1A do SIWZ - jeden plik dla wszystkich zadań..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 1), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ocrg.opolskie.pl/b/106/Zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki
Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny
Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Zamawiający - Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki Sprawę prowadzi: Dział Organizacyjno -Administracyjny Adres: ul. Spychalskiego 1a, 45-716 Opole, III piętro sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia w zadaniach od 1-6 realizowany będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu pn. Opolska Platforma Innowacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Wzmocnienie atrakcyjności gospodarczej regionu Działanie 1.3 Innowacje, badania, rozwój technologiczny Poddziałanie 1.3.1. Wsparcie sektora B+R oraz innowacji na rzecz przedsiębiorstw.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu AGD na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.11 Ekspres ciśnieniowy do kawy 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.9 Zaparzacze do kawy/herbaty 2 szt.; V.2.10 Ekspres przelewowy do kawy 3 szt.; V.2.12 zestaw sztućców na 30 osób; V 2.13 zestaw do kawy na 30 osób.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Dostawa sprzętu biurowego na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.17 Pozostały sprzęt biurowy: m.in. faxy, niszczarki bindownice oraz Zakup wyposażenia Sali start upów, poz. V.3.7. fax 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Dostawa wyposażenia Sal Operacyjnych OPI na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.1.12 Dyktafon 2szt. oraz V.1.13 Aparat fotograficzny 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.7 Nagłośnienie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. Opolska Platforma Innowacji. Zadanie zostało zaplanowane do realizacji w ramach projektu w ramach zadania V: Wyposażenie sal operacyjnych OPI: - Zakup środków trwałych oraz wyposażenia na potrzeby biura OPI, poz. V.2.4 Flipchart 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Zakup i dostawa myjni dezynfektor do narzędzi chirurgicznych dla SP ZOZ OCO w Opolu
- Dostawa urządzeń i sprzętu sieciowego na potrzeby Politechniki Opolskiej.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Zakup i dostawa 2 szt. fabrycznie nowych, zabudowanych ambulansów typu "C" dla OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.