To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-10-15
Knurów: Dostawa aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 178943 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237488 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352467, faks 032 2352442.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Knurowie wraz z transportem, rozładunkiem a w przypadku części I także uruchomienia do siedziby Zamawiającego - Szpital Miejski w Knurowie, ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części: - Część I - stymandy - 2 szt. - Część II - laryngoskop - 1 szt. - Część III - oftalmoskop - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części określony został w Załączniku Nr 2 - Opis przedmiotu zamówienia do SIWZ. Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, rok produkcji 2009. Serwis gwarancyjny musi być świadczony zgodnie z zapisem § 3 Wzoru umowy - Załącznik nr 3. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia w kolumnie Parametry wymagane. Spełnienie wymagań określonych w Opisie przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 2 Wykonawca potwierdzi wpisując odpowiedź twierdzącą (TAK) w tabeli, nie spełnienie któregokolwiek z parametrów wymaganych (granicznych), czy wpisanie negatywnej odpowiedzi (NIE) spowoduje odrzucenie oferty. Zaoferowany w ww. częściach aparatura musi być wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późń. zm.). Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w ramach danej części. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca na co najmniej 3 dni przed dostawą poinformuje Zamawiającego o terminie dostawy. Dostawa nastąpi w dniu roboczym w godzinach od 7:00 do 14:00. Nie przewiduje się wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 206000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.30.00 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej 33.16.80.00 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 11426.06 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Stymandy
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BIOTRONIC Polska Spółka z o.o., ul. Grunwaldzka 400, 60-169 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9600.00
- Oferta z najniższą ceną: 9600.00 oferta z najwyższą ceną: 9600.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Laryngoskop
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Multimed Sp. z o.o., ul. Brukowa 6, 91-341 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 284.00
- Oferta z najniższą ceną: 284.00 oferta z najwyższą ceną: 2180.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Oftalmoskop
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MDT J. Zych, A. Budyn sp.j., ul. Lipowa 3, 30-702 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1542.06
- Oferta z najniższą ceną: 1542.06 oferta z najwyższą ceną: 2380.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK)
- Termomodernizacja budynku przy ul. Stefana Batorego 4 wraz z modernizacją przyłącza elektroenergetycznego
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- Dostawa środków do dezynfekcji do Zespołu Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa sprzętu medycznego - zestaw wysiłkowy z holterami EKG i ciśnieniowymi.
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) Nr projektu: FENX.06.01-IP.03-0001/23
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudziądz
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzętu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 części (zadań).
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.