Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Nowe Miasto Lubawskie: przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych, rękawic, siatek chirurgicznych i produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 178961 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, faks 056 4742358.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnml.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy materiałów opatrunkowych, rękawic, siatek chirurgicznych i produktów farmaceutycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w postępowaniu stanowią dostawy materiałów opatrunkowych, rękawic, siatek chirurgicznych i produktów farmaceutycznych w ilościach szczegółowo określonych w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.13 - Bandaże 33.14.11.14 - Gaza medyczna 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe 33.14.11.19 - Kompresy 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.16.21 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w Grupach 1 do 17 - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. spełnienie warunku potwierdza oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ, - w Grupie 18 do Grupy 20 - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający zezwolenie (koncesję) na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub składu celnego produktów leczniczych lub składu konsygnacyjnego produktów leczniczych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. spełnienie warunku potwierdza oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. spełnienie warunku potwierdza oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. spełnienie warunku potwierdza oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. spełnienie warunku potwierdza oświadczenie wymienione w pkt. 6.3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: Dla przedmiotu zamówienia z Grupy 4 6.8 karta danych technicznych oferowanego asortymentu 6.9 dla jałowych wyrobów z gazy i włókniny: potwierdzenie walidacji procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 17665-1 - raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji dla wyrobów sterylizowanych parą wodną 6.10 dla jałowych wyrobów z gazy i włókniny: potwierdzenie walidacji procesu sterylizacji zgodnie z normą PN-EN ISO 11135-1 - raport z ponownej kwalifikacji procesu sterylizacji dla wyrobów sterylizowanych tlenkiem etylenu 6.11 dla wyrobów z Grupy 4 poz.1-6 oraz 11-16 stosowny dokument potwierdzający, iż ciężar właściwy gazy użytej do produkcji nie jest niższy niż 23g/m2 6.12 dla wyrobów z Grupy 4 poz. 17-19 stosowny dokument potwierdzający, iż ciężar właściwy włókniny użytej do produkcji nie jest niższy niż 30g/m2 Dla przedmiotu zamówienia z Grupy 12 do Grupy 17 włącznie 6.13 dołączenia aktualnych dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych 6.14 dokumentów (np. katalogi, foldery) potwierdzających zaoferowanie asortymentu o parametrach określonych przez Zamawiającego. Dla przedmiotu zamówienia z Grupy 18 do Grupy 20 włącznie 6.15 oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie zaoferowane produkty farmaceutyczne posiadają stosowne świadectwa rejestracji - oświadczenie znajduje się w Formularzu ofertowym Dla przedmiotu zamówienia z pozostałych Grup 6.16 Deklaracja zgodności wyrobów medycznych oraz zgłoszenie lub potwierdzenie wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych, 6.17 Certyfikat CE wystawiony dla producenta przez Jednostkę Notyfikowaną 6.18 oświadczenie, iż wyroby stanowiące przedmiot oferty są zgodne z Ustawą o Wyrobach Medycznych, z dnia 20 maja 2010 roku oraz Dyrektywą 93/42/EWG z 14 czerwca 1993 roku dotycząca wyrobów medycznych oraz z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 roku w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony przez Wykonawcę Formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, Wypełniony przez Wykonawcę Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ, Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 6.6 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Faktura w wersji elektronicznej - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Grupa 1 - 17 1.Strony przewidują możliwość zmiany niniejszej umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - zmiana cen jednostkowych materiałów objętych umową dotyczy wyłącznie ceny brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2.W przypadku, o którym mowa w ust.1 zmiana stawki podatku VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. 3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Grupa 18 - 20 1.Sprzedający zobowiązuje się dostarczać Kupującemu przedmiot umowy w cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy. 2.Ceny jednostkowe, o których mowa w ust.1 mogą ulec zmianie jedynie w przypadkach niezależnych od Sprzedającego tj. w przypadku zmiany cen urzędowych lub zmiany stawki podatku VAT przy czym ewentualny wzrost lub obniżka cen będą następowały o taki sam procent jaki wynika z niezależnej od Sprzedającego zmiany, bez procentowego zwiększania lub zmniejszania przysługującej Sprzedającemu marży. 3.Zmiany cen, o których mowa w ust.2 wymagają udokumentowania przez Sprzedającego oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy, zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnml.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Mickiewicza 10, w sekretariacie Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NOWEGO MIASTA LUBAWSKIEGO
- usługi utrzymania czystości, wykonywanie prac pomocniczych przy pacjencie i prac porządkowych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
- Zakup specjalistycznego środka transportu sanitarnego typu C dla zespołów ratownictwa medycznego Szpitala Powiatowego w Nowym Mieście Lubawskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.