eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrasnystawDostawa artykułów spożywczych do Kuchni Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Krasnystaw: Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 178985 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162999 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, ul. M. Sobieskiego 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 5762170, faks 82 5764901.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zespoół Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych do Kuchni Szpitalnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup artykułów spożywczych podzielony na 4 pakiety (zadania) wraz z dostawą do Kuchni Szpitalnej SPZOZ w Krasnymstawie: - Pakiet 1. Mięso i wędliny - Pakiet 2. Nabiał - Pakiet 3. Przyprawy, sosy, koncentraty i zupy - Pakiet 4. Pieczywo 2. Ofertę można składać na całość przedmiotu zamówienia lub na dane zadanie (pakiet) oddzielnie (oferta częściowa), co najmniej na jeden pakiet. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres 12 miesięcy. 4. Zamawiający zastrzega prawo do zakupu ilości określonego towaru stosownie do bieżących potrzeb i zapłaci do wysokości dokonanych zakupów, jednakże zmniejszenie nie będzie przekraczało 20% wartości umowy. 5. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych i alternatywnych. 6. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00 - Mięso 15.13.11.30 - Wędliny 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.12.60 - Sosy 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.81.10.00 - Pieczywo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1. Dostawa mięsa i wędlin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Mięsny Wasąg, Hedwiżyn 118, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 166263,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 145285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 145285,00 / Oferta z najwyższą ceną: 154538,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 3. Dostawa przypraw, sosów, koncentratów i zup

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARKADIA J. L. Olchowski Spółka Jawna, ul. Okszowska 41, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94535,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85853,80

  • Oferta z najniższą ceną: 85853,80 / Oferta z najwyższą ceną: 91095,75

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 4. Dostawa pieczywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROPIEK Sp. z o.o., ul. Olimpijczyków 48, 21-007 Krępiec, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 77830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66484,00

  • Oferta z najniższą ceną: 66484,00 / Oferta z najwyższą ceną: 66484,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.