Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Susz: Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz
Numer ogłoszenia: 179015 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susz , ul. Wybickiego 6, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 2786015, faks 55 2786222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.susz.sisco.info/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców obiektem lub przedmiotem zamówienia. 2. Zakres przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta i Gminy Susz podzielony został na dwa zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: 1) ZADANIE NR 1 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta Susz: a) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6cm ul. B. Prusa - od ul. Łąkowa do ul. Czesława Miłosza o pow. 385,50m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,257 km, rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych - 270,00m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 436,90 m2, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 109,23m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 436,90m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 195,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 190,50, ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 260,00mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej o grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 385,50m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. b) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm ul. P. Skargi - od ul. W. Broniewskiego do ul. W. Sikorskiego o pow. 151,30m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,089km, roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 160,20 m2 , wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 40,00m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 160,20m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 32,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 119,30m2 , ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 89,00mb, regulacja krawężników na wjazdach - 14,0mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 151,30m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. c) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm ul. Kraszewskiego - od ul. Łąkowej do budynku mieszkalnego nr 25 o pow. 313,15m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,200km, rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych -97,50m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 335,75m2 , wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 83,94m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 335,75m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 73,15m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 240,00m2 , ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 200,00mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 313,15m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. d) Przebudowa drogi przy ul. Mickiewicza budynek mieszkalny nr 17 o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm oraz utwardzenie placu postojowego z rozbiórkowych płyt drogowych Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,060km, rozebranie nawierzchni drogi objazdowej z płytek betonowych - 185,3m2 .roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 30cm, 299,60 m2 , wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 15,00m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 299,60m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod drogę objazdową i plac postojowy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 20cm - 299,60m2 , ustawienie betonowych krawężników drogowych o wym. 15/30 na ławie betonowej (B- 10) - 150,00mb, nawierzchnie drogi objazdowej z kostki betonowej brukowej grubość 8cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 205,10m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych, wykonanie nawierzchni placu postojowego z płyt drogowych z rozbiórki: 94,50m2 e) Nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4cm i plac postojowy z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na Os. Brzostowym w Suszu Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,219km, regulacja krawężników drogowych - - 328,00mb, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej - 1.314,00m2 , skropienie nawierzchni drogowej przed ułożeniem dywanika asfaltowego - 1.314,00m2 , nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 4cm - 1.314,00m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości parkingu i chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 30cm, 135,00 m2 , wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 40,50m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 135,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik i plac postojowy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 135,00m2 , ustawienie betonowych krawężników drogowych o wym. 15/30 na ławie betonowej (B- 10) - 81,00mb, ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym.,20/8 na ławach betonowych B-7,5 nawierzchnie placu postojowego i chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6cm - 133,20m2 na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. Oznaczenie wg słownika CPV: 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45223300-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 2) ZADANIE NR 2 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Susz: a) Remont drogi gminnej w Dąbrówce - Nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca gr. 4,0 cm. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,210km, regulacja krawężników drogowych - 400,00,00mb, warstwa odcinająca z miału kamiennego o frakcji od 0 + 0,36mm na istniejącej nawierzchni z płyt drogowych - 1.260,00m2 , skropienie nawierzchni drogowej przed ułożeniem dywanika asfaltowego - warstwy wiążącej - 1.260,00m2, nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 4cm po zagęszczeniu mechanicznym - 1.260,00m2 . Oznaczenie wg słownika CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia dla wszystkich części: 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych - liczba zadań 2. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr I do siwz, projektach zagospodarowania terenu stanowiących załącznik Nr II do siwz, SIWZ oraz wzorze umowy dla Zadania Nr 1 i Zadania Nr 2. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustaleń z SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, pełną obsługę geodezyjną wraz z 36 miesięcznym okresem gwarancji. 7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) 8. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233120-6, 45233222-1, 45233252-0,45223300-9 9. Zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wypełniając wzór nr 4b - jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. W przypadku braku takiego wskazania (w formularzu ofertowym) Zamawiający uzna, że Wykonawca zrealizuje przedmiotowe zamówienie samodzielnie. 10. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załącznika Nr I do Siwz (Zadanie Nr 1, Zadanie Nr 2). Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 11. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 12. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.23.32.52-0, 45.22.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. a) SIWZ posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia - Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, wykonawca wykaże, że posiada: 2.1. doświadczenie: dla uznania że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający, żąda by wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania w tym: w odniesieniu do Zadania Nr 1 a) co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie obiektów drogowych (np. dróg, chodników, placów, parkingów, ścieżki rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej), o powierzchni min. 500 m2, oraz b) co najmniej jedno zadanie polegające na budowie lub przebudowie obiektów drogowych (np. dróg, chodników, placów, parkingów, ścieżki rowerowej o nawierzchni z masy asfaltowej), o powierzchni min. 800 m2. Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie wykonawcy, którego wzór stanowi Nr 3 do SIWZ (o którym mowa §VII ust.1 pkt.5) SIWZ) oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2), SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza (wzór nr 3) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek. w odniesieniu do Zadania Nr 2 a) co najmniej dwa zadania polegające na budowie lub przebudowie obiektów drogowych (np. dróg, chodników, placów, parkingów, ścieżki rowerowej o nawierzchni z masy asfaltowej), o powierzchni min. 500 m2. Wykonawca złoży także oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie wykonawcy, którego wzór stanowi Nr 3a do SIWZ (o którym mowa §VII ust.1 pkt.5) SIWZ) oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2), SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza (wzór nr 3a) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wykonawca wykaże, że posiada: 3.2. potencjał techniczny: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia - Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. c) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że posiada:3.1 potencjał kadrowy: dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, co najmniej następujące osoby: a) Kierownik robót w specjalności drogowej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności, oraz złoży oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ, o którym mowa w § VII ust. 1 pkt.6) oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, a także złożonego oświadczenia o posiadaniu uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o którym mowa w §VII ust.1. pkt.7) SIWZ. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia - Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w § VI ust. 1 lit. d) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. - w odniesieniu do wszystkich części zamówienia - Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony formularz ofertowy (wg wzoru nr 1), 2) Części zamówienia powierzone podwykonawcom- wg wzoru 4b - wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 3) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. 4) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( § VII ust. 1 pkt. 4) SIWZ) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby klub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich wystawienia, o których mowa w sekcji III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia ( §VII ust.1 pkt. 4) SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
dla Zadania Nr 1, Zadania 2: 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności zmiany terminu ustalonego w § 4 niniejszej umowy, a mianowicie spowodowane: 1) wstrzymaniem robót przez zamawiającego, 2) z powodu istotnych braków, błędów, wad lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, również tych polegających na niezgodności dokumentacji z przepisami prawa. 3) W przypadku wykonania robót zamiennych, wprowadzanych na wniosek Zamawiającego. 4) odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, 5) wystąpieniem warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie (prowadzenie) robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w notatce służbowej i musi być potwierdzony przez zamawiającego i inspektora nadzoru. 6) jeżeli nastąpi potrzeba wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w Kosztorysie Ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem Nadzoru i zaakceptowanych przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w niniejszej umowie; 7) z powodu zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą rozumieć się będzie zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej Strony więzi prawnej o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć, i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności i zaistnienia konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy. 8) wystąpieniem okoliczności, których strony umowy nie były wstanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 9) zmianami spowodowanymi nieprzewidzianymi w specyfikacji warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, 10) zmianami technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, wprowadzanych na wniosek wykonawcy, 11) na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, 12) w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp. 13) konieczności wprowadzenia zmian w przebiegu realizacji poszczególnych elementów zamówienia poprzez przesunięcie w czasie, które będzie spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację umowy w sposób pierwotny; 14) wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonego w niniejszej umowie; 15) w każdym przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego i powoduje skrócenie terminu realizacji umowy. 3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, o których mowa w §14 niniejszej umowy. 2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron, 3) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 4) w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT strony zobowiązują się do zawarcia aneksu do umowy regulującego wysokość VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1 niniejszej umowy, z tym, że koszty wzrostu podatku VAT pokrywa wykonawca. 5) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana po stronie Wykonawcy którejkolwiek z osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 7) wystąpienia konieczności zmian osób wykonawcy w przypadku, gdy zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób na inne spełniające na dzień składania ofert warunki określone w specyfikacji w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez zamawiającego. 8) wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu propozycję zmiany, o której mowa w pkt. 5) lub 7) nie później niż 7 dni przed planowanym skierowaniem do kierowania budową/robotami którejkolwiek osoby. Jakakolwiek przerwa w realizacji przedmiotu umowy wynikająca z braku kierownictwa budowy/robót będzie traktowana jako przerwa wynikła z przyczyn zależnych od Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany terminu zakończenia robót. 9) zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w pkt. 5) lub 7) winna być dokonana wpisem do dziennika budowy. 10) zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca. 11) jeżeli nastąpi zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy wraz z ograniczeniem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; 12) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu Umowy wraz ze wzrostem należnego Wykonawcy wynagrodzenia; 13) konieczności wprowadzenia zmian w przebiegu realizacji poszczególnych elementów zamówienia poprzez uszczegółowienie lub inną zmianę zakresu, które będą spowodowane obiektywnymi czynnikami, niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację umowy w sposób pierwotny; 4. Postanowienia zawarte w §13 ust. 2 i 3 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 5. W przedstawionych w §13 ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Zmiana terminu (wydłużenie lub skrócenie) musi być szczegółowo uzasadniona przez wykonawcę i zaakceptowana przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w §13 ust. 2 pkt.1)-4) niniejszej umowy. 6. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny, która nie uprawnia wykonawcy do przedłużenia terminu wykonania robót lub ich części, tempo robót według zamawiającego nie pozwoli na terminowe ich zakończenie, zamawiający może polecić wykonawcy podjęcie działań dla przyspieszenia tempa robót. Wszystkie koszty związane z podjętymi działaniami obciążają wykonawcę. 7. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy. 8. Wystąpienie zmian, o których mowa w §13 ust.2 pkt.5)-15) niniejszej umowy, musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umownych innych niż określone w §13 ust. 3 niniejszej umowy w sytuacjach mających charakter zmian nieistotnych. 10. Ustala się, że nie stanowi istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp w szczególności: - zmiana danych teleadresowych - zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zaistniałe okoliczności, o których mowa w §13 ust. 10 niniejszej umowy nie wymaga sporządzenia pisemnego aneksu, a jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.susz.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Suszu, ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz, pok. nr 102..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2012 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Suszu, ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz, sala nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta Susz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) ZADANIE NR 1 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Miasta Susz: a) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6cm ul. B. Prusa - od ul. Łąkowa do ul. Czesława Miłosza o pow. 385,50m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,257 km, rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych - 270,00m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 436,90 m2, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 109,23m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 436,90m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 195,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 190,50, ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 260,00mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej o grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 385,50m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. b) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm ul. P. Skargi - od ul. W. Broniewskiego do ul. W. Sikorskiego o pow. 151,30m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,089km, roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 160,20 m2 , wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 40,00m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 160,20m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 32,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 119,30m2 , ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 89,00mb, regulacja krawężników na wjazdach - 14,0mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 151,30m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. c) Budowa chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6 cm ul. Kraszewskiego - od ul. Łąkowej do budynku mieszkalnego nr 25 o pow. 313,15m2 Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,200km, rozebranie nawierzchni chodnika z płytek betonowych -97,50m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 25cm, 335,75m2 , wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 83,94m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 335,75m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod zjazdy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 73,15m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 10cm o pow. 240,00m2 , ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym. 20/8 na ławie betonowej (B- 7,5) - 200,00mb, nawierzchnie zjazdów i chodnika z kostki betonowej brukowej grubość 6cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 313,15m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych. d) Przebudowa drogi przy ul. Mickiewicza budynek mieszkalny nr 17 o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm oraz utwardzenie placu postojowego z rozbiórkowych płyt drogowych Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,060km, rozebranie nawierzchni drogi objazdowej z płytek betonowych - 185,3m2 .roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 30cm, 299,60 m2 , wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 15,00m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 299,60m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod drogę objazdową i plac postojowy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 20cm - 299,60m2 , ustawienie betonowych krawężników drogowych o wym. 15/30 na ławie betonowej (B- 10) - 150,00mb, nawierzchnie drogi objazdowej z kostki betonowej brukowej grubość 8cm na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm - 205,10m2 (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych, wykonanie nawierzchni placu postojowego z płyt drogowych z rozbiórki: 94,50m2 e) Nawierzchnia asfaltowa warstwa ścieralna gr. 4cm i plac postojowy z kostki betonowej brukowej gr. 6cm na Os. Brzostowym w Suszu Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,219km, regulacja krawężników drogowych - - 328,00mb, mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej bitumicznej - 1.314,00m2 , skropienie nawierzchni drogowej przed ułożeniem dywanika asfaltowego - 1.314,00m2 , nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej - warstwa ścieralna gr. 4cm - 1.314,00m2 , roboty ziemne, mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości parkingu i chodnika w gruncie kat. I-IV głębokości 30cm, 135,00 m2 , wywóz ziemi i gruzu samochodami samowyładowczymi na wysypisko wskazane przez U M w Suszu , grunt. kat. III na odległość do 1km - 40,50m3 , ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie pod warstwy konstrukcyjne 135,00m2 , warstwy odsączające z piasku w korycie pod chodnik i plac postojowy zagęszczone mechanicznie - grub. warstwy po zag. 10cm i warstwa podbudowy z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu 15cm - 135,00m2 , ustawienie betonowych krawężników drogowych o wym. 15/30 na ławie betonowej (B- 10) - 81,00mb, ustawienie betonowych obrzeży chodnikowych o wym.,20/8 na ławach betonowych B-7,5 nawierzchnie placu postojowego i chodnika z kostki betonowej brukowej gr. 6cm - 133,20m2 na podsypce cementowej piaskowej gr. po zagęszczeniu 4cm (20% kolor). wraz z regulacją pokryw studni urządzeń podziemnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.35.52-0, 45.22.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Susz.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) ZADANIE NR 2 - Budowa ciągów komunikacyjnych na terenie Gminy Susz: a) Remont drogi gminnej w Dąbrówce - Nawierzchnia asfaltowa warstwa wiążąca gr. 4,0 cm. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zamówienia w zakresie przedmiaru i szkiców roboczych, robót budowlanych w branży drogowej - roboty pomiarowe geodezyjne powykonawcze - 0,210km, regulacja krawężników drogowych - 400,00,00mb, warstwa odcinająca z miału kamiennego o frakcji od 0 + 0,36mm na istniejącej nawierzchni z płyt drogowych - 1.260,00m2 , skropienie nawierzchni drogowej przed ułożeniem dywanika asfaltowego - warstwy wiążącej - 1.260,00m2, nawierzchnia z mieszanki mineralno asfaltowej - warstwa wiążąca gr. 4cm po zagęszczeniu mechanicznym - 1.260,00m2 ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUSZ
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Susz - II postępowanie
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- Budowa chodnika w ciągu ulicy Orlej oraz na skrzyżowaniu z ul. Ligonia w Krzyżowicach
- Budowa infrastruktury technicznej związanej z pracami na linii kolejowej nr 38 na odcinku Ełk - Giżycko
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1917B Stary Cydzyn - Nowy Cydzyn w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej wzdłuż ul. Miłoleśnej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.