Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Chełm: Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 179031 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup tonerów do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Załącznik nr 6 do SIWZ URZĄDZENIE Typ Tonera Tuszu Bębna ILOŚĆ Lp Producent Model 1. Brother HL-2150n TN-2120 toner 6 2. Brother DCP-J515W LC985C tusz 5 3. Brother DCP-J515W LC985M tusz 5 4. Brother DCP-J515W LC985Y tusz 5 5. Brother DCP-J515W LC985BK tusz 5 6. CANON IRC 2380 C-EXV 21 c toner 2 7. CANON IRC 2380 C-EXV 21 m toner 2 8. CANON IRC 2380 C-EXV 21 y toner 2 9. CANON IRC 2380 C-EXV 21 k toner 2 10. canon IX 7000 PGI-9C toner 2 11. canon IX 7000 PGI-9M toner 2 12. canon IX 7000 PGI-9Y toner 2 13. canon IX 7000 PGI-9BK toner 2 14. canon IX 7000 PGI-9CL cleaner 2 15. Gestetner REXROTARY DSM618 1130D / 1230D toner 4 16. HP 460 338 tusz 2 17. HP 460 343 tusz 2 18. HP 1200 15X toner 6 19. HP 1150 24a toner 1 20. HP 3800 Q6470A (black) toner 2 21. HP 3800 Q7583A (magenta) toner 2 22. HP 1505 36A toner 4 23. HP CP1700 C4836A (cyan) tusz 1 24. HP CP1700 C4837A (magenta) tusz 1 25. HP CP1700 C4838A (yellow) tusz 1 26. HP CP1700 C4844A (black) tusz 1 27. HP CP1700 C4813A (yellow) głowica 1 28. HP 1020 12A toner 10 29. Kyocera FS-2020dn MK410 bęben 5 30. Kyocera Mita FS-C2026 TK-590 BK toner 1 31. Kyocera Mita FS-C2026 TK-590 C toner 1 32. Kyocera Mita FS-C2026 TK-590 Y toner 1 33. Kyocera Mita FS-C2026 TK-590 M toner 1 34. Lexmark x544 C544x1KG BK 6TK toner 4 35. Lexmark x544 C544x1KG C 4TK toner 2 36. Lexmark x544 C544x1KG Y 4TK toner 4 37. Lexmark x544 C544x1KG M 4TK toner 2 38. Lexmark x544 pojemnik na zużyty toner waste toner container 1 39. Lexmark W850 W850H22G Bęben 2 40. Lexmark E120 e12016se toner 6 41. Lexmark E120 12026XW bęben 1 42. Lexmark E340 34016HE toner 1 43. Oki Bęben B430 43979002 bęben 1 44. Oki B431 44574302 bęben 2 45. Oki B431 44574902 10tk toner 15 46. Oki C810 44059105 C toner 2 47. Oki C810 44059106 M toner 2 48. Oki C810 44059107 Y toner 2 49. Oki C810 44059107 K toner 2 50. Samsung 3051 ML-D3050A / ML-D3050B toner 3 51. SHARP ARM160 AR-202T toner 2 52. SHARP AR5316 AR016T toner 2 53. SHARP AR5516 AR-020T toner 2.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: dostawa 10 tonerów do drukarek i kopiarek 30125110-5, 30125120-8, 30124300-7
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: spchelm.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 85.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
- "Remont uszkodzonych płyt betonowych nawierzchni dróg i placów oraz odwodnienia liniowego" - DPG w Hrebennem
- Serwis aparatury medycznej
- Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie w ramach przedsięwzięcia "Chełm dla Klimatu - Rewitalizacja Parku Międzyosiedlowego na Os. XXX-lecia w Chełmie"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Techniki położnicze i prowadzenie porodu dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
więcej: Bębny do maszyn biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.