Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Końskie: Budowa przyłączy w Gminie Końskie
Numer ogłoszenia: 179041 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Końskich sp. z o.o., Modliszewice, ul. Piotrkowska 2E, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 34 96, fax 0-41 372 28 18.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik-konskie.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyłączy w Gminie Końskie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowościach: 1). Zadanie Nr 1: Jeżów i Gracuch fi 32 - 17 szt. fi 40 - 1 szt Łącznie - 665mb. 2). Zadanie Nr 2: Wincentów fi 32 - 27 szt. fi 40 - 5 szt. Łącznie - 1047,5mb. 3). Zadanie Nr 3: Nowe Brody fi 32 - 26 szt. fi 40 - 1 szt. Łącznie - 796mb. 4). Zadanie Nr 4: Stare Brody fi 32 - 35 szt fi 40 - 1 szt. Łącznie - 892mb. 5). Zadanie Nr 5: Modliszewice fi 32 - 10 szt fi 40 - 0 szt. Łącznie - 150mb. 6). Zadanie Nr 6: Bedlno fi 32 - 5 szt. fi 40 - 4 szt. Łącznie - 354mb. - roboty montażowe - rurociągi z rur ciśnieniowych PE wraz z robotami ziemnymi, zasuwy odcinające AKWA lub równoważne z obudową i skrzynką, siodełka elektrooporowe, studzienki wodomierzowe typowe z tworzywa sztucznego, podejścia wodomierzowe, zawory antyskażeniowe z filtrem, przeciski. - inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium jest wymagane. Wadium o wartości 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych należy wnieść w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 13 1240 4416 1111 0000 4966 0979, w terminie do dnia składania ofert. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium musi zostać dołączona do oferty. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1).1. Uczestniczenie w postępowaniu jest otwarte, na jednakowych warunkach dla wszystkich osób fizycznych, osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej oraz podmiotów tych wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1).2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d) wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. 1).3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, podając uzasadnienie faktyczne i prawne (z zastrzeżeniem pkt 11).2 c siwz). Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 1).4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów określonych w pkt. 2 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2).1. Od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający wymaga złożenia niżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w tym postępowaniu. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Prawidłowo poświadczona za zgodność z oryginałem kopia to pieczątka i podpis na każdej stronie z zastrzeżeniem potwierdzam za zgodność z oryginałem 2).2. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY którego wzorzec przedstawiono rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - zał. nr 4) f) wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia w tym osoba posiadająca uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej oraz kserokopie uprawnień tej osoby, oraz kserokopie potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego (wg. wzoru - załącznik nr 5 do oferty przetargowej) g) kosztorys ofertowy zgodny z przedmiarem robót. h) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2).3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2).2. c) i 2).2 d) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, niż 6 miesięcy 2).4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2).3 lit a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2).3. lit b) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2).5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2).3. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 2).4. stosuje się odpowiednio. 2).6. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w prowadzonym postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez uprawnionego ych przedstawiciela li wykonawcy. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 2).7. W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z nich składa oddzielnie dokumenty określone w pkt. 2).2. c) - d), natomiast łącznie składają pozostałe dokumenty określone w pkt. 2).2. 2).8. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2).7. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez uprawnionego ych przedstawiciela li wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwik-konskie.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Sp. z o.o. Modliszewice, ul. Piotrkowska 2E 26-200 Końskie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Końskich Sp. z o.o. Modliszewice, ul. Piotrkowska 2E 26-200 Końskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Jeżów i Gracuch..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: Jeżów i Gracuch fi 32 - 17 szt. fi 40 - 1 szt Łącznie - 665mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Wincentów..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2: Wincentów fi 32 - 27 szt. fi 40 - 5 szt. Łącznie - 1047,5mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Nowe Brody..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 3: Nowe Brody fi 32 - 26 szt. fi 40 - 1 szt. Łącznie - 796mb.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Stare Brody.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 4: Stare Brody fi 32 - 35 szt fi 40 - 1 szt. Łącznie - 892mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Modliszewice.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 5: Modliszewice fi 32 - 10 szt fi 40 - 0 szt. Łącznie - 150mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Bedlno..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 6: Bedlno fi 32 - 5 szt. fi 40 - 4 szt. Łącznie - 354mb..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.50-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Część 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377 T Część 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1432 T Część 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1496 T Część 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1449 T
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Bud. i przebud. przyłączy wod-kan wraz z odtworzeniem nawierzchni wraz z budową rampy i utwardz.nawierzchni pod kontenery sanitarne na Targowisku Miejskim przy ul. Kawaleryjskiej w Białymstoku.
- Budowa zbiornika retencyjnego w Zakładzie Karnym we Włocławku
- Budowa infrastruktury wodno-ściekowej na obszarze wiejskim Miasta i Gminy Kikół - modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Konotopie
- Rozbudowa ul. Kolejowej i ul. Dobrej Zad.1.Rozbudowa dróg gminnych ul. Kolejowej w Wieluniu i ul. Dobrej w Dąbrowie Zad.2. Budowa sieci wodociągowej ul. Kolejowa w Wieluniu
- "Budowa pompowni ścieków i kanalizacji grawitacyjnej metodą przewiertową z budową fragmentu sieci wodociągowej w miejscowości Pobiednik Mały"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.