Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Białołęka: Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej o nową sieć wodociągową do budynków we wsi Turów , Gmina Pęcław.
Numer ogłoszenia: 179053 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, fax 076 8317033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.peclaw.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej o nową sieć wodociągową do budynków we wsi Turów , Gmina Pęcław..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Rozbudowa gminnej sieci wodociągowej o nową sieć wodociągową do budynków we wsi Turów, Gmina Pęcław. Woda będzie odprowadzana od istniejącego gminnego wodociągu PVC średnicy 160 mm zlokalizowanego przy ujęciu wody i hydroforni m. Pęcław do miejscowości Turów ( węzeł wodociągowy rurociągami z PE 100 (SDR11) wraz z armaturą aż do hydrantu nadziemnego średnicy 80 mm (HP4). Całość robót należy wykonać zgodnie z przedmiarem i warunkami technicznymi robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 3.000 zł ( słownie: trzy tysiące złotych) Wykonawca powinien wnieść wadium najpóźniej do dnia 25.08.2008 do godz.10.00 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Głogowie na konto 57864600080000002594020004. Wadium zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy PZP. Utrata wadium na rzecz Zamawiającego zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy: 1.Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki: - udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia ( potwierdzone dokumentami ,referencjami potwierdzonymi przez inwestora, że roboty zostały wykonane należycie) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. - udokumentują posiadanie przez Kierownika budowy odpowiednich uprawnień oraz członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - udzielą trzyletniej gwarancji na wykonane roboty - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC w zakresie prowadzonej działalności. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o nastepujące kryteria: Kryterium 1: Cena ryczałtowa oferty brutto: 100% Cb= ( Cena oferty najtańszej brutto: cena oferty badanej brutto) x 100 % x 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom określonym w ustawie i w SIWZ oraz została oceniona jako najkorzystniejsza, czyli uzyskała najwyższą liczbę punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, c ) wykaz wykonanych w okresie pięciu lat zamówień porównywalnych z przedmiotem zamówienia z podaniem wartości, zakresu, miejsca i daty ich wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, listy intencyjne) wymagane jest wykonanie w w/w okresie co najmniej 3 robót porównywalnych z zakresem zamówienia d) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w rozdziale III SIWZ e) informację banku , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek, potwierdzającą wysokośćposiadanych środków finansowych( lub zdolność kredytową wykonawcy) potrzebnych do realizacji zamówienia w kwocie nie mniejszej niż podana w ofercie wartość przedmiotu zamówienia. f ) świadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP g ) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia. h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.peclaw.sbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pęcław, Pęcław 28,67-221 Białołęka.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I KONSERWACJA SIECI I URZĄDZEŃ WODOCIĄGOWYCH NA TERENIE GMINY KONECK
- Usuwanie awarii sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Rzgów
- Dokończenie robót na kolizji nr 6 i 7 dla zadania pn. "Zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S3 Nowa Sól -Legnica (A4)
- "Usuwanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych oraz kanalizacyjnych na terenie Gminy Wręczyca Wielka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.