To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Tomaszów Mazowiecki: Zakup materiałów eksploatacyjnych, dwóch sztuk notebooków i drukarki do kodów kreskowych.
Numer ogłoszenia: 179113 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 140031 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup materiałów eksploatacyjnych, dwóch sztuk notebooków i drukarki do kodów kreskowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych, dwóch sztuk notebooków oraz drukarki do kodów kreskowych. Zamówienie będzie realizowane w ramach trzech niżej opisanych zadań: 1. Zadanie nr 1 - Zakup materiałów eksploatacyjnych. 2. Zadanie nr 2 - Zakup dwóch sztuk notebooków (szczegółowa specyfikacja techniczna w załączniku nr 2 do SIWZ). Zadanie nr 3 - Zakup drukarki do kodów kreskowych - szczegółowa specyfikacja techniczna w załączniku nr 3 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 31.21.31.00 - Rozdzielnie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 - Zakup materiałów eksploatacyjnych..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Pan Marcin Ilski właściciel firmy GRIM Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Lotnicza 15D m 15, 56-400 Oleśnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48780,49 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14912,19
Oferta z najniższą ceną: 14912,19 / Oferta z najwyższą ceną: 59397,09
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Zakup drukarki do kodów kreskowych .
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma ETICOD Sp. z o.o., ul. Racławicka 29, 41-506 Chorzów, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1852,81
Oferta z najniższą ceną: 1852,81 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,59
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Sukcesywne dostawy materiałów do utrzymania zakładu w ruchu
- Wykonanie garaży blaszanych wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Polnej 23A w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczenia na funkcję archiwum zakładowego w budynku Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja dachu budynku dydaktyczno-szkoleniowego ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania pn.: "Modernizacja boiska sportowego w ZSP nr 1 w Tomaszowie Maz.".
- Wymiana uszkodzonych elementów komory technicznej fontann w parku Bulwary w miejscowości Tomaszów Mazowiecki - II POSTĘPOWANIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i papieru do drukarek.
- Sukcesywna dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz odbiór zużytych tonerów i bębnów wykorzystywanych w Zagłębiowskim Szpitalu Klinicznym
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy tuszy i tonerów oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz kserokopiarek dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.
- Dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Pruszkowie
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.