Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Knurów: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5 wraz z modernizacją ww. budynku oraz dobudową windy i rekonstrukcją terenu w rejonie ww. budynku - zamówienie dodatkowe zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 14.08.2015 r.
Numer ogłoszenia: 179131 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ul. Ogana 5 wraz z modernizacją ww. budynku oraz dobudową windy i rekonstrukcją terenu w rejonie ww. budynku - zamówienie dodatkowe zgodnie z Protokołem Konieczności Nr 1 z dnia 14.08.2015 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zamówienia dodatkowego związanego z realizacją zamówienia pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Knurów przy ulicy Ogana 5 wraz z modernizacją ww. budynku oraz dobudową windy i rekonstrukcją terenu w rejonie ww. budynku realizowanego na podstawie umowy Nr ZP.272.1.34.2015 z dnia 12.06.2015 r., a w szczególności obejmuje wykonanie nw. robót: a) zabudowę stolarki okiennej PCV o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2xK, b) zabudowę stolarki okiennej aluminiowej o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2xK, c) zabudowę stolarki drzwiowej zewnętrznej o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, wraz z ciepłym montażem, zamiennie za ujętą w umowie Nr ZP.272.1.34.2015 z dnia 12.06.2015 r.: a) zabudowę stolarki okiennej PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, b) zabudowę stolarki okiennej aluminiowej o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, c) zabudowę stolarki drzwiowej zewnętrznej o współczynniku przenikania ciepła U= 2,0 W/m2xK. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Protokół Konieczności Nr 1 z dnia 14.08.2015 r. wraz z załącznikami.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
A1 PROJEKT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
A1 PROJEKT SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- A1 PROJEKT, ul. Techniczna 1, 41-906 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 191547,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 209100,00
Oferta z najniższą ceną: 209100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209100,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z at. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W dniu 12.06.2015 r. zawarto umowę z firmą A1 PROJEKT z siedzibą przy ul. Technicznej 1, 41-906 Bytom, w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zamówienia podstawowego. W trakcie realizacji zamówienia podstawowego wystąpiła konieczność wykonania robót opisanych w Protokole Konieczności Nr 1 z dnia 14.08.2015 r. stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w audycie efektywności ekologicznej, tj. robót polegających na zabudowie stolarki okiennej PCV o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2xK, zabudowie stolarki okiennej aluminiowej o współczynniku przenikania ciepła U=0,9 W/m2xK, zabudowie stolarki drzwiowej zewnętrznej o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, wraz z ciepłym montażem, zamiennie za ujętą w umowie Nr ZP.272.1.34.2015 z dnia 12.06.2015 r. zabudowę stolarki okiennej PCV o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, zabudowę stolarki okiennej aluminiowej o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2xK, zabudowę stolarki drzwiowej zewnętrznej o współczynniku przenikania ciepła U= 2,0 W/m2xK. Wartość ww. robót wynosi netto 170.000,00 zł i nie przekracza 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego tj. kwoty netto 1.049.850,00 zł (0,5x2.099.700,00zł). Wykonanie ww. robót nie było objęte zamówieniem podstawowym. Roboty związane z wymianą okien i drzwi zewnętrznych wymagają ścisłej koordynacji z robotami związanymi z dociepleniem budynku UM. Przeprowadzenie odrębnego postępowania na wybór stolarki okiennej i drzwiowej o parametrach określonych w audycie efektywności ekologicznej, wiązałoby się z koniecznością wstrzymania robót związanych z dociepleniem budynku, realizowanego na podstawie umowy Nr ZP.272.1.34.2015 r. Roboty związane z dociepleniem budynku wymagają odpowiednich warunków pogodowych i nie mogą być wykonywane w okresie jesienno-zimowym. Przerwanie robót do czasu wyboru wykonawcy zamówienia dodatkowego wiązałoby się z koniecznością zabezpieczenia budowy i wymagałoby poniesienia dodatkowych kosztów na ten cel. W związku z powyższym zostały spełnione przesłanki określone w art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a ustawy pzp, warunkujące wybór trybu zamówienia z wolnej ręki, a w szczególności z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielnie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia wysokich kosztów.
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.