eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychZakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu i powiatowych jednostek organizacyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Wałbrzych: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu i powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 179153 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153605 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu, Al. Wyzwolenia 20-24, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8460674, faks 074 8460674.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu i powiatowych jednostek organizacyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: przedmiotem zamówienia jest wspólny zakup energii elektrycznej czynnej dla Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu, budynku w Golińsku należącego do Skarbu Państwa reprezentowanego przez Starostę Wałbrzyskiego oraz n/w jednostek organizacyjnych: 1.Wielofunkcyjnej Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Dom Dziecka Catharina Nowe Siodło 73A, 58-350 Mieroszów, 2.Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nowe Siodło 73, 58-350 Mieroszów, 3.Zespołu Placówek Resocjalizacyjnych ul. Nowa Kolonia 9, 58-320 Walim, 4.Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu ul. Ogrodowa 5B, 58-306 Wałbrzych, 5.Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej - Curie ul. Kolejowa 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, 6.Domu Dziecka ul. Chojnowska 12, 58-330 Jedlina Zdrój Zamawiający prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art. 16 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych działając w imieniu własnym i na rzecz jednostek podległych, na co posiada stosowne pełnomocnictwo. Zamówienie nie obejmuje usług dystrybucyjnych, które będą świadczone na podstawie odrębnych umów o świadczenie usług dystrybucyjnych zawartych pomiędzy poszczególnymi jednostkami a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Wszystkie jednostki mają zawarte umowy dystrybucyjne na czas nieokreślony. W przypadku Domu Dziecka w Jedlinie Zdroju jest to pierwsza zmiana sprzedawcy a jednostka ta nie posiada rozdzielonych umów na sprzedaż i dystrybucję energii. Jednostki wymienione w pkt 5 i 6 uczestniczą w programie gwarancji stałej ceny, który obowiązuje do dnia 31.12.2016 r. Dla tych jednostek świadczenie usługi rozpocznie się 01.01.2017 r. Rzeczywista ilość sprzedanej energii będzie wynikać ze wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych, przy czym Zamawiający nie ma możliwości podawania grafików dobowo-godzinowych. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie zamówienia wynosi 1.179.698 kWh, w tym: energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 592.000 kWh energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 200.000 kWh energia rozliczana całodobowo w grupie G11: 325.298 kWh energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 11.000 kWh energia w strefie pozaszczytowej C12a: 24.400 kWh energia w strefie dziennej dla grupy C22b: 18.000 kWh energia w strefie nocnej dla grupy C22b: 9.000 kWh.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENEA S.A., ul. Górecka 1, 60-201 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331748,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 318370,70

  • Oferta z najniższą ceną: 318370,70 / Oferta z najwyższą ceną: 335602,47

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.