To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-05-07
Turośń Kościelna: Dostawa żywności do Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej
Numer ogłoszenia: 179190 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119398 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Turośni Kościelnej, ul. Białostocka 4, 18-106 Turośń Kościelna, woj. podlaskie, tel. 85 650 52 10, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Jednostka Orgaznizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa żywności do Zespołu Szkół w Turośni Kościelnej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół w Turośni Kościelnej 1. Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione części określone cyfrą rzymską i nazwą: Część I PRODUKTY MLECZARSKIE I JAJA CPV 15500000-3 , CPV 03142500-3, Część II NA MIĘSO I PRZETWORY MIĘSNE CPV 15110000 - 2, CPV 15100000-9,CPV 15131130-5 Część III RYBY I MROŻONKI CPV 03311000 - 2, CPV 15220000-6, CPV - 15331100-8 Część IV NA OWOCE i WARZYWA CPV 15300000 - 1, CPV 15310000-4 Część V NA PIECZYWO, ŚWIEŻE WYROBY PIEKARSKIE I CIASTKARSKIE CPV 15810000 - 9 Część VI RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV 15800000-6, CPV 15600000 - 4, CPV -15870000-7, CPV 154100000-5 2. Nazwy własne podane w formularzach cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu. Wykonawca może zaproponować produkty o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. Nazwa takiego oferowanego produktu musi znaleźć się w ofercie. 3. Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, po zamówieniu złożonym telefonicznie lub pisemnie przez Zamawiającego (intendenta) z wyprzedzeniem na co najmniej jednego dnia roboczego, transportem i na koszt Wykonawcy. 4. Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe określone dla danego asortymentu przez PN, spełniać wymogi sanitarnoepidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiedni dla danego asortymentu termin ważności zapewniający jego bezpieczne spożycie. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. 5. Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa, przetworów mięsnych, mleka i przetworów mlecznych, miodu, ryb, oraz przy dostawie jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. - dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. - wykonawca załączy do oferty aktualna decyzję wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienie właściwej jakości tych artykułów wydana prze właściwy organ urzędowej kontroli żywności - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim (dostosowanym do asortymentu) środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym w stosownych normach. 8. Dostarczone produkty winny być wydane w nieuszkodzonych opakowaniach i aktualną - długoterminową min. 30 dni- datą ważności do spożycia. Produkty z krótszą datą ważności mogą być dostarczone tylko za zgodą zamawiającego. 9.Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o wycofaniu produktu ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego. Zmiana wymaga formy pisemnej. 10.Wynagrodzenie wykonawcy ma charakter ryczałtowo- ilościowy i jest obliczane na podstawie ryczałtowych cen jednostkowych (ofertowych) oraz ilości dostarczanej żywności. 11. Formularz ofertowy przedstawia szacunkową ilość asortymentu. 12. Zamawiający gwarantuje zakup 65 % asortymentu wykazanego w formularzu ofertowym. 13. Zamawiający nie jest zobligowany do zamówienia wszystkich pozycji asortymentu. Może zamówić produkty nie wymienione w formularzu ofertowych po cenach rynkowych. 14. Zamawiający może dokonać zmiany produktów u dostawcy na inny produkt po cenach rynkowych. 15. Oferta cenowa na część IV tj. owoców i warzyw jest ofertą obowiązującą przez okres 1 miesiąca po zawarciu umowy - przez dalszy okres umowy obowiązują ceny rynkowe sezonowe. 16.Zamawiający zastrzega sobie , że w okresach przerw zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikłych z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć lekcyjnych - zamówienia nie będą zgłaszane lub w ograniczonym zakresie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 03.14.25.00 - Jaja 15.11.00.00 - Mięso 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.13.11.30 - Wędliny 03.31.10.00 - Ryby 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.41.00.00 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Produkty mleczarskie i jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- HURT i DETAL Artykuły Spożywczo - Rolne, Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12877,60
Oferta z najniższą ceną: 12877,60 / Oferta z najwyższą ceną: 15062,25
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Mięso i przetwory mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD MIĘSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD MIĘSNY "BOST" JAKIM BOGDAN JAKIM STANISŁAW SPÓŁKA JAWNA
- Zakład Mięsny BOST Jakim Bogdan, Jakim Stanisław, ul. Lipowa 18, 18-106 Turośń Kościelna, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 33745,24
Oferta z najniższą ceną: 33745,24 / Oferta z najwyższą ceną: 35776,70
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ryby i mrożonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE "MILAND" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo- Usługowe MILAND Sp. z o.o., Al. 1000-lecia Państwa Polskiego 4, 15-111 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5164,20
Oferta z najniższą ceną: 5164,20 / Oferta z najwyższą ceną: 7696,15
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Owoce i warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- E. J - HURT Jarosław Bućko, ul. Modrzewiowa 20/1, 15-238 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17590,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14242,50
Oferta z najniższą ceną: 14242,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16920,85
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Pieczywo i wyroby cukiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sklep spożywczo-przemysłowy U Artura Elżbieta Anna Juszczuk
jakie przetargi wygrała firma
Sklep spożywczo-przemysłowy U Artura Elżbieta Anna Juszczuk
- Sklep Spożywczo - Przemysłowy Elżbieta Anna Juszczuk, ul. Białostocka 5, 18-106 Turośń Kościelna, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2770,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1951,26
Oferta z najniższą ceną: 1951,26 / Oferta z najwyższą ceną: 2033,50
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Różne produkty spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
- HURT DETAL Artykuły Spożywczo - Rolne Anna Siekierko, ul. Szpitalna 24, 18-200 Wysokie Mazowieckie, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 19297,66
Oferta z najniższą ceną: 19297,66 / Oferta z najwyższą ceną: 19944,85
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.