eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bliżyn › Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Zalew Bliżyński na rzece Kamiennej w Bliżynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-28

Bliżyn: Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Zalew Bliżyński na rzece Kamiennej w Bliżynie
Numer ogłoszenia: 17921 - 2014; data zamieszczenia: 28.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bliżyn , ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2541172, faks 041 2541236.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blizyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Zalew Bliżyński na rzece Kamiennej w Bliżynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej eksploatacji zbiornika wodnego Zalew Bliżyński na rzece Kamiennej w Bliżynie. 1) Informacja o zbiorniku zamieszczona jest w Karcie informacyjnej zbiornika załączonej do niniejszej specyfikacji - Załącznik Nr 10, 2) Do obowiązków wykonującego usługę będą należeć następujące czynności: a) Prowadzenie obsługi i eksploatacji zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą i instrukcją użytkowania i obsługi urządzeń, b) Utrzymanie w stałej gotowości technicznej urządzeń hydrotechnicznych zbiornika bez względu na pory roku i warunki atmosferyczne, c) Prowadzenie bieżącej konserwacji urządzeń hydrotechnicznych mającej wpływ na sprawność działania urządzeń (np. smarowania) jak również na ich estetykę (malowanie, koszenie, itp.) w tym zakup niezbędnych materiałów; zakres konserwacji wynika z Karty informacyjnej zbiornika oraz Instrukcji gospodarowania wodą, d) Prowadzenie dziennika obsługi stanu urządzeń związanych ze zbiornikiem, e) Prowadzenie książki eksploatacji urządzeń podczyszczających wody opadowe, f) Prowadzenie dziennika gospodarowania wodą, g) Informowanie Zamawiającego o przekroczonych przepływach, h) Zatrudnienie odpowiedniej ilości pracowników zapewniających właściwą obsługę urządzeń na zbiorniku w warunkach normalnej eksploatacji, zagrożenia powodziowego oraz powodzi w tym, co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia, posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych, posiadającej zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, i) Udział w przeglądach zbiornika, j) Utrzymywanie stałego kontaktu z Zamawiającym w celu informowania o występujących zakłóceniach w pracy urządzeń, uszkodzeniach, a w przypadku ogłoszenia stanu pogotowia i alarmu powodziowego również ze służbami wymienionymi w instrukcji gospodarowania wodą, k) W przypadku ogłoszenia alarmu powodziowego kierownik jednostki odpowiadającej za obsługę i eksploatację zbiornika zobowiązany jest do zgłoszenia się na żądanie Zamawiającego w ciągi 4 godz. od chwili zawiadomienia, l) Zabezpieczenie materiałów, sprzętu i transportu niezbędnego do bieżącej obsługi urządzeń hydrotechnicznych (materiały, smary, oleje do bieżącej konserwacji części mechanicznych jazu), m) Sprzątanie terenu plaży przy kąpielisku oraz terenu parkingu i rowu przy ul. Henryków w miesiącach: lipcu oraz sierpniu; teren musi byś sprzątnięty każdego dnia do godz. 8.00; zebrane zanieczyszczenia z terenu oraz koszy należy umieszczać w zamykanych kontenerach na terenie parkingu; opróżnianie kontenerów należy do obowiązków Zamawiającego. 3) Wszystkie prace związane z bieżącą obsługą powinny być prowadzone zgodnie z przepisami BHP. Wszystkie prace wykonywane nad wodą oraz przy których istnieje możliwość upadku do wody winny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. 4) Wszystkie szkody wynikające z niewłaściwej obsługi urządzeń wodnych ponosić będzie Wykonawca usługi. Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych niniejszą SIWZ wraz z załącznikami, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać obiekty budownictwa wodnego, polskimi normami oraz obowiązującymi nor-mami branżowymi i przepisami prawa budowlanego. Szczegółowy zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami dostępna w wersji elektronicznej do pobrania na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.11.00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.02.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że wykonywał lub jest w trakcie wykonywania z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie polegającym co najmniej na prowadzeniu ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą oraz prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą. Wartość tej usługi brutto winna wynosić co najmniej 40 000 zł, a okres jej trwania nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Spełnienie ww warunków może być wykazane w jednym zrealizowanym zadaniu. Ocena spełnienia warunku posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej jedną osobą odpowiedzialną za realizację zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie budowli hydrotechnicznych lub melioracji wodnych, posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Ocena spełnienia warunku posiadania zdolności ekonomicznej i finansowej do realizacji przedmiotowego zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca winien wykazać, że wykonywał lub jest w trakcie wykonywania z należytą starannością w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi w zakresie polegającym co najmniej na prowadzeniu ciągłej obsługi i bieżącej konserwacji urządzeń piętrzących zgodnie z instrukcją gospodarowania wodą oraz prowadzeniu dziennika gospodarowania wodą. Wartość tej usługi brutto winna wynosić co najmniej 40 000 zł, a okres jej trwania nie może być krótszy niż 12 miesięcy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące wykonania w sposób należyty najważniejszych usług a w szczególności dotyczące ww usług. Z dokumentów dołączonych do wykazu winno wynikać, że usługi wykazane w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wykazujących, że zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.1. Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ - oryginał. 6.2. Oświadczenie z art. 36b ustawy Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ - oryginał. 6.3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 6.4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. III ust. 4. SIWZ. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 6.5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej, gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) w celu ustalenia uwarunkowań do składania oświadczeń woli w imieniu spółki, należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki (dokument z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez umocowanego wspólnika. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6.6. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie to składa oddzielnie każdy Wykonawca występujący wspólnie. 6.7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, oso-bach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych pod-miotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku wykazania się doświadczeniem i wiedzą innego podmiotu Wykonawca jest zobowiązany udowodnić, że dany Wykonawca będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia. 6.8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawienia Zamawiającemu umowę konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana danych stron umowy, w tym: firmy, osób wchodzących w skład organu, siedziby. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie aktualnych wpisów do właściwego rejestru, zaświadczeń itp. 2. Zmiany numerów kont stron umowy. Zmiany te zostaną dokonane na podstawie pisemnego wniosku strony umowy. 3. Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie usługi ze strony Wykonawcy w przypadku śmierci, choroby lub długotrwałej niezdolności do pracy, rozwiązania umowy o pracę-zlecenie ze stroną umowy, niemożliwości wykonywania przyjętej funkcji w innych uzasadnionych przypadkach. 4. Zmiana terminu rozpoczęcia usługi w przypadku gdy termin podpisania umowy zostanie wyznaczony po dniu 01.03.2014 r. Zmiana ta wpłynie na zmianę wynagrodzenia Wykonawcy, które zostanie zmniejszone o wartość przypadającą na okres od 1.03.2014 r. do dnia podpisania umowy. Wartość ta zostanie ustalona w oparciu o cenę ryczałtową przypadająca na miesiąc, w przeliczeniu na 1 dzień. 5. Ponadto umowa będzie mogła ulec zmianie w przypadku: a) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, b) gdy zaistnieje inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ. 6. Pozostałe okoliczności dokonania zmian w umowie: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT. Zmiana ta wpłynie na wysokość kwoty brutto umowy; Zmiany mogą być dokonywane na pisemny wniosek stron umowy wraz z uzasadnieniem, w formie sporządzonego na piśmie aneksu. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Bliżynie ul. Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bliżyn, 26-120 Bliżyn ul. Kościuszki 79A, sekretariat - pokój nr 21 (piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja pn. Bieżąca eksploatacja zbiornika wodnego Zalew Bliżyński na rzece Kamiennej w Bliżynie nie aplikuje o dofinansowanie ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.