To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-01
Ogłoszenie nr 17922 - 2017 z dnia 2017-02-01 r.
Włodawa: Utrzymania czystości, urządzeń sanitarnych oraz utrzymania zimowego ulic i placów miasta Włodawa w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 4996-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
al. J. Piłsudskiego
41,
22200
Włodawa, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
(082) 57 21 444, faks
(082) 57 22 454, e-mail
pb@um.wlodawa.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wlodawa.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymania czystości, urządzeń sanitarnych oraz utrzymania zimowego ulic i placów miasta Włodawa w 2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZPA.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonawca wykonuje zadania własne gminy o charakterze użyteczności publicznej m.in. w sprawach utrzymywania czystości, urządzeń sanitarnych oraz utrzymania zimowego ulic i placów miasta Włodawa. 1. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług na terenach położonych we Włodawie i należących do Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie: 1) bieżącego oczyszczania mostu, ulic, chodników, parkingów (łącznie z parkingiem przy budynku Urzędu Miejskiego), ścieżek rowerowych oraz targowic miejskich (przy ul. Lubelskiej i ul. A. Sanguszki) . 2) opróżniania koszy na śmieci ustawionych na ulicach, placach i skwerach miasta w miarę potrzeb, jednak nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu oraz ich bieżące naprawy, mycie i dezynfekcja oraz zakup nowych w celu uzupełnienia ustawionych lub wymiany uszkodzonych i wyeksploatowanych, 3) wywóz zebranych nieczystości na Składowisko Odpadów we Włodawie, 4) dbanie o estetykę miejsc publicznych. 2. W ramach czynności określonych w ust. 1, Zleceniobiorca zobowiązuje się do starannego wykonywania przedmiotu umowy w tym: 1) usuwanie zarastającej roślinności z chodników, 2) sprzątanie piasku, który zalega przy krawężnikach, 3) likwidowanie odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 4) bieżące zamiatanie ulic, chodników i placów oraz usuwanie odpadów gromadzonych przy obrzeżach jezdni i chodników, 5) dekorowanie miejsc publicznych z okazji świąt i imprez okolicznościowych. 3. Zleceniodawca zleca a Zleceniobiorca zobowiązuje się do świadczenia usług na terenach położonych we Włodawie i należących do Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie zimowego utrzymania ulic, chodników i parkingów polegającego na: 1) odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem ulic, chodników i parkingów w ruchu ciągłym zależnie od opadów śniegu i zgodnie z uzgodnionym harmonogramem kolejności wykonywania tych prac. 2) usuwaniu gołoledzi na chodnikach, 3) usuwaniu z obrzeży jezdni i chodników nadmiaru śniegu i błota, 4) zakupie, transporcie i składowaniu piasku we własnym zakresie, 5) utrzymywaniu całodobowej gotowości transportu i sprzętu potrzebnego do wykonywania prac objętych zakresem zimowego utrzymania, 6) zapewnieniu przejezdności dróg, w przypadku opadów śnieżnych w nocy, do godziny 6.00, 7) usunięciu z ulic piasku pozostałego po zakończeniu sezonu zimowego. 4. Zleceniobiorca zobowiązuje się utrzymywać prawidłowy stan sanitarno - porządkowy Gminy Miejskiej Włodawa w zakresie wymienionym ust. 1 , 2 i 3 oraz wykonywać czynności związane ze zbieraniem i transportem zwłok bezdomnych zwierząt na terenie administracyjnym Gminy Miejskiej Włodawa oraz współpracę z przedsiębiorcami prowadzącymi działania związane z unieszkodliwianiem tych zwłok. 5. Zleceniobiorca zobowiązuje się do utrzymania czystości i porządku w czasie i po imprezach sportowo - kulturalnych na otwartym terenie, organizowanych przez Gminę Miejską Włodawa i jednostki jej podległe. 6. Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki wynikające z niewłaściwego wykonania przedmiotu umowy. 7. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia mienia, podczas wykonywania prac określonych w ust. 1, 2 i 3, koszty naprawy ponosi Zleceniobiorca. 8. Zleceniobiorca zobowiązuje się przestrzegać bieżących instrukcji i wskazówek Zleceniodawcy. 9. W przypadku zaistnienia zdarzeń losowych mających związek m.in. z aktami wandalizmu,Zleceniobiorca zobowiązuje się do niezwłocznego wykonania prac wymienionych w ust. 1, 2 i 3, po otrzymaniu zgłoszenia telefonicznego lecz nie później niż w ciągu 3 godzin od zgłoszenia. 10. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli świadczonych usług w celu sprawdzenia jakości wykonywania przedmiotu umowy, w terminach jeden raz w miesiącu z udziałem przedstawiciela Zleceniobiorcy, oraz wyrywkowo w terminach niezapowiedzianych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
90610000-6,
90620000-9,
90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: nie dotyczy | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT150555.56 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 162600.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 12
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1) - jednostkę sektora finansów publicznych (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 12) osobie prawnej. Spełnione zostały łącznie warunki wskazane w art. 67 ust. 1 pkt 12. Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. , które zostało zaproszone do negocjacji nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego, jest osobą prawną ze 100% udziałem kapitału Gminy Miejskiej Włodawa. Gmina sprawuje nad Spółką bezpośrednią kontrolę, powołuje i odwołuje radę nadzorczą oraz władze Spółki.
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Remont i termomodernizacja budynku biurowego położonego we Włodawie przy ul Granicznej 8A, etap 2.
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- Dostawa produktów leczniczych
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.