Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-20
Cieszyn: Przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu
/Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
z podziałem na 3 części
Numer ogłoszenia: 179293 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie , Plac Wolności 6, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 8514991, faks 33 8514991 w. 175.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu /Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego z podziałem na 3 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie instytucji szkolącej, której zadaniem będzie przeprowadzenie zorganizowanego szkolenia w ramach projektu /Kreuj rzeczywistość - Zainwestuj w siebie/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Zamówienie podzielone zostało na 3 odrębne części: Część 1 - przeszkolenia 13 osób bezrobotnych na kursie pn. /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG/. Część 2 - przeszkolenia 14 osób bezrobotnych na kursie pn. /Specjalista ds. gospodarki magazynowej/. Część 3 - przeszkolenia 8 osób bezrobotnych na kursie pn. /Kurs przedstawiciela handlowego z profesjonalną obsługą klienta/. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien jest posiadać aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodny z rozporządzeniem ministra gospodarki i pracy z dnia 27 października 2004r. (Dz. U. Nr 236 poz. 2365)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien udokumentować, że dysponuje minimum dwoma specjalistami posiadającymi wiedzę teoretyczną oraz przygotowanie praktyczne i udokumentowane doświadczenia w zakresie tematyki szkoleń oraz doradcą zawodowym lub psychologiem posiadającym uprawnienia pedagogiczne i udokumentowane doświadczenie w zakresie tematyki szkolenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - oświadczenie, że został wpisany do właściwego rejestru instytucji szkoleniowych,- okumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ, - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. a) zmiany terminu wykonania zamówienia na skutek działań nie wynikających z winy Wykonawcy, b) zmiany kadry prowadzącej określonej w załączniku nr 4 do oferty pod warunkiem, że zmiana nie wynika z winy Wykonawcy (np. udokumentowana rezygnacja prowadzącego, choroba prowadzącego itp.). Nowy prowadzący powinien posiadać kwalifikacje na tym samym poziomie co wskazany w ofercie, c) zmiany miejsca odbywania szkolenia na skutek działań nie wynikających z winy Wykonawcy, ale szkolenia muszą być przeprowadzone w lokalizacjach określonych dla poszczególnych części.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt /Działajmy Razem/ współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeszkolenia 13 osób bezrobotnych na kursie pn. /Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i TIG/. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Specjalista ds. gospodarki magazynowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeszkolenia 14 osób bezrobotnych na kursie pn. /Specjalista ds. gospodarki magazynowej/. Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przedstawiciela handlowego z profesjonalną obsługą klienta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przeszkolenia 8 osób bezrobotnych na kursie pn. /Kurs przedstawiciela handlowego z profesjonalną obsługą klienta/ Szczegółowy opis poszczególnych części zawarty został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Posiadanie certyfikatu jakości usług szkoleniowych - 10
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Dostawy środków farmaceutycznych w ramach programów lekowych
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych z Gminy Cieszyn do szkół i placówek oświatowych w okresie od dnia 2 stycznia 2025 r. do dnia 22 grudnia 2025 r.
- Dostawa różnych produktów spożywczych, zbożowych, owoców i warzyw przetworzonych dla Zakładu Karnego w Cieszynie wraz z Oddziałem Zewnętrznym w Bielsku-Białej.
- Usługi hotelowe - Regionalne Mistrzostwa Ratownictwa Medycznego Cieszyn-Żywiec 2025
- Świadczenie obsługi prawnej Starostwa Powiatowego w Cieszynie oraz jednostek oświatowych Powiatu Cieszyńskiego i instytucji kultury
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa, wdrożenie i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawą sprzętu informatycznego dla Gminy Sułów
- Dostawa agregatu prądotwórczego, przełącznika sieciowego oraz systemu kopii zapasowych w chmurze dla systemów informatycznych w Urzędzie Gminy Lipno
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
- Świadczenie usługi Superwizora, Integracji sensorycznej (Warsztaty edukacyjne z metody integracji sensorycznej wraz z materiałami)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.