eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Rzeszów: Wykonanie usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 179354 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina , ul. Chopina 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8666 096, faks 017 8666 097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej, wyszczególnionej w 5 Częściach dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. F. Chopina w Rzeszowie. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia (aparatury medycznej) objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularze cenowe - Załączniki nr 1 do Część nr 1-5, będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: łączna wartość szacunkowa wszystkich Części poniżej progu 206 000 euro. Kat. CPC:1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy w tym postępownaiu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. przedstawią: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej niżej opisane, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, i na tę okoliczność przedstawią w ofercie: -Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). W Wykazie tym należy przedstawić osoby , które będą wykonywać usługi objęte przedmiotem zamówienia. Osoby te winny posiadać doświadczenie: min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Na potwierdzenie powyższego, proszę przedstawić w ofercie np. świadectwo pracy, zaświadczenie z Zakładu Pracy, oświadczenie właściciela, lub inny dokument potwierdzający spełnienie powyższego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób. Osoby te winny spełniać postawione wymagania, tj. posiadać doświadczenie min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp). tj. przedstawią niżej wymienione dokumenty. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach lub oświadczeniach. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1 Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp (wzór w załączeniu do SIWZ); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zdolność techniczna: Zamawiający wymaga przedstawienia: Wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. (Wzór do wypełnienia w załączeniu do SIWZ). W Wykazie tym należy przedstawić osoby , które będą wykonywać usługi objęte przedmiotem zamówienia. Osoby te winny posiadać doświadczenie: min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Na potwierdzenie powyższego, proszę przedstawić w ofercie np. świadectwo pracy, zaświadczenie z Zakładu Pracy, oświadczenie właściciela, lub inny dokument potwierdzający spełnienie powyższego warunku. W przypadku złożenia przez Wykonawcę oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz będzie dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wskazanych przez Wykonawcę w w/w Wykazie osób. Osoby te winny spełniać postawione wymagania, tj. posiadać doświadczenie min. 10 lat stażu pracy w firmach serwisujących lub produkujących aparaturę medyczną. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga: 1. by wykonywane usługi objęte przedmiotem zamówienia były realizowane: -zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA załączonym do SIWZ, -przez uprawnionych i doświadczonych specjalistów, -przy pomocy własnego wyposażenia technicznego lub wyposażenia technicznego udostępnionego, które zabezpieczy we własnym zakresie Wykonawca 2. by Wykonawca posiadał: -zapas najczęściej zużywalnych części zamiennych, -dokumentację techniczną, narzędzia i wyposażenie niezbędne do kontroli, napraw, aparatury w zakresie objętym ofertą. W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć stosowne Oświadczenie nr 2 wg wzoru załączonego do SIWZ. UWAGA: Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie przedstawiają pełnomocnictwo, o którym mowa w art.23 Ustawy Pzp. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania (jeśli takie warunki postawiono w danym postępowaniu): a) W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1 - 9 ustawy Prawo zamówień publicznych; b) Potencjał ekonomiczny, techniczny, finansowy i kadrowy Wykonawców w sumie musi spełniać wymagane warunki; c) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, iż posiada doświadczenie w wykonywaniu usług przewidzianych mu do wykonania. Wykazane doświadczenie w sumie musi spełniać warunki wymagane od Wykonawców; d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; e) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem; f) Wadium może być złożone na konsorcjum. W takim przypadku powinno zawierać nazwy wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie. Może także zawierać tylko nazwę wskazanego lidera konsorcjum, co też będzie prawidłowe. g) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum. W przypadku warunków merytorycznych dopuszcza się możliwość wspólnych oświadczeń wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, potwierdzających, iż łącznie spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp. Wypełniając dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Fryderyka Chopina, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, budynek J Zamawiającego, pokój nr 9..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, budynek C w Kancelarii Ogólnej, pokój nr 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W Sekcji IV.2.1) oraz w załączniku I informacji dotyczących ofert częściowych, w rubryce dotyczącej Kryteriów oceny ofert ze względu na Program winno być: Cena brutto oferty: 100%. Ponadto do oferty winny być dołączone następujące inne dokumenty: 1. Wypełnione w całości i podpisane Formularze cenowe do oferowanej Części wg wzoru załączonego do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą ofertę nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonego odpisu za zgodność z oryginałem. Pełnomocnik składający ofertę w imieniu Wykonawcy nie może sam poświadczyć kserokopii udzielonego mu pełnomocnictwa za zgodność z oryginałem. Sygnatura sprawy: WSS.XII.255/AM/11/09, Postępowanie nr 22. Planowany termin otwarcia ofert 16/06/2009 o godz. 11:00 w Siedzibie Zamawiającego, budynek J, pokój nr 9.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa przeglądów i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej takiej jak : aparatura anestezjologiczna, elektrochirurgiczna, inkubatory noworodkowe, stoły operacyjne , defibrylatory, aparatura monitorująca i rejestrująca, wirówki laboratoryjne, aparatura rtg - różnych producentów. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do Części nr 1 będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: wartość szacunkowa Części nr 1 - 70 000 zł. Kat. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5, 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej takiej jak : sterylizatory parowe ciśnieniowe, destylatory ciśnieniowe - różnych producentów. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do Część nr 2 będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: wartość szacunkowa Części nr 2 - 20 000 zł. Kat. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa przeglądów i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej takiej jak : aparatura endoskopowa,endoskopy giętkie i sztywne, urządzenia optyczne, narzędzia chirurgiczne - różnych producentów Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do Część nr 3 będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: wartość szacunkowa Części nr 3 - 15 000 zł. Kat. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa przeglądów i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej takiej jak : -Przyspieszacz wysokoenergetyczny typu Clinac 2300 - 2 szt.; -Selektron typu LDR - 2 szt.; -Symulator onkologiczny typu Simview 3000 - 1 szt.; -Aparaty do zdjęć lokalizacyjnych X14 - 2 szt.; -Wyposażenie modelarni - komplet; -Aparatura pomocnicza do radioterapii - centratory , systemy komunikacji głosowej, kontroli wizualnej , inne. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do Część nr 4 będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: wartość szacunkowa Części nr 4 - 90 000 zł. Kat. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5, 50.42.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa przeglądów i napraw aparatury medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej takiej jak : aparatura do hemodializy - różnych producentów : Fresenius, Braun, Nikiso; stacja uzdatniania wody. Szczegółowy opis i rodzaj przedmiotów zamówienia objętych usługą przedstawiają: -Opis przedmiotu zamówienia; -Formularz cenowy - Załącznik nr 1 do Część nr 5 będące integralną częścią SIWZ. Zakres zamówienia obejmuje usługi przeglądów i napraw aparatury medycznej przez 12 m-cy. Wielkość zamówienia wg szacunkowej wartości netto: wartość szacunkowa Części nr 5 - 40 000 zł. Kat. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.