eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeszczeRemont drogi gminnej ul. Złotych Łanów (nr drogi 510556K) w miejscowości Zasole w km 0+000 - 0+380. Remont drogi ul. Cichej (nr drogi 510543K) w miejscowości Skidziń w km 0+000 - 0+220. Remont drogi ul. Daszyńskiego (nr drogi 510513K) w miejscowości Brzeszcze w km 0+041 - 0+491

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Brzeszcze: Remont drogi gminnej ul. Złotych Łanów (nr drogi 510556K) w miejscowości Zasole w km 0+000 - 0+380. Remont drogi ul. Cichej (nr drogi 510543K) w miejscowości Skidziń w km 0+000 - 0+220. Remont drogi ul. Daszyńskiego (nr drogi 510513K) w miejscowości Brzeszcze w km 0+041 - 0+491
Numer ogłoszenia: 179374 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeszcze , ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze, woj. małopolskie, tel. 032 7728500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeszcze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej ul. Złotych Łanów (nr drogi 510556K) w miejscowości Zasole w km 0+000 - 0+380. Remont drogi ul. Cichej (nr drogi 510543K) w miejscowości Skidziń w km 0+000 - 0+220. Remont drogi ul. Daszyńskiego (nr drogi 510513K) w miejscowości Brzeszcze w km 0+041 - 0+491.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są remonty odcinków dróg gminnych, stanowiących ulice: 1. Złotych Łanów (nr drogi 510556K) w miejscowości Zasole w km 0+000 - 0+380. 2. Cichej (nr drogi 510543K) w miejscowości Skidziń w km 0+000 - 0+220. 3. Daszyńskiego (nr drogi 510513K) w miejscowości Brzeszcze w km 0+041 - 0+491 zniszczonych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych w maju i czerwcu 2010 roku (powódź) polegająca na wykonaniu nawierzchni z betonu asfaltowego. Roboty budowlane związane z remontem obejmują: 1. Roboty rozbiórkowe i ziemne; 2. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych; 3. Oczyszczenie nawierzchni drogowych; 4. Wykonanie warstw podbudowy; 5. Wykonanie warstw profilowych; 6. Wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego; 7. Wykonanie nawierzchni jezdni z tłucznia kamiennego; 8. Wykonanie poboczy. Szczegóły wszystkich prac zawarte są w dołączonej dokumentacji projektowej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług. Zamówienia uzupełniające mogą stanowić nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i mogą polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie wykonania tego samego przedmiotu zamówienia. Zamówienie uzupełniające może polegać na wykonaniu robót zbieżnych z określonymi w dokumentacji projektowej

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunkiem spełnienia niniejszego wymogu jest wykazanie co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 80% zaoferowanej ceny brutto - za całość zamówienia, na którą wykonawca złoży ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, których nie można było przewidzieć i którym zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać, b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych robót, c) konieczność wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz itp., d) konieczności wykonania robót dodatkowych, e) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, f) kiedy wykonawca przerwał realizację robót z przyczyn od niego niezależnych, g) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, h) nieterminowego przekazania terenu budowy przez zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) Zmiana zakresu rzeczowego robót może nastąpić w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, uzupełniających lub dodatkowych, b) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, PIP itp. c) ograniczenia zakresu robót wynikającego z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, d) likwidacji lub rozwiązania firmy wykonawcy, 3) Zmiana wynagrodzenia wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: a) zmiany stawek podatku VAT, b) konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, c) likwidacji lub rozwiązania firmy wykonawcy, 4) Inne zmiany: a) zmiany osób wyznaczonych do: kierowania budową i robotami (posiadających odpowiednie uprawnienia), nadzorowania robót, współdziałania przy realizacji umowy. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. 5. Wzór umowy która zostanie zawarta z wybranym w wyniku przetargu wykonawcą stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeszcze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat lub Informatorium Urzędu Gminy w Brzeszczach, ul. Kościelna 4, 32-620 Brzeszcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.