Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-16
Warszawa: dostawa produktów leczniczych, w tm: produktów leczniczych w ramach importu docelowego
Numer ogłoszenia: 179418 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus , ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5021001, faks 22 5022136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciatkajezus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów leczniczych, w tm: produktów leczniczych w ramach importu docelowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa produktów leczniczych, w tm: produktów leczniczych w ramach importu docelowego - 31 zadań.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na postawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na postawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na postawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na postawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na postawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta cenowa sporządzona, zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy); 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (jeśli dotyczy); 4. Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5. Oświadczenie Wykonawcy, zgodne z pkt. III. 9 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostawy częściowej - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
zmiany przewidziane w projekcie umowy - Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciatkajezus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus, ul. Lindleya 4, 02-005 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych, pawilon nr 19, I piętro, pok. nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DENOSUMABUM roztwór do wstrzykiwań, 60 mg/1 ml [ x1 amp.-strz.a 1 ml] - 50 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GLYCERYL TRINITRATE 10 mg/5 ml x 50 amp. - 18 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEFLUNOMIDE tabl. powl 20 mg [x30 tabl.] - 90 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KETAMINE inj. 0,5 g/10 ml [x1 amp.] - 50 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LANTHANUM CARBONATE tabl.do ssania 0,75 G [x90 tabl.] - 12 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: BROMFENAC 0,09% (0,9 mg/ml), krople do oczu, 5 ml - 100 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PARICALCITROL inj. 0,005 MG/1 ML [x5 AMP.]- 50 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PELFILGASTINUM roztwór do wstrzykiwań, 6 mg/0,6 ml [ x1 amp.-strz.a 0,6 ml (z zab.igły)] - 3 opakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PROTAMINE SULFATE 0,05 G/5 ML [x1 amp.] - 25 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPIRYTUS SKAŻONY HIBITANEM 0,5 % płyn [x 1 L], do stosowania na skórę - 75 but..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SULODEXIDE INJ. 600 J. LS/2 ML [x10 AMP.] - 25 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TETANUS IMMUNE GLOBULIN INJ. 250 J.M./1 ML [x1 AMPUŁKOSTRZYKAWKA] - 10 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ACETAZOLAMIDE inj. 0,5 G + rozp. [x1fiol.] - 90 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CALCIUM CHLORIDUM inj. 7,35g/100ml [x20 but.] - 25 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CLONIDINE inj. 0,15 MG/1 ML [x5 amp.] - 20 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CYTOMEGALOVIRUS IMMUNE GLOBULIN inj. 1000 j.m./10 ml [x1 fiol.] - 40 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DANTROLENE inj. 20mg, 60 ml [x12 fiol.+rozp.]- 3 opakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DAPSONE tabl. 0,1G [x100 tabl.] - 6 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DIHYDRALAZINE inj. 0,025 G + rozp. [x5 amp.] - 15 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FOSCARNET SODIUM inj. 0,024 G/1 ML [x250 ml] - 40 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: INDOCYANINE GREEN inj. 25 MG subst sucha [x 5 amp.] - 15 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LEVOTHYROXINE INJ. 0,514 mg [x1 fiol. + rozp. 5 ml] - 1 opakowanie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: METHYLEN BLUE 1% inj. 10 MG/1Ml [x10 amp. a 1 ml] - 40 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 1 poz. 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NITROPRUSSIDE SODIUM INJ. 0,05 G [x1 AMP. + ROZP. 5 ML] - 5 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PENTAMIDINE inj. 300 mg x 5 fiol. - 25 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: THIAMAZOLE inj. 0,04 G/1 ML [x10 amp.] - 2 opakowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TRIAMCINOLONE ACETONIDE inj. 0,04 g/1 ml [x10 amp.] - 5 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 2 poz. 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: THIOPENTAL inj. 0,5 g [ x 50 fiol. ] - 5 opakowań.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różne -6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różne (Kalii chloridum - 750 opakowań oraz Theophyllinum - 30 opakowań).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze różne - 11 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa leków i preparatów leczniczych
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 6 PAKIETÓW
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- "Dostawa produktów farmaceutycznych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach - dogrywka"
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 6 PAKIETÓW
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.