Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Krokowa: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów wsi Sulicice I i Sulicice II w gminie Krokowa oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów
Numer ogłoszenia: 179432 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krokowa, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa, woj. pomorskie, tel. 0-58 675 41 00, fax 0-58 675 41 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krokowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów wsi Sulicice I i Sulicice II w gminie Krokowa oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie kompletnych projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla fragmentów wsi Sulicice I i Sulicice II w gminie Krokowa oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych planów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. nr 80, poz. 717 z późn. zm.) i jej aktami wykonawczymi oraz odpowiednimi przepisami odrębnymi. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wykonanie wszystkich niezbędnych opracowań i przeprowadzenie wszystkich czynności formalno-prawnych związanych ze sporządzeniem planu, jego uchwaleniem i zatwierdzeniem przez organ nadzorczy, począwszy od dokonania stosownych ogłoszeń i obwieszczeń o podjęciu uchwały o przystąpieniu do sporządzenia planu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w dzienniku urzędowym, - osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta) podczas realizacji niniejszego zamówienia posiada uprawnienia urbanistyczne do sporządzania planów zagospodarowania przestrzennego, oraz posiada doświadczenie zawodowe w realizacji usług planowania przestrzennego poprzez udział w wykonaniu co najmniej dwóch opublikowanych w dzienniku urzędowym miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) zgodny z treścią załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, które zostały opublikowane w dziennikach urzędowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, 4) aktualne zaświadczenie osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta) o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Urbanistów, 5) zgodną z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia osoby, która podczas realizacji zamówienia będzie pełnić funkcję kierownika zespołu autorskiego (głównego projektanta), Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - każdy z wykonawców składa oświadczenie i dokumenty określone wyżej w pkt 1 i 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krokowa.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, - pok. 17..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Krokowej, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: M.p.z.p. dla fragmentu wsi Sulicice I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Sulicice I w gminie Krokowa oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi 84,62 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: M.p.z.p. dla fragmentu wsi Sulicice II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi Sulicice II w gminie Krokowa oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego planu. Powierzchnia obszaru objętego planem wynosi 82,16 ha..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KROKOWA
więcej: przetargi KROKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie planu ogólnego Gminy Drohiczyn"
- SPORZĄDZENIE PLANU OGÓLNEGO MIASTA I GMINY KROŚNIEWICE
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- OPRACOWANIE PLANU OGÓLNEGO DLA GMINY BARTOSZYCE
- Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla miasta i gminy Witnica
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w obszarze miasta Tarnowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.