Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Sochaczew: PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA DOSTAWĘ PŁYT ŻELBETOWYCH DO BUDOWY PIECZAR W 2016 r.
Numer ogłoszenia: 179469 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Pogrzebowych , ul. Trojanowska 89, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 0-46 8628070, faks 0-46 8628071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: cmentarzkomunalny.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PŁYT ŻELBETOWYCH DO BUDOWY PIECZAR W 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego płyt żelbetowych do budowy pieczar. Płyty zbrojone stalą żebrowaną przeznaczone do budowy pieczar grobowych posiadające aprobatę techniczną. Szczegółowy wykaz płyt stanowi załącznik nr 2 do SIWZ będący jednocześnie Formularzem cenowym do oferty. Dostawy płyt, stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będą na podstawie składanych zamówień cząstkowych w zależności od potrzeb. Termin realizacji zamówienia - w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, nie dłuższym, niż w pięć dni roboczych od złożenia zamówienia w godzinach 7°°- 15 °°. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakupu ogólnej ilości towarów, w poszczególnych okresach obowiązywania umowy, jak i w stosunku do całej ilości towarów przewidzianej w przedmiocie zamówienia do 70 % / -30% / - w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zmiany cen towarów nie mogą być dokonywane w trakcie obowiązywania umowy..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość wykonania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy- pzp. w przypadku gdy przed datą 31 grudnia 2016r. zostanie wyczerpana kwota przewidziana na realizację umowy z wyłonionym wykonawcą. Zamówienie uzupełniające będzie realizowane do dnia 31 grudnia 2016 r. w granicach 20 % wartości zamówienia podstawowego i przy spełnieniu przesłanek ustawowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.22 - 44.11.10.22 44.11.42.00 - Produkty betonowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium przez Wykonawców.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie spełnienia żadnych odrębnych warunków
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie spełnienia żadnych odrębnych warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w tym zakresie wykazania przez Wykonawcę, że posiada co najmniej 1 pojazd z kierowcą o nośności nie mniejszej niż 3,5 tony z windą lub HDS-em, oraz co najmniej 1 osoby do stałej dyspozycji w zakresie realizacji zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga wykazania, że Wykonawca posiada co najmniej 1 osobę do stałej dyspozycji w zakresie realizacji zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga w tym zakresie, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę od jednego jak i od wszystkich zdarzeń nie niższą niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający będzie żądał aprobat technicznych dla przedmiotów dostaw wraz z każdą dostawą. Wykazu osób i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia- według własnego zestawienia wykonawcy- zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy cząstkowej - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cmentarzkomunalny.sochaczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Cmentarz Komunalny w Sochaczewie
ul. Trojanowska 89, 96-500 Sochaczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Cmentarz Komunalny w Sochaczewie ul. Trojanowska 89, 96-500 Sochaczew.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Wykonanie poboczy z destruktu bitumicznego - drogi powiatowe nr 3832W w m. Seroki (odcinek od DK-92) oraz 3827W w m. Czerwonka
- WYKONANIE REMONTU 3 DRÓG GMINNYCH W SOCHACZEWIE
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Gawłów, Karwowo
- Wykonanie remontu nawierzchni jezdni masą mineralno-asfaltową z frezowaniem, drogi powiatowe - 3817W Żelazowa Wola - Kożuszki oraz 3847W ul. Młynarska, Łąkowa w Sochaczewie
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na wykopaniu miejsc na groby wraz z dostawą grobowców i ich montażem na cmentarzu komunalnym przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego w Świdniku
- Poprawa bezpieczeństwa Mieszkańców poprzez kompleksową modernizację dróg na terenie Miasta Opatowa
- sukcesywna dostawa żerdzi energetycznych żelbetonowych, żerdzi energetycznych strunobetonowych wirowanych, belek oraz płyt ustrojowych dla EnergiaPro Koncern Energetyczny SA.
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.