Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-01
Katowice: Dostawa płuczko - dezynfektorów wraz z montażem i uruchomieniem
Numer ogłoszenia: 179470 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne , ul. Ziołowa 45/47, 40-635 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2024025, faks 032 3598480, 2028754, 3598480.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa płuczko - dezynfektorów wraz z montażem i uruchomieniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa płuczko - dezynfektorów wraz z montażem i uruchomieniem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.33.00.00 - Urządzenia dezynfekujące 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości : 2.300,00 PLN zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni od daty ostatecznego terminu otwarcia ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) 2. Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz ten składa pełnomocnik tych Wykonawców) 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, - złożone w formie oryginału; (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa pełnomocnik tych Wykonawców) 6. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 7 Oświadczenie o spełnianiu wymagań Zamawiającego załącznik 4a -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców) 8 Dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107, poz. 679), - złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty te składa pełnomocnik tych Wykonawców)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) w następujących sytuacjach: - w przypadku zmian ustawowych stawek podatków i należności administracyjno - prawnych ( w szczególności: podatek VAT i inne, cło). - w przypadku nadzwyczajnej zmiany warunków spełnienia/ świadczenia postanowień umowy ( w szczególności znaczącej zmiany kursów walut) co groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. - zmiany cen urzędowych, b) zmiana przedmiotu zamówienia, nie powodująca rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ w następujących sytuacjach: zakończenie produkcji, wycofanie z rynku przedmiotu zamówienia lub wprowadzenie nowszej wersji oraz ulepszeń, przy czym w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę na inny przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach niż zawarte w SIWZ, w cenie identycznej lub niższej od tej jaką podano w ofercie Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www2.bip.gcm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne im. prof. Leszka Gieca ul. Ziołowa 45/47, 40 -635 Katowice, pok.50.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Zakup umundurowania dla pracowników Służby Ochrony Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
- Dostawa wyposażenia do pracowni transportu drogowego w postaci symulatora jazdy ciężarówką wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start"
- Modernizacja istniejącego układu instalacji wentylacji i klimatyzacji laboratorium Banku Tkanek zlokalizowanego w budynku "E" Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
- Przebudowa nawierzchni jezdni ul. Tysiąclecia
- ZAKUP 4 SZTUK KAMIZELEK KULOODPORNYCH DLA POTRZEB PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ W KATOWICACH ORAZ 8 SZTUK KAMIZELEK TAKTYCZNYCH WRAZ Z WKŁADAMI BALISTYCZNYMI KLASY ODPORNOŚCI III+.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa kolonoskopu pediatrycznego, myjni dezynfektorów do kaczek i basenów, echokardiografu, ultrasonografu przenośnego, w podziale na 4 części.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu osobowego
- Zakup niezbędnego wyposażenia BCU w projekcie pn. ,,Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) w dziedzinie opieki medycznej w ZJEWM w Krakowie"
- "Wyposażenie Oddziału Dermatologii w Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku."
więcej: Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.