eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePrzeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Kielce: Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności
Numer ogłoszenia: 179499 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122767 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kielecki Park Technologiczny, ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 278 72 00, faks 41 278 72 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna JST.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest przeprowadzenie kampanii promocyjno - informacyjnej w mediach społecznościowych oraz analiza jej skuteczności w ramach projektu pod nazwą Platforma startowa - TechnoparkBiznesHub współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Polska Wschodnia , Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów PROJEKT PILOTAŻOWY zwanego dalej Projektem. Zamawiający oczekuje kompleksowej usługi polegającej na planowaniu, tworzeniu, udostępnianiu i dystrybucji istotnych i unikatowych z punktu widzenia odbiorców treści, przy zastosowaniu różnorodnych form przekazu i kanałów dystrybucji. Kampania promocyjno - informacyjna w mediach społecznościowych obejmie cztery spójne zadania, tj: Zadanie 1. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU W SERWISIE SPOŁECZNOŚCIOWYM FACEBOOK.* Zadanie 2. PROWADZENIE KAMPANII REKLAM SPONSOROWANYCH NA PROFILU PROJEKTU W SERWISIE FACEBOOK.* Zadanie 3. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU NA TWITTERZE.* Zadanie 4. OBSŁUGA PROFILU PROJEKTU NA INSTAGRAMIE.* Kampania promocyjno - informacyjna w mediach społecznościowych realizowana będzie przez Wykonawcę w okresie od dnia podpisania umowy do 31.03.2017 r. Celem kampanii promocyjno - informacyjnej będzie zainteresowanie i przyciągniecie autorów pomysłów biznesowych do zaangażowania się w działalność Platformy startowej - TechnoparkBiznesHub. Dane demograficzne grupy docelowej: osoby do 35 r. życia w szczególności absolwenci i studenci ostatnich lat studiów. Kampania promocyjno - informacyjna musi być zgodna ze strategią informacyjno-promocyjną Projektu. *W przypadkach gdzie Zamawiający posługuje się w opisie przedmiotu zamówienia nazwami profili społecznościowych, dopuszcza się użycie przedmiotu równoważnego, który posiadana minimum 50% zarejestrowanych na nim użytkowników, odnosząc tą ilość do profilu wskazanego oraz posiada zbliżony tematycznie zakres działania. Nazewnictwo użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jedynie jako definicje standardu jakiego wymaga Zamawiający. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 32.35.45.00 - Filmy wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Platforma startowa - TechnoparkBiznesHub współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Polska Wschodnia , Oś Priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, Działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, Poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów PROJEKT PILOTAŻOWY.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ClickAd S.A., ul. Wiertnicza 89, 02-952 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149080,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97170,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11217,60 / Oferta z najwyższą ceną: 97170,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.