eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzasnyszDostawa i montaż elementów małej architektury na placu rynku w Przasnyszu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Przasnysz: Dostawa i montaż elementów małej architektury na placu rynku w Przasnyszu.
Numer ogłoszenia: 179525 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Przasnysz , ul. Jana Kilińskiego 2, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7564900, faks 029 7564939.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż elementów małej architektury na placu rynku w Przasnyszu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż na placu rynku miejskiego w Przasnyszu następujących elementów malej architektury: 1) Ławka z oparciem z podłokietnikami - 12 szt. 2) Ławka bez oparcia - 13 szt. 3) Kosze na śmieci - 12 szt. 4) Słupki ograniczające - 68 szt. 5) Słupy ogłoszeniowe - 3 szt. 6) Tablica informacyjna - 1 szt. 7) Słupki do znaków drogowych wys. 300 cm - 23 szt. 8) Słupki do znaków drogowych wys. 360 cm - 4 szt. 9) Słupki do ulico wskazów - 4 szt. 10) Donice do drzewek 7 szt. 11) Donice do zieleni niskiej 12 szt. 12) Parking rowerowy czterostanowiskowy - 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku graficznym do SIWZ Wykaz Urządzeń Uwaga! W załączniku graficznym - Wykaz Urządzeń przedstawiono stylizację (przykładowy wygląd urządzeń) oraz parametry w jakich należy utrzymać elementy malej architektury składające się na przedmiot niniejszego zamówienia. Zamawiający dopuszcza nieznaczne odchylenia w parametrach urządzeń małej architektury. Wykonawca złączy do oferty wizualizację w postaci zdjęć lub rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych urządzeń małej architektury zgodnie z Wykazem Urządzeń uwzględniając powyższe uwagi Zamawiającego. Wymagania Zamawiającego dotyczące elementów malej architektury: 1) elementy drewniane - deski szlifowane o zaokrąglonych krawędziach, impregnowane i trzykrotnie malowane lakierobejcą odporną na trudne warunki atmosferyczne w kolorze zbliżonym do koloru jasny teak według wzornika firmy POLSKONE 2) elementy stalowe i żeliwne zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych poprzez malowanie podkładem antykorozyjnym oraz nawierzchniową farbą odporną na działanie czynników . Kolor: czarny mat. 3) Wszystkie urządzenia i materialny muszą posiadać deklaracje zgodności Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia: (1) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.); ustawą Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz. 150 ) Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.), ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251) (2) Podwykonawstwo: Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców . Jeżeli w realizacji zamówienia będą brały udział podmioty inne (podwykonawcy), Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu Oferty) części zamówienia (zakresu usługi), których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • (1) Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Prawa zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będą usługi związane z dostawą oraz montażem elementów małej architektury na terenie miasta Przasnysza polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług co zamówienie podstawowe. Wspólny Słownik Zamówień - CPV jak w pkt 3.4. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.00.00 - Wyposażenie różne 34.92.84.10 - Słupy ogłoszeniowe 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe 34.92.84.60 - Słupki drogowe 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 39.11.36.00 - Ławki 44.47.00.00 - Wyroby z żeliwa 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby, wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie świadczył co najmniej dwie usługi polegającą na dostawie z montażem elementów malej architektury, o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 PLN brutto . Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku w formule spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz wykazu zadań (na Formularzu 3 , zawierającego zadania odpowiadające wymaganiom Zamawiającego przedstawionym w SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zmówienia (konsorcjum,spółka cywilna) powyższy warunek spełniają łącznie. Łącznie należy interpretować w ten sposób, że każdy z wykonawców może wykazać się realizacją wymaganych zadań, a wykazanie się tą umiejętnością przez jednego z wykonawców zwalnia pozostałych z tego obowiązku. Sformułowania łącznie nie należy utożsamiać z sumowaniem wartości drobnych zamówień nie przekraczających minimalnego progu określonego w opisie warunku W przypadku kontraktów zawartych w walutach innych niż PLN, należy ich wartość przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania umowy i kurs waluty. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunku polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres i wartość robót które te podmioty zobowiązują się wykonać.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy pzp (Formularz nr 2) stanowiący załącznik do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2) Wraz z ofertą należy złożyć: a. FORMULARZ OFERTY CENOWEJ b. Wizualizację w postaci zdjęć bądź rysunków w wersji papierowej bądź elektronicznej proponowanych urządzeń małej architektury zgodnie z Wykazem Urządzeń uwzględniając uwagi Zamawiającego zawarte w pkt 3.2 niniejszej SIWZ. c. Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. d. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Projekt proponowanych urządzeń małej architektury (Zamawiający oceni wygląd, parametry urządzeń malej architektury proponowanych przez Wykonawcę i - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki wprowadzenia zmian są następujące: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, b) zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak: warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, kolizje z sieciami infrastruktury technicznej Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich prowadzenie. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodujacej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w poprzednim zdaniu, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Przasnysz ul. J. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Przasnysz (Biuro Obsługi Interesanta) ul. J. Kilińskiego 2 06-300 Przasnysz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy pzp..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.