Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-08-21
Tomaszów Mazowiecki: Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowościach Dąbrowa, Twarda, Tresta, Wiaderno, Ciebłowice Duże
Numer ogłoszenia: 179611 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont dróg gminnych w miejscowościach Dąbrowa, Twarda, Tresta, Wiaderno, Ciebłowice Duże.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z dwóch części - A i B. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. Część A obejmuje zadanie inwestycyjne: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa ul. Południowa Zakres rzeczowy zamówienia: Frezowanie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, średnia grubość 4 cm - 509,00 m2, Wykonanie utwardzenia pobocza z destruktu- 178,50 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa wiążąca, średnia grubość 4 cm - 1150,00 m2, Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna, grubość 4 cm - 1331,50 m2, Odtwarzanie rowu - 200,00 mb. Roboty towarzyszące. Część B obejmuje zadanie remontowe: Remont dróg gminnych w miejscowościach Dąbrowa, Twarda, Tresta, Wiaderno, Ciebłowice Duże Zakres rzeczowy zamówienia: Miejscowość Dąbrowa Rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego, średnia grubość 4 cm - 140,00 m2, Rozbiórka nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, średnia grubość 3 cm - 140,00 m2, Remont nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, średnia grubość 4 cm - 280,00 m2; Miejscowość Twarda Rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego, średnia grubość 4 cm - 519,00 m2, Remont nawierzchni mieszanką mineralno - bitumiczną, grubość 4 cm - 519,00 m2; Miejscowość Tresta Rozbiórka nawierzchni z tłucznia kamiennego, średnia grubość 4 cm - 66,00 m2, Remont nawierzchni mieszanką mineralno-bitumiczną, grubość 4 cm - 66,00 m2; Miejscowość Wiaderno Frezowanie nawierzchni bitumicznej, średnia grubość 4 cm - 510,00m2, Wykonanie studzienki ściekowej - 1 szt., Wykonanie przykanalika o długości - 8,0 mb, Nawierzchnia z mieszanek mineralno -bitumicznych, średnia grubość 3 cm - 1750,00m2 (warstwa wiążąca), Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, średnia grubość 4 cm - 1750,00 m2 (warstwa ścieralna) Miejscowość Ciebłowice Duże Wycięcie cieku przy krawężniku - 120,00 mb, Remont zaniżenia - 16,00 m2..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - minimum dwie najważniejsze roboty budowlane. Za najważniejszą robotę budowlaną Zamawiający uzna prace polegające na budowie lub przebudowie drogi z nawierzchnią bitumiczną o dług. min. 500 mb i wartości min. 70.000 zł brutto - każda z robót - uwierzytelnione dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Aby umożliwić Zamawiającemu ocenę spełniania powyższego warunku, Wykonawca winien przedstawić takie najważniejsze wykonane roboty, które charakteryzują się określonymi powyżej cechami i są istotne dla Zamawiającego z punktu widzenia przyszłej realizacji przedmiotowego zamówienia. Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn wykaz robót budowlanych - na zał. nr 6 oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującą się doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona tj. kierownika budowy. Wykonawca przedstawi osobę: - do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności: drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, 1) posiada co najmniej 5 lata doświadczenia w zakresie kierowania robotami budowlanymi 2) posiada wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z art. 12, 13, 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394) Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń tj. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na zał. nr 7 oraz oświadczenia o posiadaniu przez wskazane osoby wymaganych uprawnień - zał. nr 5
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany w sposób szczególny wykazać na etapie składania ofert. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający informację, czy Wykonawca należy/nie należy do grupy kapitałowej. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 2) Wskazanie w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (zawarte na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie) 3) Informacja o okresie gwarancji na przedmiotowe roboty (zawarta na formularzu oferty lub w odrębnym dokumencie) 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 5) Oryginalne zobowiązanie (lub inne, odpowiednie oświadczenie w tym zakresie) podmiotu, oddającego Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (jeżeli dotyczy) 6) Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów. Zamawiający żąda, aby z dokumentów wynikał w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakres i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia W przeciwnym przypadku Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłankę zawartą w art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy W sytuacji, gdy przedmiotem zobowiązania do udostępnienia zasobów są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym (takie jak wiedza i doświadczenie), niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udostępnienia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, dokument zobowiązania powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie), musi jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie. 7) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiarów robót, przekazanych przez Zamawiającego. Kosztorys winien być wykonany w opcji kalkulacja uproszczona i obejmować podstawę wyceny, opis pozycji kosztorysowej, jednostkę obmiaru, ilość, cenę jednostkową i wartość pozycji, oddzielnie dla każdej z części.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian istotnych postanowień w zawartej umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia. 3. Zmiana (przedłużenie) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: 1) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla danego regionu, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 2) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, 3) konieczności uwzględnienia dodatkowych zaleceń właściwych służb, jeżeli spowodują one wydłużenie czasu realizacji i nie wynikają z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 4) wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, które będzie miało istotny wpływ na przedłużenie terminu zakończenia zadania, 5) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń istniejących urządzeń, 6) w przypadku zmian (zmniejszenia) w ilości jednostek przedmiarowych, objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, stwierdzonych na podstawie obmiaru i kosztorysu powykonawczego, sporządzonych przez Wykonawcę i zatwierdzonych przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego - obniżenie wynagrodzenia nastąpi po wprowadzeniu stosownych zmian aneksem do umowy. 7) jeżeli w toku wykonywania robót zajdzie konieczność przeprowadzenia prac, które ilościowo będą wykraczać poza ilość opisaną w przedmiarze robót sporządzonym przez Zamawiającego, Wykonawca może żądać podwyższonego wynagrodzenia w oparciu o art. 630 k.c. Wykonawca może przystąpić do realizacji robót wykraczających poza przyjęte ilości dopiero po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Rozliczenie i wypłata podwyższonego wynagrodzenia nastąpi przy końcowym rozliczeniu umowy, po wprowadzeniu stosownych zmian aneksem do umowy 8) w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT) 4. Jeżeli w ramach wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego, który bierze udział w realizacji części zamówienia jako podwykonawca - Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 5. Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac. W razie zaistnienia okoliczności wymienionych w pkt 1-3 Zamawiający i Wykonawca mogą w drodze stosownego aneksu zmienić postanowienia zawartej umowy. 6. Strona występująca o zmianę umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia którejkolwiek z w/w przesłanek. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 11b.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Mazowiecki ul. Prezydenta I. Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Maz. - pokój nr 2 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Zakup serwera wraz z oprogramowaniem oraz licencji dostępowych i oprogramowania biurowego
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych oraz wtórników tablic rejestracyjnych wg obowiązujących wzorów określonych przepisami prawa do oznaczania pojazdów na rok 2025
- Usługa weterynaryjna zwierząt w 2025 roku
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowych dot. modernizacji instalacji elektrycznej TCZ z uwzględnieniem zapewnienia właściwego oświetlenia wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
- Kompleksowe sprzątanie powierzchni biurowych w budynku przy ul. Majowej 15 na potrzeby Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- Usługi kominiarskie w zasobach własnych i administrowanych przez Tomaszowskie TBS Spółka z o.o. w Tomaszowie Maz.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych na sieci kanalizacji sanitarnej wraz z robotami odtworzeniowymi w gm. Ujsoły
- Remont ulicy Brzozowej w miejscowości Szpęgawa
- Remonty bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Napr., konserw. i malow. urządz. małej arch., przestaw. ławek, gazonów, koszyczków na odpady, remonty ciągów piesz. i schodów na ter. zieleni miejsk.i mienia komunaln. w obr. ABM wraz z N. Miastem ZG
- "Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń - Zadanie nr 1 " Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń- Zadanie nr 2
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.