To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Warszawa: Świadczenie usług konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku.
Numer ogłoszenia: 179633 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 305902 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji, usuwanie awarii oraz wykonywanie napraw dźwigów osobowych usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe w 2016 i 2017 roku, na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5 i 7. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) utrzymywanie we właściwym stanie technicznym powierzonych do obsługi konserwacyjnej dźwigów (w tym platform dla osób niepełnosprawnych), ujętych w wykazie stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, 2) prowadzenie usług konserwacji dźwigów w zakresie i w sposób ustalony z aktualną instrukcją konserwacji producenta oraz aktualnymi przepisami, 3) obsługę, organizację oraz uczestnictwo w przeglądach okresowych i nadzwyczajnych dokonywanych przez Inspektorat Dozoru Technicznego, 4) odnotowywanie każdorazowo faktu wykonania konserwacji w karcie przeglądu dźwigów oraz w książce eksploatacyjnej dźwigu, 5) wykonywania badań, prób i pomiarów oraz innych czynności potrzebnych do ustalenia stanu technicznego urządzenia, a wymaganych przez Urząd Dozoru Technicznego, 6) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej i przystąpienia do usuwania awarii przez całą dobę (i w dni wolne od pracy), w terminie do 2 godzin -od momentu zgłoszenia awarii na telefon. Usuwanie awarii należy prowadzić w sposób ciągły, termin usuwania awarii nie może przekroczyć 24 godzin. Termin ten może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. W przypadku zgłoszenia awarii w dzień wolny od pracy, Wykonawca pobiera zlecenie pisemne pierwszego dnia roboczego po tym dniu, 7) natychmiastowe reagowanie na zawiadomienie Zamawiającego lub zgłoszenie telefoniczne o zaistnieniu wyjątkowego zdarzenia (np. utknięcia człowieka w windzie) w celu usunięcia niebezpieczeństwa zagrożenia życia lub zdrowia osób lub mienia, 8) wykonywania niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania dźwigów osobowych napraw z wymianą zużytych części. Każdorazowo wymontowane, zużyte części, winny być przedstawione do wglądu Zamawiającemu w celu możliwości potwierdzenia ich faktycznej wymiany, 9) dostarczenia, po wykonaniu wymiany zużytych części dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami, 1) Średnia ilość Rg, z ostatnich 3 lat: a) Średnia ilość Rg w ostatnim roku wynosiła w przybliżeniu: - 245 Rg /rocznie - dla drobnych napraw dźwigów, - 2060 Rg / rocznie - dla usług konserwacji. Podana średnia ilość Rg ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego. 3. Zakres prac określają: 1) Wykaz adresowy dźwigów - załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, 2) Wykaz czynności będących w zakresie konserwacji dźwigów łącznie z kosztami materiałów - załącznik nr 8 do SIWZ, 3) Wykaz napraw dźwigów osobowych na terenie AN 5 i 7 oraz na terenie AN 1 (ul. Meissnera 7,9,11,13) - załącznik nr 9 do SIWZ, 4. Rozliczenie wykonanych prac: 1) Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. a) Za konserwację bieżącą oraz usuwanie awarii dźwigów (w zakresie określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ), Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. Koszt czynności konserwacyjnych występujących rzadziej niż 1 raz w miesiącu należy uwzględnić w miesięcznej stawce za konserwację proporcjonalnie do częstotliwości występowania. b) Za naprawy dźwigów (w zakresie określonym w Załączniku nr 9 do SIWZ), rozliczanie nastąpi kosztorysem powykonawczym, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNPnRPDE, KNR 7-34, KNR, KNNR) oraz stawkę Rg i narzuty podane przez Wykonawcę w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, rozliczane będą według średnich cen krajowych zawierających koszty zakupu opublikowanych w wydawnictwach SEKOCENBUDU dla województwa mazowieckiego aktualnych dla okresu wykonania naprawy. Materiały niestandardowe nie ujęte w wydawnictwach SEKOCENBUDU będą rozliczane na podstawie faktury zakupu. Ich ceny muszą zostać zweryfikowane przez odpowiedniego inspektora nadzoru i zatwierdzone przez odpowiedniego kierownika Administracji Nieruchomości..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZID-COM Sp. zo.o, ul. Miedziana 6, 00-814 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 201031,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 62503,20
Oferta z najniższą ceną: 62503,20 / Oferta z najwyższą ceną: 62503,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Konserwacja, serwis oraz naprawa urządzeń dźwigowych na terenie Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Konserwacja i naprawy awaryjne urządzeń dźwigowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.