Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Dębica: Roboty budowlane - remont dachu - wymiana pokrycia dachowego
i izolacji termicznej stropodachu na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 4
w Dębicy przy ulicy Strumskiego 3
Numer ogłoszenia: 179645 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie nr 4, ul. Strumskiego 3, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 0-14 6813474, fax 0-14 6813474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - remont dachu - wymiana pokrycia dachowego i izolacji termicznej stropodachu na budynku Przedszkola Miejskiego Nr 4 w Dębicy przy ulicy Strumskiego 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: rozebranie obróbek blacharskich dachu, demontaż rynien i rur spustowych, zerwanie pokrycia z papy asfaltowej - 645 m2, rozebranie wylewki cementowej oraz izolacji z płyt wiórowo - cementowych, oczyszczenie płyt dachowych, ułożenie folii paroszczelnej; na folii ułożenie na krótkich drewnianych podwalinach 12 x 6 cm dług. 12 cm łat drewnianych 6 x 12 cm i zamocowanie ich do płyt dachowych rozporowymi kotwami metalowymi; pomiędzy łatami ułożenie izolacji ze styropianu grubości 3 x 6 cm i przykrycie folią wiatrochronną; przybicie łat poprzecznych 8 x 5 cm i ułożenie pokrycia - 692 m2 z blachy trapezowej alucynk T-35; wykonanie nowych obróbek blacharskich dachu, rynien i rur spustowych z blachy alucynk; kominy ponad dachem oraz podbitkę okapową obłożyć blachą alucynk T-18.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH; 5) złożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków opisanych w punktach: 1, 2, 3, 4, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.W szczególności Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania robót budowlanych opisanych w przedmiocie zamówienia, 2) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane o zakresie i charakterze podobnym do niniejszego zamówienia i wartości równej bądź większej niż wartość składanej oferty, przy czym wykazane roboty muszą być potwierdzone referencjami, że zostały wykonane należycie, 3) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i instalacyjnej elektrycznej bez ograniczeń i należą do izby samorządu zawodowego - co najmniej po 1 osobie w każdej specjalności, 4) są ubezpieczeni od prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty i wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 87 poz. 605). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do wykonania niniejszego zamówienia publicznego obowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1. Ofertę cenową Wykonawcy. 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, z podaniem osób uprawnionych do reprezentacji podmiotu, kapitału założycielskiego oraz profilu działania, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykazaniem funkcji kierownika robót w zakresie: konstrukcji budowlanych - co najmniej 1 osoba i instalacji elektrycznych - co najmniej 1 osoba. 6. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (roboty winny być wykonane od kwietnia 2003 roku do marca 2008 roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru wykonanych robót, listy referencyjne od byłych kontrahentów); wymagane jest wykonanie co najmniej 3 zamówień o wartości każdej roboty nie mniejszej niż cena składanej oferty. 7. Potwierdzone kopie uprawnień kierowników robót w zakresie: a) konstrukcyjno - budowlanym bez ograniczeń, b) instalacji elektrycznych - bez ograniczeń. 8. Potwierdzone kopie zaświadczeń przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierowników robót w zakresie każdej branży. 9. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniona będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku. 11. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom części zamówienia, to Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, które zamierza powierzyć Podwykonawcom. 12. W przypadku wyboru oferty Wykonawców, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiednie dokumenty zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 2006-05-19 (Dz. U. 2006 Nr 87 poz. 605). 14.Uzupełniony i zaparafowany wzór umowy. 15. Wykonawca może zastrzec w ofercie informacje, które stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępnione innym podmiotom. Informacje zastrzeżone należy dołączyć do oferty w dodatkowej kopercie z napisem: Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Nie udostępniać innym podmiotom. 16. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy oraz informacji, których jawność wynika z innych przepisów. 17.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły: spełnia-nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Oświaty ul. Ratuszowa 2 39-200 Dębica, pokój 134.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 11:00, miejsce: sekretariat Miejskiego Zarządu Oświaty w Dębicy przy ul. Ratuszowej 2 pokój 132.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach zad. "Modernizacja zespołu budynków zlokalizowanych przy ul. Metalowców z przeznaczeniem na siedzibę CIS oraz Dębickiego Inkubatora Przedsiębiorczości"
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105946R - ulicy Wilhelma Macha w Dębicy, na odc. od km 0+000,00 do km 0+906,79
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1290R Dębica - Straszęcin - Grabiny - Czarna - budowa chodnika w km 7+091 - 7+649 w m. Golemki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - ORLIK 2012" w Dębicy
- TESTY I AKCESORIA W P. I, OPAKOWANIA W FORMIE RĘKAWÓW DO STERYLIZACJI W P. II ORAZ MATERIAŁY, OPAKOWANIA I AKCESORIA W P. III DLA CENTRALNEJ STERYLIZATORNI W ZOZ W DĘBICY
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - ORLIK 2012" w Gminie Dębica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji boiska wielofunkcyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Radwanicach.
więcej: Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.