Ogłoszenie z dnia 2007-03-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: dostosowanie budynku do przepisów o ochronie przeciwpożarowej Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny ,,KOŁO" przy ul. Dalibora 1 w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ośrodek Wsparcia Dziecka i Rodziny "Koło", do kontaktów: Andrzej Sabała, ul. Dalibora 1, 01-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8775640, fax 022 8775640, e-mail: owdirkolo@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: placówka opiekuńczo-wychowawcza; opieka i wychowanie dzieci. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostosowanie budynku do przepisów o ochronie przeciwpożarowej Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny ,,KOŁO" przy ul. Dalibora 1 w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa ul. Dalibora 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostosowanie budynku do przepisów o ochronie przeciwpożarowej Ośrodka Wsparcia Dziecka i Rodziny ,,KOŁO" przy ul. Dalibora 1 w Warszawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz załącznik do oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 5. Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi bez ograniczeń oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz co najmniej 2, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wypełniony przez Wykonawcę, 8. Zaakceptowany wzór umowy. 9. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, 10. Harmonogram robót. 11. W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 12. W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym przetargiem, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie, bez względu na ich formę organizacyjną (konsorcjum lub spółka cywilna). 13. W przypadku konsorcjum do oferty muszą być załączone: 1) dokumenty o których mowa w punktach 3-4, 8 przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) Jeden komplet dokumentów o których mowa w punktach 1-2, 5-7, 9 złożą łącznie podmioty występujące wspólnie wraz z umową konsorcjum. 14. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty muszą być załączone dokumenty wymienione w punktach 1-2, 5-7, 9 - w imieniu spółki wraz z umową spółki oraz dokumenty wymienione w punkcie 3-4, 8 - dotyczące każdego ze wspólników. Wszystkie dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy i opatrzone pieczęcią 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 22.06.2007; lub data zakończenia: 30.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 8.000,00 - zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) w terminie do dnia 12.04.2006 r. do godz. 11:00 - w pieniądzu na konto Ośrodka: w Banku PEKAO S.A. , Nr 55 1240 2034 1111 0010 0341 2870 za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 1. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis "WADIUM - Przetarg na ...............". 2. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. Oferty bez dowodu wniesienia wadium przetargowego będą traktowane jako nie spełniające wymagań przetargu i na tej podstawie zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.). 2. Złożą ofertę w terminie. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, które obejmują swym zakresem przedmiot zamówienia. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. 5. Wykażą wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane, doświadczenie oraz należą do Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) 8. Niespełnienie któregokolwiek z wymogów określonych w niniejszej Specyfikacji spowoduje odrzucenie oferty Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie wg formuły: spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w części V SIWZ Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym. 2. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Polskimi Standardami Kosztorysowania Robót Budowlanych. Kosztorys powinien zawierać ceny jednostkowe z narzutami oraz stawkę roboczogodziny i wysokość narzutów. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt 1-3 oraz załącznik do oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity (Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, w/w oświadczenie składa każdy Wykonawca. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa w/w dokument odrębnie. 5. Oświadczenie Wykonawcy o stosowaniu tylko materiałów posiadających deklaracje zgodności z obowiązującymi normami, atesty i certyfikaty. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Kierownicy robót muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi i elektrycznymi bez ograniczeń oraz należeć do Izby Inżynierów Budownictwa. Do oferty należy dołączyć kserokopie uprawnień i aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa. 7. Wykaz co najmniej 2, wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wypełniony przez Wykonawcę, 8. Zaakceptowany wzór umowy. 9. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót, 10. Harmonogram robót. 11. W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa. 12. W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym przetargiem, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie, bez względu na ich formę organizacyjną (konsorcjum lub spółka cywilna). 13. W przypadku konsorcjum do oferty muszą być załączone: 1) dokumenty o których mowa w punktach 3-4, 8 przez każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2) Jeden komplet dokumentów o których mowa w punktach 1-2, 5-7, 9 złożą łącznie podmioty występujące wspólnie wraz z umową konsorcjum. 14. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną do oferty muszą być załączone dokumenty wymienione w punktach 1-2, 5-7, 9 - w imieniu spółki wraz z umową spółki oraz dokumenty wymienione w punkcie 3-4, 8 - dotyczące każdego ze wspólników
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kolo.org.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: można odebrać w siedzibie zamawiającego, lok. Nr 1 lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 11:30, siedziba zamawiającego w sali konferencyjnej.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.03.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.