eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BłażowaPrzebudowa drogi Na Wale w miejscowości Błażowa Dolna gm. Błażowa w km 0+000 do 1+608

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Błażowa: Przebudowa drogi Na Wale w miejscowości Błażowa Dolna gm. Błażowa w km 0+000 do 1+608
Numer ogłoszenia: 179671 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127375 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Błażowa, Plac Jana Pawła II 1, 36-030 Błażowa, woj. podkarpackie, tel. 17/2297119, faks 17 2297077.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi Na Wale w miejscowości Błażowa Dolna gm. Błażowa w km 0+000 do 1+608.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi Na Wale w miejscowości Błażowa Dolna gm. Błażowa w km 0+000 do 1+608. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i przebudowę drogi Na Wale w miejscowości Błażowa Dolna, gmina Błażowa w km od 0+000 do 1+608 położonej na działkach nr ewidencyjny: 937, 998, 1014, część 1028, 1040, część 1055, 1069 i część 1081, w tym: a) sporządzenie dla przedmiotu zamówienia Karty informacyjnej przedsięwzięcia oraz uzyskanie dla Zamawiającego na jej podstawie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, b) sporządzenie dla przedmiotu zamówienia projektu budowlanego wraz z sporządzeniem i przygotowaniem odpowiednich dokumentów formalno-prawnych oraz złożenie na tej podstawie zgłoszenia robót i uzyskanie dla Zamawiającego zgody właściwego organu architektoniczno budowlanego na prowadzenie robót (w oparciu o wymagania właściwych w tej sprawie przepisów), c) sporządzenie dla przedmiotu zamówienia szczegółowego przedmiaru robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; d) wykonanie robót budowlanych zgodnie i na podstawie w/w dokumentów tj.: projektu budowlanego, szczegółowego przedmiaru robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; e) przeprowadzenie dla wykonanych robót budowlanych wymaganych prób i badań oraz sporządzenie i przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów związanych z oddaniem przedmiotu zamówienia do użytkowania. 3. Zadanie dzieli się na dwa etapy: a) etap I - sporządzenie dokumentów i uzyskanie decyzji środowiskowej (wg ust. 2 pkt. a), dokumentacji projektowej i uzyskanie zgłoszenia robót (wg ust. 2 pkt. b i c), b) etap II - wykonanie robót budowlanych waz z przeprowadzeniem prób i badań oraz oddaniem obiektu do użytkowania (wg ust. 2 pkt. d i e). 4. Przy wykonaniu zadań należy uwzględnić obsługę geodezyjną robót. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w Programie Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Lokalizację inwestycji przedstawia mapa poglądowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.31.21 - Roboty w zakresie budowy dróg głównych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.33.20 - Fundamentowanie dróg 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania /Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii/ w zakresie operacji typu /Budowa lub modernizacja dróg lokalnych/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 781787,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 574870,29

  • Oferta z najniższą ceną: 568260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 647595,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.