Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-28
Kielce: Odbiór, transport i termiczne unieszkodliwianie (w D10) odpadów medycznych (18 01 01*, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 08*, 18 01 09) wytwarzanych przez ŚCO, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 07.39.251 tj. z późn. zm) stosownie do:
załącznika nr 4 do SIWZ - formularz cenowy.
załącznika nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
załącznika nr 6 do SIWZ - opis opakowania tekturowego,
załącznika nr 7 do SIWZ - opis worków na odpady.
Numer ogłoszenia: 179676 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i termiczne unieszkodliwianie (w D10) odpadów medycznych (18 01 01*, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 08*, 18 01 09) wytwarzanych przez ŚCO, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 07.39.251 tj. z późn. zm) stosownie do: załącznika nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. załącznika nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, załącznika nr 6 do SIWZ - opis opakowania tekturowego, załącznika nr 7 do SIWZ - opis worków na odpady..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór, transport i termiczne unieszkodliwianie (w D10) odpadów medycznych (18 01 01*, 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 06*, 18 01 07, 18 01 08*, 18 01 09) wytwarzanych przez ŚCO, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 07.39.251 tj. z późn. zm) stosownie do: załącznika nr 4 do SIWZ - formularz cenowy. załącznika nr 5 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, załącznika nr 6 do SIWZ - opis opakowania tekturowego, załącznika nr 7 do SIWZ - opis worków na odpady..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.52.40.00 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia powyższego zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający, że usługa będąca przedmiotem oferty jest prowadzona w trybie i na zasadach przewidzianych w aktualnych i powszechnie obowiązujących przepisach prawnych - koncesja, zezwolenie: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwienia odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych - decyzja właściwego wojewody lub marszałka [art. 26, art. 27 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U.07.39.251 t.j. z późn. zm)], - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów medycznych o właściwościach zakaźnych (z oznaczeniem obszaru działalności) - decyzja starosty właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania posiadacza odpadów [art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach(Dz.U.07.39.251 t.j. z późn. zm.)].
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego zobowiązany jest wykazać minimum 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł brutto zł każda.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia powyższego zobowiązany jest przedstawić wykaz środków transportu przewidzianych do realizacji usługi tj. przeznaczenie taboru samochodowego do przewożenia odpadów niebezpiecznych - minimum 2 samochody.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego potwierdzenia spełnienia warunku. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 400 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie, że odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powstające w ŚCO będą poddawane unieszkodliwianiu na obszarze województwa świętokrzyskiego lub w miejscach najbliżej położonych ŚCO (art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach poprzez spalanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych (art. 95, ust. 2 oraz art. 183.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.13.00.210)]. 2. zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni) z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji (art. 147 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska z późn. zm.) a ich standardy są dotrzymywane [art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.13.00.21)], 3. pozwolenie na użytkowanie zakładu termicznego w którym będą unieszkodliwiane odpady medyczne, 4. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 5. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Druk Oferta, 6. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Formularz cenowy, sporządzony według wzoru nr 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. oświadczenie, że odpady medyczne o właściwościach zakaźnych powstające w ŚCO będą poddawane unieszkodliwianiu na obszarze województwa świętokrzyskiego lub w miejscach najbliżej położonych ŚCO (art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach poprzez spalanie w spalarniach odpadów niebezpiecznych (art. 95, ust. 2 oraz art. 183.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.13.00.210)]. 2. zaświadczenie wydane przez Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska (właściwy miejscowo dla spalarni) z którego treści wynika, że spalarnia w której będą unieszkodliwiane odpady medyczne zakaźne jest eksploatowana i spełnia wymogi w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji (art. 147 ustawy z 27 kwietnia 2001 r. - Prawo Ochrony Środowiska z późn. zm.) a ich standardy są dotrzymywane [art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.13.00.21)], 3. pozwolenie na użytkowanie zakładu termicznego w którym będą unieszkodliwiane odpady medyczne, 4. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 5. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Druk Oferta, 6. wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - Formularz cenowy, sporządzony według wzoru nr 4 do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. 202/ 25-734 Kielce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii ul. Artwińskiego 3c /budynek administracji - pok. 202/ 25-734 Kielce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, oferty takie nie będą brane pod uwagę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Rozwój ruchu rowerowego i pieszego na terenie miasta Kielce": Odcinek 3
- Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku w postaci pomp aktywnie wspomagających krążenie wraz z zakupem 2 kpl. jednostki sterującej pompy na potrzeby WSzZ w Kielcach
- Wykonanie robót remontowo-budowlanych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Różyckiego w Kielcach
- Usługi transportowe dla uczestników programu Erasmus+ ADP.2301.48.2025
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i niemedycznych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14.12.2012 roku o odpadach
- Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.