Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Orneta: Opracowanie projektu przystosowania retencyjnego zlewni położonej w Leśnictwie
Komasy Nadleśnictwo Orneta (zadanie XXII), gm. Orneta, woj. warmińsko-mazurskie.(2710/ 5/2008)
Numer ogłoszenia: 179691 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Orneta, ul. 1 Maja 26, 11-130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2421149, fax 055 2422902.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu przystosowania retencyjnego zlewni położonej w Leśnictwie Komasy Nadleśnictwo Orneta (zadanie XXII), gm. Orneta, woj. warmińsko-mazurskie.(2710/ 5/2008).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie: Opracowanie projektu przystosowania retencyjnego zlewni położonej w Leśnictwie Komasy Nadleśnictwo Orneta (zadanie XXII), gm. Orneta, woj. warmińsko-mazurskie. (2710/5/2008) Zamówienie obejmuje: 1) Opracowanie projektu budowlanego na podstawie projektu wstępnej lokalizacji urządzeń wodno - melioracyjnych małej retencji (zadanie XXII) wraz z wykonaniem pomiarów sytuacyjno wysokościowych i uzyskania pozwoleń, opracowanie operatu wodno prawnego, kosztorysów inwestorskich z przedmiarem robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, bez uzyskania pozwolenia na budowę oraz opracowanie raportu oddziaływania na środowisko jeżeli będzie wymagany. Budowę progu (stopnia) 29 szt., Budowę zbiorników retencyjnych 9 szt., Budowę zastawek 27 szt., Budowę brodów 8szt., 2) Opracowanie projektu wykonawczego w zakresie j.w. z przedmiarem robót, 3) Opracowanie mapy sytuacyjno-wysokościowej, z naniesieniem na mapę zadrzewień, 4) Opracowanie operatu wodnoprawnego, 5) Złożenie dokumentów dla lub uzyskanie wymaganych pozwoleń (wodnoprawnego i budowlanego lub zgłoszenie robót), 6) Opracowanie kosztorysu inwestorskiego, 7) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 8) Pełnienie nadzoru autorskiego, W/w dokumentacja projektowa musi być wykonana w oparciu o: 1) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), ze szczególnym uwzględnieniem rozdziału 1 i 2 w/w rozporządzenia 2) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389). 3) Ustawę Prawo budowlane z dn. 07.07.1994r (tekst jednolity z 2000r. Dz. U. Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) 4) Ustawę Prawo wodne z dnia 18 lipca 2001r. tekst jednolity Dz. U. 2005, Nr 239, poz. 2019 z późn. zm.) 5) Inne obowiązujące normy i przepisy. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia: gwarancji jakości na opracowaną dokumentację na okres 2 lat od dnia końcowego protokółu odbioru dokumentacji. rękojmi za wady dokumentacji projektowej do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady obiektu lub robót wykonanych na podstawie tego projektu, jednak nie dłużej niż 7 lat od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego w terminie do dnia 15.12.2008r. przekazać jeden egzemplarz projektu wykonawczego wraz z przedmiarem robót celem sprawdzenia go przez Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia projektu i wniesie ewentualne uwagi w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Opracowanie należy wykonać w: 4 egzemplarzach - projekt budowlany, 7 egzemplarzach - projekt wykonawczy wraz z przedmiarem robót, 4 egzemplarzach - operat wodnoprawny, 3 egzemplarzach - kosztorys inwestorski i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, oraz w wersji elektronicznej na płycie CD projekt wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz kosztorys inwestorski w formacie MS - Office (.doc, .xls) lub Adobe Acrobat (.pdf). Elementy graficzne dokumentacji należy przedłożyć w postaci plików w powszechnie rozpoznawalnych formatach (.bmp, .tif, .jpg, .gif) bądź dołączyć oprogramowanie pozwalające odczytać te pliki. Uwaga! Zamawiający wymagać będzie, aby Projektant w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określił właściwości urządzeń i materiałów za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane (bez podania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych i ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Powyższy wymóg uzasadniony jest tym, że stwarzanie sytuacji powodującej pośrednio lub bezpośrednio narzucenie Wykonawcom robót przez podmioty trzecie konieczności dokonania zakupu u danego przedsiębiorcy poprzez podawanie w dokumentacji technicznej znaków towarowych, patentów, lub pochodzenia urządzeń lub materiałów stanowi tzw. (czyn nieuczciwej konkurencji) w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi: - dysponować kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, tzn. udokumentuje dysponowanie co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej -specjalizacja w zakresie budowli hydrotechnicznych lub w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych, wydane według Prawa Budowlanego z 1994r. lub uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie pzp i spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełnione zobowiązanie ofertowe - wg załącznika 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - wg załącznika 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: 1) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z krajowego rejestru sądowego (KRS), 2) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), 3) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika 3 do SIWZ. Co najmniej jedna z wyżej wymienionych usług musi być związana z opracowaniem minimum jednej dokumentacji na regulację zlewni, zrealizowane usługi muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje itp.) (w ww. załączniku zadanie to musi być zaznaczone- podkreślone Referencje potwierdzające należyte wykonanie usług muszą zawierać informacje o wartości wykonanych zadań, odbiorcach, dokładnie wskazywać zakres prac, które zostały wykonane oraz datę wykonania zlecenia (dotyczyć mogą tylko zadań zakończonych). 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg załącznika 4 do SIWZ. Dodatkowo do w/w wykazu należy dołączyć: 1) Zaświadczenie o nadaniu uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - specjalizacja w zakresie budowli hydrotechnicznych lub w zakresie obiektów budowlanych melioracji wodnych wydane według Prawa Budowlanego z 1994r. lub uprawnienia do projektowania wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Prawa Budowlanego, 2) Aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. co najmniej jednej osoby, która wykonywać będzie zamówienie. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 7. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - pełnomocnictwo (a). 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w rozdz. VI ust. 3 składa dokument, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Wykonawcy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.lasy.gov.pl/orneta
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Orneta Adres: 11-130 Orneta ul. 1-go Maja 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Orneta Adres: 11-130 Orneta ul. 1-go Maja 26 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Poprawa zasobów wodnych w Gminie Sadowie - etap I" - powt.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH DLA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH NA TERENIE POWIATU SKARŻYSKIEGO
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej budowy ulicy Chyrowskiej na odcinku od ul. Borzymowskiej do ul. Złotopolskiej w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa ul. Gen. Władysława Sikorskiego na odcinku od ul. Łódzkiej do ul. św. Krzysztofa w Częstochowie
- "Przebudowa 3 szt. progów w km 3+228, 3+773 i 4+927 rzeki Kamienicy m. Nowy Sącz, woj. małopolskie - studium wykonalności"
- "Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 2020B na odcinku Zaręby-Kramki - Zaręby-Grzymały (granica województwa)" w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.