eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻurominZarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Przebudowa drogi powiatowej nr 4634W Bieżuń-Drzazga od km 0+000,00 do km 11+950,00 wraz z mostem w km 7+341,00.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Żuromin: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Przebudowa drogi powiatowej nr 4634W Bieżuń-Drzazga od km 0+000,00 do km 11+950,00 wraz z mostem w km 7+341,00.
Numer ogłoszenia: 179700 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe Żuromin , Plac Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, woj. mazowieckie, tel. 023 6574700, faks 023 6573535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuromin-powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarząd Powiatu Żuromińskiego ogłasza przetarg pn:Przebudowa drogi powiatowej nr 4634W Bieżuń-Drzazga od km 0+000,00 do km 11+950,00 wraz z mostem w km 7+341,00..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi powiatowej nr 4634W Bieżuń-Drzazga od km 0+000,00 do km 11+950,00 wraz z mostem w km 7+341,00- odcinek od km 6+435,40+do km 8+740,00.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Inwestycja polega między innymi na wykonaniu następujących robót: ROBOTY DROGOWE: -roboty przygotowawcze -roboty towarzyszące -gospodarka drzewostanem -rozbiórka -roboty ziemne -odwodnienie korpusu drogowego -przepusty -nawierzchnie ciągów pieszych -nawierzchnie dróg -poszerzenie jezdni- konstrukcja poszerzenia -nawierzchnia gruntowa ulepszona - elementy ulic -urządzenia bezpieczeństwa ruchu ROBOTY MOSTOWE: -roboty przygotowawcze -roboty ziemne - odtworzenie korpusu drogowego - podbudowy - nawierzchnie -roboty wykończeniowe - urządzenia bezpieczeństwa ruchu - elementy ulic - roboty mostowe -zbrojenie -beton -izolacje i nawierzchnie - odwodnienie -urządzenia dylatacyjne -elementy zabezpieczające -inne roboty mostowe Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył , na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do: - oznakowania prowadzonych przez siebie robót w pasie drogowym, znakami średnimi (wielkość), odblaskowymi i pozostawienie ich na odcinku prowadzonych do całkowitego zakończenia robót. Pracownicy w kamizelkach ostrzegawczych, - przygotowania projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z wszelkimi uzgodnieniami na czas wykonywanych robót, - wykonania inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu zamówienia w wersji papierowej i elektronicznej w formacie pdf, dwg i przedłożenia Zamawiającemu na dzień zakończenia robót. - wykonywanie prac związanych z przebudową mostu z koniecznością dopuszczenia ruchu-(prace wykonywane połową jezdni). - usunięcia i zakupu drzew wykarczowanych zgodnie z dokumentacją techniczną (przedmiarem robót), na podstawie cen określonych w Uchwale podjętej przez Zarząd Powiatu Żuromińskiego Nr 592/2013 z dnia 04.07.2013r., która to dokumentacja stanowi załącznik do SIWZ. Wartość i ilość drzew określa wykaz drzew do wycinki. Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty ceny za zakupione drzewo w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy na przebudowę ww. drogi. Zapłata nastąpi przelewem na konto nr 21 8213 0008 2004 0300 8647 0001 Starostwa Powiatowego w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin, NIP 511-01-08-008. Na powyższą cenę Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w zakresie wykonania tego samego przedmiotu zamówienia, zgodnie z art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. W ramach zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje min.: Drogowe -Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Odwodnienie korpusu drogowego -Nawierzchnie ciągów pieszych - Nawierzchnie zjazdów -Nawierzchnie dróg -Elementy ulic -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu Mostowe -roboty ziemne - Odwodnienie korpusu drogowego -podbudowy -nawierzchnie -Elementy ulic -Urządzenia bezpieczeństwa ruchu -roboty wykończeniowe -zbrojenie -Beton -Izolacje i nawierzchnie -Odwodnienie -urządzenia dylatacyjne -elementy zabezpieczające -inne roboty mostowe

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 45.000,00zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych PLN) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 31.07.2015r. do godz. 10:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy,których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia tzn: wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie , przebudowie drogi lub remontem drogi publicznej o wartości min. 1.500.000,00 złotych brutto i zakresie min.1 roboty budowlanej polegającej na budowie ,przebudowie lub remoncie mostu drogowego nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto, Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia dla podmiotów występujących wspólnie podlega sumowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał techniczny pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to znaczy : -Kierownik budowy w specjalności mostowej - wykonawca musi wykazać, że posiada min.1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności mostowej bez ograniczeń. -Kierownik budowy w specjalności drogowej - wykonawca winien wykazać, że posiada min.1 kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń w pełnieniu obowiązków kierownika budowy, Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014r poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności. W przypadku podmiotów działających wspólnie osoby zdolne do wykonania zamówienia podlegają sumowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których potencjał ekonomiczny i finansowy pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Formularz 3.2)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z art.26 ust.2b ustawy pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przedkłada także dokumenty określone powyżej dotyczącego tego podmiotu zgodnie z pkt.8. (Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.) Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, -charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja i rękojmia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania nieistotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy. Zamawiający, przewiduje również możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana technologii, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń w przypadku gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się obiektywnie niemożliwe bądź zmiana podyktowana będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa, warunek: zamiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem niezwiększania ceny; 2) konieczność przedłużenia (zmiany) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót uzupełniających, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnym terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, d) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodując konieczność jego wydłużenia), e) zawieszenia przez zamawiającego wykonania części lub całości robót na czas trwania obiektywnej przeszkody, f)błędów w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, innych dokumentach, g)konieczność uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień, h)zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy, i)skrócenia terminu realizacji przedmiotu umowy warunek: termin zakończenia przedmiotu umowy może zostać zmieniony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. 3) zwiększenie zakresu robót wskazanego w umowie o roboty, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy wraz ze wzrostem wynagrodzenia umownego, warunek : uzasadniony wniosek zamawiającego lub wykonawcy, 4)zmniejszenie zakresu robót wskazanych w umowie wraz z obniżeniem wynagrodzenia, warunek : uzasadniony wniosek zamawiającego lub wykonawcy, 5)zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy oraz uczestników procesu inwestycyjnego w umowie , w szczególności kierownika budowy, warunek: uzasadniony wniosek zamawiającego lub wykonawcy o zmianę przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego z zachowaniem wymaganych uprawnień, 6) obiektywna konieczność zmian zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę lub zmiana podwykonawcy, warunek : uzasadniony wniosek zamawiającego lub wykonawcy, 7) zmiana terminu płatności wynagrodzenia, warunek: Zamawiający może dokonać zapłaty przed terminem wskazanym w SIWZ, jeżeli Wykonawca wcześniej wykona przedmiot zamówienia i Zamawiający dokona odbioru robót. 2.Konieczność zmian o których mowa w pkt. 1-7 musi być udokumentowana odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego ( np. w dzienniku budowy, protokołach). 3.Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian. 4.Zmiana umowy może nastąpić jedynie na piśmie pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zuromin-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin pok.nr 24, I piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin pok.nr32, (sekretariat)I piętro...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.