Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-06
Olsztyn: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ
Numer ogłoszenia: 179701 - 2013; data zamieszczenia: 06.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego są sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego i niesterylnego oraz odzieży ochronnej w asortymencie i ilości określonej w Załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Oferowany sprzęt jednorazowego użytku powinien: a) spełniać wymagania określone przepisami prawa, b) posiadać wysoką jakość i spełniać funkcję do jakiej został przeznaczony, c) posiadać okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty dostawy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 31.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat wykonali/wykonują co najmniej dwie dostawy sprzętu jednorazowego użytku i/lub odzieży ochronnej takiego rodzaju jak złożona oferta o wartości nie niższej niż a) 1 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 2 b) 10 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 1 na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wykaz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat wykonali/wykonują co najmniej dwie dostawy sprzętu jednorazowego użytku i/lub odzieży ochronnej takiego rodzaju jak złożona oferta o wartości nie niższej niż a) 1 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 2 b) 10 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 1 na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wykaz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat wykonali/wykonują co najmniej dwie dostawy sprzętu jednorazowego użytku i/lub odzieży ochronnej takiego rodzaju jak złożona oferta o wartości nie niższej niż a) 1 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 2 b) 10 000,00 zł - w zakresie dot. pakietu nr 1 na potwierdzenie Wykonawca przedłoży wykaz oraz oświadczenie o spełnianiu warunków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. oświadczenie o posiadaniu aktualnego wpisu/zgłoszenia do Rejestru Wyrobów Medycznych i Podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i użytkowania zgodnie ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych(Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zmianami) - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I i II a, bądź pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską, i zobowiązanie do dostarczania w/w dokumentów na każde żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni. 2. oświadczenie o posiadaniu deklaracji CE oferowanego sprzętu medycznego i/lub odzieży ochronnej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1, 2. wypełniony i podpisany Formularz cenowy - Załącznik Nr 2, 3. aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wyszczególniona cena jednostkowa netto w Załączniku Nr 1 jest ceną stałą i nie ulegnie zwiększeniu przez okres trwania umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej w formie aneksu jedynie w przypadku zmiany stawek podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
ul. Jagiellońska 78
10-357 Olsztyn
Budynek główny, piętro III, pok. 317.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek główny, piętro III, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne Powiatu Olsztyńskiego
- Odnowa i wykonanie poziomego oznakowania farbą z mikrokulkami szklanymi na drogach wojewódzkich administrowanych przez RDW Olecko w 2025 roku
- Postępowanie na usługi przeglądów - konserwacji w roku 2025 urządzeń laboratoryjnych będących na wyposażeniu Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie
- Sukcesywne dostawy środków czystości i mydła
- Mrożonki, jaja kurze, artykuły ogólnospożywcze na potrzeby Kuchni szpitalnej
- Bieżące usługi interwen.-utrzym.-zabezpiecz. oraz odbiór i utylizacja zwłok zwierzęcych po kolizjach i wypadkach w ciągach dróg kraj. adm. przez GDDKiA O/Olsztyn Rejon w Ełku OD Sedranki - II post.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zakup i dostawa ambulansu typu C na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.''
- Dostawa sprzętu medycznego do do diagnostyki okulistycznej
- Dzierżawa systemów do inaktywacji czynników zakaźnych wraz z dostawą zestawów do inaktywacji .
- Dostawa sprzętu medycznego do insuflacji wraz z użyczeniem aparatu
- Zakup i dostawa laboratoryjnej platformy edukacyjnej z wyposażeniem w postaci zestawów do badań.
- Dostawa automatycznej myjki endoskopowej
więcej: Odzież specjalna i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.