eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LęborkPrzedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Lębork: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym
Numer ogłoszenia: 179746 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Łokietka 13, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8621604, 8622 711.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopslebork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są szkolenia dla osób bezrobotnych i biernych zawodowo zagrożonych wykluczeniem społecznym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZKOLENIE; KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII - liczba osób 14 liczba godzin -120 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE; SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ liczba osób -14 liczba godzin - 120 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE: PROFESONALNIE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI liczba osób 7 liczba godzin - 80 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE - OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH liczba osób - 7 liczba godzin - 80 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE; OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH, CHORYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH liczba osób 6 liczba godzin - 80 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., WARSZTATY DLA RODZICÓW liczba osób - 27 kobiet liczba godzin- 30 godzin termin : lipiec-październik 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%. SZKOLENIE - PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA liczba osób - 3 grupy średnio PO 16 OSÓB liczba godzin- po 40 godzin dla każdej grupy 1 GRUPA - LIPIEC-wrzesień 2011 2 GRUPA- sierpień-październik2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Warsztaty- Radzenie sobie ze stresem i agresja liczba osób - 8 mężczyzn TERMIN - lipiec-październik 2011 Liczba godzin - 6 godzin liczba osób może ulec zmianie o 10%., Warsztaty Trening budżetowy liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB liczba godzin po 4 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - LIPIEC-wrzesień2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE; ETYKA W PRACY liczba osób - 3 grupy średnio po 16 osób liczba godzin po 2 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - lipiec-wrzesień2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%. SZKOLENIE; EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB liczba godzin po 3 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - lipiec-sierpień 2011 2 GRUPA- sierpień-wrzesień 2011 3 GRUPA - wrzesień-październik 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE; PRAWO PRACY liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB Liczba godzin po 2 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA -lipiec-wrzesień 2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%. KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM POCZĄTKUJĄCY liczba osób 20 - 2 grupy po 10 osób liczba godzin wykładowych - min. 50 godzin dla każdej grupy termin lipiec-15 grudzień 2011( piątki) liczba osób może ulec zmianie o 10%.,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0, 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający sprawdzi, czy wykonawca jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni czy wykonawca wykonywał szkolenia bedące przedmiotem zamówienia i czy dysponuje kadrą do wykonania szkolenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający oceni, czy wykonawca dysponuje kadra spełniającą wymagania doprawidłowego wykonania szkoleń

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, czy wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.1 Aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art.20 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 r o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r Nr69, poz.415)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.lebork.pl www.mopslebork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIejski Osrodek Pomocy Społecznej Lębork ul. Łokietka 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Lębork ul. Łokietka 13 pok. 216.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia realizowane w projekcie Osoba aktywna- osobą samodzielna współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZKOLENIE; KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII -.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób 14 liczba godzin -120 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka Szkolenie teoretyczne z zakresu wiedzy gastronomicznej oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie przygotowywania posiłków Minimalny zakres szkolenia : obliczanie wartości energetycznej i odżywczej produktów spożywczych i potraw; dokonywanie jakościowej i organoleptycznej oceny surowców, półproduktów i gotowych potraw dokonywanie oceny produktów i napojów pod względem towaroznawczym i ich przydatności kulinarnej; właściwe dobieranie surowców do produkcji potraw i napojów i oszczędne gospodarowanie nimi; przygotowywanie podstawowego asortymentu potraw i napojów z surowców i półproduktów spożywczych w oparciu o normy i receptury gastronomiczne zgodnie z odpowiednimi technikami ich sporządzania oraz w zależności od sposobu ich podawania; sporządzanie kalkulacji potraw i napojów; dokonywanie obróbki wstępnej i cieplnej surowców odpowiednimi narzędziami, maszynami i urządzeniami; wykończanie, porcjowanie, dekorowanie i estetyczne wydawanie wykonanych potraw i napojów; konserwowanie maszyn i urządzeń; stosowanie zasad zabezpieczenia jakości zdrowotnej potraw, utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy, przestrzeganie przepisów sanitarnych, bhp, ppoż. obowiązujących w zakładach żywienia zbiorowego -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SZKOLENIE; SPRZEDAWCA Z OBSŁUGĄ KASY FISKALNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób -14 liczba godzin - 120 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka Szkolenie teoretyczne i zajęci praktyczne obejmujące:. Minimalny zakres szkolenia: -nowoczesne techniki sprzedaży, -profesjonalna obsługa klienta, -marketing z elementami reklamy, -podstawy towaroznawstwa, -rachunkowość handlowa i gospodarka kasowa, -bezpieczeństwo i higiena pracy w placówkach handlowych, -minimum sanitarne i HACCP, -psychologia pracy i aktywizacja zawodowa, -obsługa kas fiskalnych, podczas zajęć praktycznych z obsługi kas fiskalnych -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej jedną kasę fiskalną na trzech uczestników szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZKOLENIE: PROFESONALNIE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób 7 liczba godzin - 80 termin lipiec- 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka Minimalny zakres szkolenia : szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmujące: -podstawowe wiadomości z zakresu sprzątania i utrzymywania czystości, -profesjonalne utrzymywanie w czystości powierzchni wykonanych z różnych materiałów, -technologia konserwacji i utrzymywania podłóg, -technologie konserwacji i utrzymywania powierzchni pionowych, -technologie czyszczenia i pielęgnacji wykładzin podłogowych, -technologie sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach biurowych oraz użyteczności publicznej, obiektach przemysłowych, -sprzątanie pomieszczeń szpitalnych, - organizacja procesów sprzątania w zależności od rodzaju obiektów -przepisy BHP, PPOŻ -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZKOLENIE - OBSŁUGA WÓZKÓW JEZDNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób - 7 liczba godzin - 80 termin lipiec/ 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka Minimalny zakres szkolenia : szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmujące: - typy wózków i ich zastosowanie, - budowa i zasady działania różnych typów wózków, -czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po jej zakończeniu, -czynności operatora w czasie pracy z wózkami, -wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, -wiadomości z zakresu BHP, PPOŻ podczas pracy na wózkach, - pierwsza pomoc przedlekarska - praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków - uzyskanie wiadomości i praktyczne umiejętności z zakresu bezpiecznej wymiany butli propan-butan w wózkach zasilanych gazem, -inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZKOLENIE; OPIEKUN/KA OSÓB STARSZYCH, CHORYCH, NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób 6 liczba godzin - 80 termin lipiec/ 15 grudzień 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka Minimalny zakres szkolenia : szkolenie teoretyczne i zajęcia praktyczne obejmujące: - Rola i zadania opiekuna osób, formy opieki i pomocy ludziom starszym - Elementy anatomia z fizjologią - Proces starzenia się organizmu człowieka - Postawa wobec uczuć i sposobu zachowania pielęgnowanej osoby - Choroby wieku podeszłego, obserwacja chorego , pomiar parametrów. - Problemy opieki chorych niepełnosprawnych - Pielęgnacja chorych w podeszłym wieku - Organizacji zajęć stosownych do wieku i stanu zdrowia. - Profilaktyka odleżyn oraz skutków długotrwałego unieruchomienia - Aspekty pielęgnacyjne rehabilitacji - Opieka nad umierającym i towarzyszenie śmierci. - Wiadomości o lekach - Zasady udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - Zasady żywienia ludzi chorych, starszych i niepełnosprawnych - inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: WARSZTATY DLA RODZICÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób - 27 kobiet liczba godzin- 30 godzin termin : lipiec-październik 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%. dotyczy zorganizowania szkolenia zamkniętego dla uczestników projektu Osoba aktywna-osobą samodzielną Wykształcenie osób prowadzących warsztaty : wykształcenie wyższe - pedagog lub psycholog, - min. 1 rok pracy w zawodzie, - doświadczenie w prowadzeniu szkoleń spotkań warsztatów z zakresu szkoły dla rodzica lub doświadczenie w pracy z rodziną dysfunkcyjną. Minimalny zakres szkolenia: Świadomość własnych celów wychowawczych Poznawanie i rozumienie świata uczuć własnych i dziecka Nauka umiejętności stawiania jasnych granic i wymagań Zachęcanie dziecka do współpracy Wspólne rozwiązywanie konfliktów Poszukiwanie sposobów uczenia dziecko samodyscypliny Wspieranie samodzielności dzieci Obowiązki w szkole i domu Nagrody i kary - motywowanie dziecka Docenianie, dowartościowanie, nagradzanie dziecka Autorytet rodzica, a kolegów Rodzic jako przyjaciel i opoka młodego człowieka Jak mądrze pomóc dziecku w wyborach problemy wieku dorastania stawianie granic, inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZKOLENIE - PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób - 3 grupy średnio PO 16 OSÓB liczba godzin- po 40 godzin dla każdej grupy 1 GRUPA - LIPIEC/wrzesień 2011 2 GRUPA- sierpień/październik2011 3 GRUPA - wrzesień/listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Szkolenia odbywają się na terenie miasta Lęborka. Zakres szkolenia: nabycie podstawowych umiejętności obsługi komputera, praktyczne zastosowanie Internetu, poczta internetowa. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom szkolenia samodzielnego stanowiska przy komputerze (wyposażonego co najmniej w Windows XP i Office 2007) na zajęciach praktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Warsztaty- Radzenie sobie ze stresem i agresja SZKOLENIE; ETYKA W PRACY Warsztaty Trening budzetowy SZKOLENIE; PRAWO PRACY SZKOLENIE; EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Warsztaty- Radzenie sobie ze stresem i agresja liczba osób - 8 mężczyzn TERMIN - lipiec-październik 2011 Liczba godzin - 6 godzin liczba osób może ulec zmianie o 10%. Minimalny zakres szkolenia: rozróżnienie krytyki konstruktywnej i niekonstruktywnej, rozpoznawanie źródeł konfliktu, wypracowanie metod wychodzenia z konfliktu umiejętność współdziałania z innymi, kreatywne podejście do problemów, poszukiwanie nowych, oryginalnych rozwiązań, rozwijanie twórczego podejścia do życia relaksacyjne techniki radzenia sobie ze stresem, skuteczne i nieskuteczne sposoby obniżania napięcia, radzenie sobie z emocjami w sytuacjach trudnych umiejętność przyjmowania krytyki ze strony otoczenia inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. Warsztaty Trening budżetowy liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB liczba godzin po 4 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - LIPIEC-wrzesień2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., Minimalny zakres szkolenia: racjonalne gospodarowanie pieniędzmi różnorodne formy oszczędzania, nauka planowania najpotrzebniejszych zakupów, nauka planowania wydatków na cały miesiąc, nauka oszczędnego gospodarowania inne zagadnienia wynikające z problematyki szkolenia. SZKOLENIE; ETYKA W PRACY liczba osób - 3 grupy średnio po 16 osób liczba godzin po 2 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - lipiec-wrzesień2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%. SZKOLENIE; EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB liczba godzin po 3 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA - lipiec-sierpień 2011 2 GRUPA- sierpień-wrzesień 2011 3 GRUPA - wrzesień-październik 2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%., SZKOLENIE; PRAWO PRACY liczba osób - 3 grupy średnio po 16 OSÓB Liczba godzin po 2 godziny dla 1 grupy 1 GRUPA -lipiec-wrzesień 2011 2 GRUPA- sierpień-październik 2011 3 GRUPA - wrzesień-listopad2011 liczba osób może ulec zmianie o 10%..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO - POZIOM POCZĄTKUJĄCY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: liczba osób 20 - 2 grupy po 10 osób liczba godzin wykładowych - min. 50 godzin dla każdej grupy termin lipiec- 15 grudzień 2011( piątki) liczba osób może ulec zmianie o 10%., Celem kursu jest nabycie podstawowych umiejętności językowych uczestników projektu będących w wieku aktywności zawodowej oraz przygotowanie ich do konkurencyjności rynku pracy również w obliczu pracodawcy anglojęzycznego. Wymagania w stosunku do osób prowadzących kurs j. angielskiego: wykształcenie wyższe (mgr) w zakresie filologii angielskiej/nauczyciel języka angielskiego z przygotowaniem pedagogicznym, min. 2 lata pracy w zawodzie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.