Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-19
Barczewo: Wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz wykonanie opinii i ekspertyz, niestanowiących operatu szacunkowego, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 17976 - 2012; data zamieszczenia: 19.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Barczewo , Plac Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5148664.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barczewo.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz wykonanie opinii i ekspertyz, niestanowiących operatu szacunkowego, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2012 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz wykonanie opinii i ekspertyz, niestanowiących operatu szacunkowego, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2012 roku. Prace objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do wykonania następujących usług (opis przedmiotu zamówienia wg Załączników do wyceny od Nr 1 do Nr 12): 1.1. Wycena wartości nieruchomości niezabudowanych: a) za każdą nieruchomość W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.2. Wycena wartości nieruchomości zabudowanej za każdą nieruchomość zabudowaną wraz z inwentaryzacją i wyceną budynków: a) budynkiem gospodarczym/i b) budynkiem mieszkalnym/i i gospodarczym/i c) budynkiem mieszkalnym/i d) budynkiem usługowym/i (m.in. usługi handlu, oświaty, zdrowia, kultury, rzemiosła) e) budynkiem mieszkalno-usługowym/i f) budynkiem użytkowym/i innym/i niż wymienione wyżej wraz z wyceną urządzeń technicznych (np. hydrofornia, kotłownia, inne urządzenia) W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.3. Wycena wartości nieruchomości lokalowych (z inwentaryzacją /bez inwentaryzacji): a) lokal mieszkalny b) lokal użytkowy W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości przy tej samej ulicy (dla terenu miasta Barczewa) a w tej samej miejscowości (dla obrębów wiejskich gminy Barczewo) - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.4. Inwentaryzacja budynków (inwentaryzacja powinna zawierać określenie powierzchni całkowitej i użytkowej budynku, lokali mieszkalnych, powierzchni części wspólnych budynku), w których nie nastąpiła pierwsza sprzedaż, wraz z naliczeniem udziałów dla poszczególnych lokali. Wartość usługi powinna być uzależniona od liczby lokali w budynku: a) liczba lokali mniejsza lub równa 10, za każdy lokal b) liczba lokali większa niż 10, ale nie większa lub równa 30, za każdy lokal Do wartości usługi nie są wliczane lokale posiadające inwentaryzację. 1.5. Inwentaryzacja budynków (inwentaryzacja powinna zawierać określenie powierzchni całkowitej i użytkowej budynku, lokali mieszkalnych, powierzchni części wspólnych budynku), w których nastąpiły już sprzedaże lokali, wraz z korektą udziałów dla wszystkich lokali w danym budynku. Wartość usługi powinna być uzależniona od liczby lokali w budynku: a) liczba lokali mniejsza lub równa 10, za każdy lokal b) liczba lokali większa, niż 10 ale nie większa lub równa 30, za każdy lokal c) liczba lokali większa, niż 30, za każdy lokal Do wartości usługi nie są wliczane lokale posiadające inwentaryzację. 1.6. Wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty adiacenckiej: a) z tytułu podziału nieruchomości, za każdą działkę przed i po podziale: - liczba działek mniejsza lub równa 10, - liczba działek większa, niż 10 ale nie większa lub równa 30 - liczba działek większa, niż 30 b) z tytułu wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej bądź wybudowania drogi, za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.7. Wycena wartości nieruchomości w celu naliczenia opłaty planistycznej: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.8 Wycena wartości nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności bądź w celu sprzedaży prawa użytkowania wieczystego na rzecz użytkownika wieczystego: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.9. Wycena nieruchomości do naliczenia pierwszej opłaty w razie zbycia prawa użytkowania wieczystego przed upływem 10 lat. a) za każdą działkę 1.10. Wycena nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu (zgodnie z użytkowaniem i przeznaczeniem w mpzp) położonych na terenie Gminy Barczewo: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.11 Wycena nieruchomości w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla nieruchomości, w stosunku do których dokonano aktualizacji opłat rocznych w okresie ostatnich trzech lat: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, wyceny kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości. 1.12. Opracowania i ekspertyzy, niestanowiące operatu szacunkowego, dotyczące: rynku nieruchomości oraz doradztwa w zakresie tego rynku; efektywności inwestowania w nieruchomości i ich rozwoju; oznaczania przedmiotu odrębnej własności lokali: a) za każdą działkę W przypadku wykonywania w tym samym zleceniu, opinii bądź ekspertyzy, dla kolejnej nieruchomości położonej w tym samym obrębie - udzielona zostanie bonifikata w wysokości 20 % liczona od wartości wynagrodzenia za wycenę pojedynczej nieruchomości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 61 9343 1028 0000 0606 2000 0040 z dopiskiem - Wadium na przetarg - Wykonanie usług związanych z wyceną, inwentaryzacją nieruchomości oraz wykonanie opinii i ekspertyz, niestanowiących operatu szacunkowego, dla nieruchomości położonych na terenie Gminy Barczewo w 2012 roku, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenia kasy są zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). *Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. *Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć razem z ofertą. *Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. *Za prawidłowo wniesione wadium, uważa się wadium znajdujące się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (tj. sporządzał: wyceny nieruchomości, inwentaryzacje budynków, ekspertyzy, opinie) o łącznej wartości, nie mniejszej, niż 60 000,00 zł.Podstawą oceny spełniania warunków w postępowaniu będą złożone wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia, - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym - wykonawca spełni warunek, jeśli złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą oceny spełniania warunków w postępowaniu będą złożone wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia, - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że do realizacji niniejszego zamówienia dysponuje dwoma osobami posiadającymi uprawnienia z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego oraz jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Zamawiający uzna , iż wykonawca spełnia warunek, także wówczas, jeśli jedna z dwóch osób posiadająca uprawnienia z zakresu rzeczoznawstwa majątkowego będzie posiadała równocześnie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej Podstawą oceny spełniania warunków w postępowaniu będą złożone wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia, - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizacje zamówienia - wykonawca składa oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Podstawą oceny spełniania warunków w postępowaniu będą złożone wraz z ofertą wymagane dokumenty i oświadczenia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu odbędzie się według zasady: spełnia, - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz ofertowo - cenowy główny (Załącznik Nr 2 do SIWZ), 2. wypełnione formularze ofertowo - cenowe dla poszczególnych zadań 1 - 12, 3. Parafowany projekt umowy (Załącznik Nr 4 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania (o ile ofertę składa pełnomocnik).Wykonawca ma obowiązek załączenia do oferty oryginału dokumentu pełnomocnictwa lub jego kopii poświadczonej notarialnie. 5. dowód wniesienia wadium (załączony do oferty), zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - udzielone bonifikaty - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.barczewo.bip.net.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Barczewie
Plac Ratuszowy 1
11 0 10 Barczewo
pokój nr 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Barczewie Plac Ratuszowy 1 11 0 10 Barczewo pokój nr 1 - Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BARCZEWO
- Świadczenie usług w zakresie organizacji transportu dla osób niepełnosprawnych z terenu gminy Barczewo do Środowiskowego Domu Samopomocy oraz na Warsztaty Terapii Zajęciowej
- sukcesywne dostawy artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy pieczywa na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 1 im. Feliksa Nowowiejskiego w Barczewie w terminie od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i sprawowanie opieki nad nimi z terenu gminy Barczewo - II
więcej: przetargi BARCZEWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.