To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-23
Warszawa: Świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 2/ZP/16)
Numer ogłoszenia: 17977 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 5379 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, faks 22 4435600.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie m.st. Warszawy, będących w zarządzie Dzielnicy Wola (znak sprawy: 2/ZP/16).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia. 1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług z zakresu zimowego i letniego oczyszczania dróg gminnych, dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego (SPPN) na terenie miasta stołecznego Warszawy będących w zarządzie Dzielnicy Wola. 2) Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie zimowego oczyszczania obejmuje: a) mechaniczne płużenie z posypywaniem dawką soli kamiennej lub drogowej w ilości 25g/m2, b) mechaniczne posypywanie dawką soli kamiennej lub drogowej w ilości 25g/m2, c) mechaniczne płużenie z posypywaniem piaskiem, d) ręczne posypywanie mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), e) ręczne odśnieżanie wraz z posypywaniem mieszanką piaskowo - solną (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), f) ręczne posypywanie piaskiem (przejścia dla pieszych, miejsca parkingowe SPPN, chodniki), g) załadunek i wywóz śniegu do miejsca zrzutu (w cenie należy uwzględnić dojazd, załadunek, wywóz oraz utylizację), 3) Zakres prac objętych zamówieniem w zakresie letniego oczyszczania obejmuje: a) mechaniczne oczyszczenie (zamiatanie) całej szerokości jezdni ulicy (z piasku, przerostów roślinnych i innych odpadów) wraz z dostępnymi zatokami przystankowymi i parkingowymi usytuowanymi w poziomie jezdni, opaską przykrawężnikową oraz tzw. martwymi polami jezdni, podczas akcji oczyszczania należy usuwać przerosty roślinne przy urządzeniach infrastruktury drogowej (np. latarnie, znaki drogowe), łącznie z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, b) ręczne oczyszczanie chodników z zanieczyszczeń i przerastających chwastów oraz ręczne oczyszczanie miejsc parkingowych strefy SPPN z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, c) usuwanie martwych zwierząt, z bieżącym wywozem i utylizacją, d) usuwanie innych przedmiotów, odpadów (np. -gabarytów-, interwencyjne zabieranie nieczystości w tym po pracach wykonanych przez inne jednostki) z wyłączeniem odpadów niebezpiecznych, z bieżącym wywozem i utylizacją zebranych zanieczyszczeń, 4) W ramach wskazanych w ppkt 2 i 3 usług należy uwzględnić w kalkulacji kosztów (formularz cenowy), iż: a) w trakcie odśnieżania ulic gminnych i dróg wewnętrznych w ramach usługi Wykonawca jest zobowiązany do oczyszczania wlotów wpustów deszczowych znajdujących się w pasach drogowych ulic gminnych, b) w Strefie Płatnego Parkowania Niestrzeżonego składowanie śniegu przy większych opadach odbywać się będzie na co 6 stanowisku, a jeżeli wysokość pryzmy przekroczy wysokość 1,5 m, Wykonawca nieodpłatnie wywiezie śnieg, c) odśnieżanie przejść dla pieszych odbywać się będzie w tym samym czasie co odśnieżanie ulic, d) dojazd, oczyszczenie, załadunek, wywóz i utylizację w ramach zimowego i letniego oczyszczania ulic, e) usuwanie przerostów roślinnych przy urządzeniach infrastruktury drogowej (np. latarnie, znaki drogowe) w trakcie oczyszczania ulic, f) wszystkie ceny jednostkowe zawierają dojazd, wywóz i koszty utylizacji odpadów, a przypadku oczyszczania zimowego także koszty wykorzystanych materiałów między innymi sól, piasek. 5) Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. a) Zamawiający wymaga zatrudnienia w pełnym wymiarze czasu pracy jednej osoby bezrobotnej, na podstawie umowy o pracę, w myśl art. 29 ust. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie: a-1) skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008 r. nr 69, poz. 415 z późn. zm.), lub a-2) właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. b) Wyżej wskazana osoba ma być zatrudniona w terminie nie dłuższym niż 21 dni od daty podpisania umowy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. c) Wykonawca w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu komplet dokumentów, stwierdzających zatrudnienie osoby bezrobotnej, tj.: c-1) zgłoszenia oferty pracy przedstawionej powiatowemu urzędowi pracy, c-2) odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy, c-3) umowę o pracę. d) Zamawiający uprawniony będzie, w czasie trwania umowy, do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, dotyczących zatrudnienia osoby bezrobotnej, e) Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudnienia osoby bezrobotnej, f) Dopuszcza się zmianę osoby bezrobotnej, o której mowa w ppkt 5 lit. a), wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wypowiedzenia/rozwiązania stosunku pracy z osobą bezrobotną biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie bądź faksem), w terminie do 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie stosunku pracy. g) Wykonawca w terminie do 21 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa w ppkt 5 lit. f), jest zobowiązany zatrudnić osobę bezrobotną i w terminie do 30 dni przedłożyć dokumenty, o których mowa w ppkt 5 lit. c), h) Osoba bezrobotna winna być zatrudniona do czynności związanych z oczyszczaniem dróg, tj.: zamiataniem ulic, odśnieżaniem ulic lub chodników itp. 6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania dot. zatrudnienia osoby bezrobotnej oraz zakres i wymagania dotyczące wykonania i odbioru usług określa: a) Wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, b) Formularz cenowy - załącznik nr 1A do SIWZ, c) Wykaz ulic, chodników, miejsc parkingowych oraz ich obmiar - załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Zamówienie będzie realizowane w terminie od dnia zawarcia umowy do dnia 28.02.2017 r., ale nie dłużej niż do wyczerpania kwoty wynagrodzenia, która zostanie wskazana w § 6 ust. 2 umowy. Rozpoczęcie świadczenia usług z tytułu zawartej umowy nastąpi z chwilą wyczerpania kwoty wynagrodzenia wynikającego z aktualnie obowiązującej umowy, jednakże nie później niż 1 marca 2016 r. 4. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę brutto 748.905,03 zł. Zamawiający wskazuje, że wynagrodzenie wykonawcy w roku 2016 nie może przekroczyć kwoty brutto 571.908,69 zł - informacja dot. zapisu § 6 ust. 2 pkt 1 wzoru umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAGUS Sp. z o.o., Al. Krakowska 110/114, 00-971 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 693430,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 658384,00
Oferta z najniższą ceną: 658384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2175922,49
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy odzieży roboczej i obuwia ochronnego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Obsługa techniczna urządzeń i instalacji elektrycznych w budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 100 w Warszawie.
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Usługa polegająca na mechanicznym sprzątaniu gruntu oraz utylizacji urobku na działce nr 89 z obrębu 1-08-24 położonej w Warszawie przy zbiegu ulic Poleczki, Tango, Wodzirejów i Poloneza
- Przebudowa ulicy Gibalskiego w ramach zadania "Modernizacja ulic na terenie Dzielnicy Wola - numer postępowania 33/ZP/25
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Kanał Mordy poprzez remont zastawki w km 1+874 wraz z zabudową wyrw oraz naprawą ubezpieczenia skarp rzeki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomości w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, należących do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Ułęż
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługa sprzątania Muzeum Emigracji w Gdyni
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.