eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałołękaUdzielenie kredytu w kwocie 850.000,00 PLN z przeznaczeniem na1 Finansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 389.545,00 zł. 2 Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 460.455,00 zł.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Białołęka: Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00 PLN z przeznaczeniem na: 1 Finansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 389.545,00 zł. 2 Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 460.455,00 zł.
Numer ogłoszenia: 179791 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136514 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, faks 076 8317033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00 PLN z przeznaczeniem na: 1 Finansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 389.545,00 zł. 2 Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 460.455,00 zł..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił kredytu w dwóch transzach: - kwota 750.000,00 zł-w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2011 r. - kwota 100.000,00 zł - w terminie od dnia 01 lipca 2011 do 23 grudnia 2011 r. UWAGA! Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć że kredyt uruchomiony zostanie jednorazowo w dniu 30 czerwca 2011 r. 2.Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2024 roku. 3.Karencja w spłacie kapitału do 31 stycznia 2012 roku 4.Spłata kredytu w latach 2012-2024 5.Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M z dnia 30 maja 2011 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Głogowie, Głogów, 67-210 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 479995,47

  • Oferta z najniższą ceną: 479995,47 / Oferta z najwyższą ceną: 479995,47

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.