To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Białołęka: Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00 PLN z przeznaczeniem na:
1 Finansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 389.545,00 zł.
2 Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 460.455,00 zł.
Numer ogłoszenia: 179791 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 136514 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pęcław, Pęcław 28, 67-221 Białołęka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8317135, faks 076 8317033.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu w kwocie 850.000,00 PLN z przeznaczeniem na: 1 Finansowanie planowanego deficytu budżetowego jednostki samorządu terytorialnego w kwocie 389.545,00 zł. 2 Spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów w kwocie 460.455,00 zł..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił kredytu w dwóch transzach: - kwota 750.000,00 zł-w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2011 r. - kwota 100.000,00 zł - w terminie od dnia 01 lipca 2011 do 23 grudnia 2011 r. UWAGA! Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć że kredyt uruchomiony zostanie jednorazowo w dniu 30 czerwca 2011 r. 2.Okres kredytowania: od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31 grudnia 2024 roku. 3.Karencja w spłacie kapitału do 31 stycznia 2012 roku 4.Spłata kredytu w latach 2012-2024 5.Oprocentowanie kredytu według zmiennej stawki referencyjnej WIBOR 1M z dnia 30 maja 2011 r..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bank Spółdzielczy w Głogowie, Głogów, 67-210 Głogów, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 194800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 479995,47
Oferta z najniższą ceną: 479995,47 / Oferta z najwyższą ceną: 479995,47
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.